Villain shover over på river i Hot109$ Stars

#1| 0

https://www.boomplayer.com/en/28534416_4886B907E7

Kan hero nogensinde calle dette shove fra villain?

Ingen stats, villain virker som meget sane, ingen tegn på at han skulle være bluffy.

24-08-2018 01:50 #2| 0
OP

Anyone?

24-08-2018 02:01 #3| 2

Jeg ville aldrig nogensinde calle i det spot. Især med tanke på, at du ikke har nogen stats eller nogen info omkring villian. Hvis hero har en stor mængde info omkring villian som noget nær den største spewfisk, så kan det måske diskuteres. Jeg ville dog stadig ende med et fold, det kan i mine øjne kun være -ev at kalde her :)

24-08-2018 11:40 #4| 0

Jeg folder, da jeg ikke tror han forventer folk folder et A med hans linje. Men satme stenet at checke turn med hus/trips/farve.

24-08-2018 15:53 #5| 0
OP

Hvis han sætter os på A'et, ville han så shove river, eller ville han raise til 1800ish og håbe på et call? Og hvis vi vender den om og sætter os i villains spot, ville I så have nogen bluffs her på måden den blir spillet??

24-08-2018 17:31 #6| 0

Du har jo et hav a A-kombinationer, som jeg antager, du tager den der linje med. Derfor brænder du penge væk, hvis du bare b/c hele dynen. Omvendt har jeg i hvert fald personligt kun JJ, som er bedre i min range, med den linje der. Derfor bliver du nødt til at calle med nogle af dine esser for ikke at gøre hans bluffs alt for profitable.

Jeg tror ikke, du behøver være decideret unexploitable, for mit gæt er, at de fleste bluffer for lidt i sådan et spot der, fordi du ligner et es - og han ikke forventer, du folder.

Men du vil møde spillere, som udnytter det faktum, at mange ville b/f med et A her.

Det ville jeg beskytte mig imod ved at calle med nogle af de bedste blockers. Hvis eksempelvis du caller alle dine AQ og AT med A, tror jeg, du er meget godt kørende. Måske skal du lige fyre endnu et par A-kombinationer med i callingrangen.

Men altså aktuelt har du én af de værst tænkelige bluffcathers. Så selv hvis du satsede på at være perfekt balanceret, ville den være et ret klart fold.

24-08-2018 17:37 #7| 0

Hvorfor checker du tilbage på både flop og turn. Kæmpe fejl.

24-08-2018 17:41 #8| 1

@1111

Hero har da fin showdownvalue og equity. Jeg vil hellere lave delayed c-bet med sådan noget som 89.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar