Vælger at tage et skud på NL600 da jeg opdagede i lobbyen at avg. var 178. Men finder hurtigt ud af at bordet er ret så tight (aberne må have blevet bustet ud), men vælger at spille et par orbits alligevel, og samler to dejlige [ A♥ A♣ ] efter 20 mins spil.
Nu det ikke mit spil der skal analyseres her, da jeg synes jeg spiller den fint imo (kommenter hvis i uenige). Mit spørgsmål er, om villian kan undgå at gå busto her? hvis ja, hvorledes skal han spille sine damer?
Villian har spillet meget få hænder og det har jeg også. Ingen fancy moves hverken fra mig eller ham.
Table Table 126303 (No DP) (Real Money)
Seat 4 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: SakiSakii ( $827.80 )
Seat 2: oblue2 ( $735.11 )
Seat 4: pureking1 ( $680 )
Seat 6: Lucky_Chris_No1 ( $845 )
Seat 5: blazer582 ( $312 )
Seat 3: O7Habits ( $400.88 )
blazer582 posts small blind [$3].
Lucky_Chris_No1 posts big blind [$6].
** Dealing down cards **
Dealt to pureking1 [ A♥ A♣ ]
SakiSakii raises [$24]
oblue2 folds
O7Habits folds
pureking1 raises [$72]
blazer582 folds
Lucky_Chris_No1 folds
SakiSakii calls [$48]
** Dealing Flop ** [ 7♦, J♠, 8♠ ]
SakiSakii checks
pureking1 bets [$114]
SakiSakii raises [$340]
pureking1 is all-In [$494]
SakiSakii calls [$268]
** Dealing Turn ** [ 8♣ ]
** Dealing River ** [ 7♣ ]
SakiSakii shows [ Q♥, Q♠ ]two pairs, Queens and Eights.
pureking1 shows [ A♥, A♣ ]two pairs, Aces and Eights.
pureking1 wins $1366 from the main pot with two pairs, Aces and Eights.
Villians QQ big trouble! NL 600
Ja, han kan leade og folde når du kommer over toppen da han ikke slår noget som helst
som alex siger, så er der fandema ikke meget han slår da han caller de sidste 268... Men uden read ville jeg sikkert også selv gå busto her:)
djoffer, eftersom han raiser floppet kan han aldrig nogensinde folde til 268 ekstra.
Jeg er på linie med Alex her - Men alex, say vi leader, han caller, og turn blanker en offsuit 2'er eller lign, hvad er movet så ?
Mickey
Bet igen mickey? Man må vel gå ud fra en sane villain raiser for value på floppet.
@pureking
Tight table?
Lucky_Chris og oblue2 er på min fiskeliste...
Jørn
Så er den eneste hånd som vi i realiten slår AK♠, da han stærkt repper en evt. JJ
I teorien ville jeg cc eller cf
Men i kampens hede skyder jeg igen pga. jeg ikke bliver raiset på floppet og tænker han sikkert har en AK med en eller 2 spar eller en meget overspillet xJs