I aften afholder vi den sidste kval til vores Malta finale på søndag. Top 10 i aften går videre til vores Freeroll på søndag hvor vinderen løber af med en Superweekend pakke til Malta til en værdi af €1.400. Pakken kan sælges hvis man ikke har mulighed for at tage til Malta. Til nummer 2 er der en €215 ticket og 3-5 er det en €27.50 ticket.
De sidste 3 dage har der været 38 spillere med hver dag, så super mulighed for at kvalle sig.
Den sidste turnering bliver spillet i aften klokken 20.15 og det koster €5.50 at spille med. Alle pengene går til den normale præmiepulje.
Shippede man et sæde i går eller mandag må man stadigvæk gerne deltage i aften. Kommer man i top 10 vil der blot være en færre i finalen.
Sted: NordicBet
Dato: 20 marts
Tid: 20.15
Late reg: 21.00
Chips: 2.000
Blinds: 10 min.
NLHE FR
Buy in: €5.50
Added: 10 sæder til den eksklusive Superweekend sat
Password: Opret en PokerNet konto for at se password - Klik her
Få €25 når du indsætter €25 - Regler og vilkår gælder
Vind rejse til Malta - Sidste tour i aften klokken 20.15
Blot 10 regget på nuværende tidspunkt. Ville være fedt at overgå de 38 i dag :)
kan man se den turnering på søndag allerede nu? med tid osv :)
Tid bliver 20.15, jeg mener ikke at den er oppe endnu. Det skulle gerne blive fikset i morgen.
45 min late reg, kun 23 med. Med 10 pladser skal der ikke en kæmpe indsats til for at komme i finalen på søndag :)
nåede sq lige med.. top 10 sikret ticket til finale på søndag ? ud over de top 3 price der er ?
I dag vil jeg gerne sikre mig en af de finale billetter. :-)
Burde have en chance, da jeg pt sidder med over 3 x AVG
28 med endnu
Tak for spillet.
Ticket shipped, hvornår kommer touren op i klienten?
Det har jeg så fået svar på i den anden tråd. Flot, Primuzzzz.
Søndag 20.15.
SÅDAN!! Tillykke!!
Har selv sjældent været så kortdød som i går og der er jeg åbenbart ikke dygtig nok så det blev aldrig til noget særligt...