Hejsa.
Jeg kan huske engang noget om nogle film som man kunne købe.. Det var 3 dvd film på dansk som handler om at vinde i poker.. - filmene hedder sjovt nok også "Vind I Poker" ;) hehe
Men jeg vil bare kort høre om der er nogen der har set disse dvd og om de er købet værd? :)
Takker,
Brian
Vind I Poker 1-2-3?
Så vidt jeg husker blev der sagt at de var gode for nybegynder eller let øvede spillere. Men hvis du har godt styr på pokeren og matematikken bag, så TROR jeg ikke der er den store grund til at købe dem.
Men jeg er ikke sikker.
Men jeg ville nok hellere investere pengene i en bog.
Okay.. Ellers tak mester... Men jeg vil da gerne høre om du har fået noget ud af dem osv? :)
Det må være denne du snakker om www.axelmusic.dk/productDetails/5700773300714
Ja nemlig... Er der nogen der kender de film og som kan fortælle om de er gode eller spild af penge? Der skulle være film til alle niveau...
Faktisk også 101kr på saxo.com ;)
Jeg så dem på et tidspunkt, hvor jeg var et par trin længere nede af trappen end jeg er nu. 1''eren er spild af tid, hvis man bare ved at 72o er lort og AKs er godt. 2''eren fortalte en smule jeg ikke vidste i forvejen. 3''eren kan jeg ikke huske så godt. Men helhedsindtrykket er at de sagtens kan bruges, hvis man lige skal have banket et par solide tips ind i knolden.
Jeg vidste slet ikke hvad de koster som ny nu, men hvis de kan fås for 119kr, så sælger jeg sgu ikke mine ;)
Og til ~100kr er det faktisk pengene værd til den nystartede pokerspiller. Normalprisen da de kom var 400kr for boksen eller 200kr pr. stk. så til den pris ville jeg nok ikke anbefale dem... men en 100-lap er nu en okay pris synes jeg