I aften k. 20.00 har du mulighed for at vinde et sæde til MicroMillions main event for bare $2.20. MicroMillions main event har et buy in på $22 og en garanteret præmiepulje på $1.000.000. Turneringen bliver spillet på søndag kl. 20.30.
I vores sat i aften er der added 25 sæder til MicroMillions main event.
ID:588540894
Password til turneringen i aften
Klik her for at oprette dig på PokerStars og få en Poker Bonus på op til $600
Vind adgang til MicroMillions main event for bare $2.20
Easy game
Lækkert man kunne få t$s :) er jeg godt tilfreds med.
altid sjovt at være cl og få lov til at sidde og shove hver hånd. det kunne man godt vænne sig til
Fedt at være low stack og folde hver hånd og kun lige have nok chips til at få en billet... se DET er sku spændende så ;)
prøvede også at få dig til at bubble :/ skete desværre ikke
nope.. kunne je se på de andre borde at der var andre der var endnu mere presset end mig ;)
hvem tog boblen ? Kunne se den altid flotte kaktusdude var i 200 da touren stoppede......
luckb0x skrev:
Lækkert man kunne få t$s :) er jeg godt tilfreds med.
altid sjovt at være cl og få lov til at sidde og shove hver hånd. det kunne man godt vænne sig til
Jeg turde sku ikke smide mine chips til midten eftersom du var lige ved at knække mine esser på boblen med QJs! ;-)
Wsop.dk boblede ja.
:D kunne lige så godt prøve at speede det hele lidt op med et par mystiske calls når nu jeg havde 3x så mange chips som nummer 2
Med en VPIP på 53 på bordet siger vel det meste ;-)
hit-med-dem@
man ved vel hvornår man kan folde sig til en ticket hehehe
Gumples taktik var vel at se så få flops som overhovedet muligt ;-)
@Kaktus
Hit var nede i ca 300 på et tidspunkt ;-)
Du har ret kaktus :)
Og som svenne siger skulle undertegnede lige ned og kysse 300 da Gumple lige skulle voldtæve mine esser på 1 af de 3 flops han så i hele touren :P !
Vi var 4 vejs da ham bubbleboy var tvunget Allin i BB .. Jeg havde TT .. En anden havde dog et és der var godt. Blev selvfølgelig bare tjekket ned :)