Visa misbrugt på Unibet

#1| 0

Hey!

Jeg logger på min pc'er, og tjekker så min mail hvor der står en mail fra unibet. Tænker med det samme at det sikkert er spam, men tjekket den alligevel da emnet er "Deposit Confirmed". Går så ind og tjekker den, og det viser sig at der er en der har hævet 200 kroner, fra mit visa til sin egen bruger. Hans bruger navn, men den er blevet sendt til mit navn.. Og har lige været på netbank, og tjekke at den er god nok, hvilket den er.
Ved godt 200 kr, ikke er meget, men næste gang er det måske 2000, osv..

Hvad gør jeg nu, bestiller nyt kort?

Og nogle der har direkte kontakt til unibet udover mail..
Tænkte på sådan noget som msn eller andet

BalleDk

16-10-2007 12:08 #2| 0

Hej Balle

1. Du kontakter straks Unibet og oplyser, at den transaktion ikke er foretaget af dig. (har ikke msn.)

2. Du kontakter straks dit pengeinstitut og oplyser, at du ikke vil vedkende dig denne transaktion.

3. Og ja, du skal nok have nyt kort + kode

16-10-2007 12:21 #3| 0
OP

Tusind tak, for hjælpen..
Nu må vi se hvad der sker, mener bare at ham der gjort det at jeg har set hans navn før.. Er sikker på at have spillet imod ham.

16-10-2007 12:24 #4| 0
OP

SÅ har jeg fandme fået en mail mere!
Nu er der trukken 150 kroner denne gang!
Nu er jeg pisset af!!

16-10-2007 12:34 #5| 0
Administrator

Se at få lukket det kort asap.

16-10-2007 12:47 #6| 0

Sig mig sidder han og håber på at du ikke opdager de små beløb?

Lyder i mine øjne mærkeligt med 200 & 150 kr.

Selv med 200$ synes jeg selv det havde været lidt.

"Hans bruger navn, men den er blevet sendt til mit navn"

Lyder som om det er Unibet, som har fucket et eller andet op??

Håber det går i orden!

pokkers77
www.pokerliv.dk

16-10-2007 13:06 #7| 0

Lyder lidt som en attentionwhore tråd.............

16-10-2007 13:16 #8| 0
OP

En attentionwhore tråd.. Hvad vil det sige?

Udover det venter jeg stadig på svar fra unibet..

16-10-2007 13:16 #9| 0
OP

En attentionwhore tråd.. Hvad vil det sige?

Udover det venter jeg stadig på svar fra unibet..

16-10-2007 13:32 #10| 0

Tag evt. fat i dem over telefon. Der kan forefindes et nummer på deres hjemmeside.

16-10-2007 13:41 #11| 0

Bare tag den med ro, banken hæfter for de gryn der.

16-10-2007 13:44 #12| 0

Se nu at ringe til "hvem det nu er man ringer til (PBS?)" og få spærret det kort. Det træder i kraft omgående og så skal du "bare" have et nyt kort og så lige have udfyldt lidt papirer for at få de penge igen, som du ikke selv har hævet.
--
verndroid
www.schougunvald.dk

16-10-2007 13:46 #13| 0

Uden for pengeinstituttets åbningstid kan du altid kontakte PBS International A/S på:

Telefon +45 44 89 29 29
Telex 35340 EUROC DK
Telefax +45 44 68 11 36

Når du ringer ind skal du oplyse dit navn og adresse, navnet på dit pengeinstitut samt dit kortnummer, kontonummer eller CPR-nummer. Så bliver dit kort straks spærret, og kan ikke bruges.


-Peter

16-10-2007 13:52 #14| 0
OP

Fik spærret kortet med det samme, over telefonen..
Men alligevel dukkede der en mail op, kan også se på netbank at det var den 12 okt, der blev lavet et deposit på unibet, men det blev først trukken den 16 okt. De sidste 150 er ikke blevet trukket endnu..

Kan der evt. ske noget ved at frigive navnet her?
Synes nemligt navnet ser bekendt ud, måske nogle ved hvem det var?

16-10-2007 14:49 #15| 0

Har kraftedeme lige modtaget noget lignende..

En mail fra nibet "Deposit confirmed" med følgende ordlyd:

Dear XXXXXX

You made the following deposit:

Date:
Amount: 500 DKK
Payment via: Card deposit
Transaction ID:


Any questions? Call Customer service: 11111111111



Desuden står der i hjørnet at mt username skulle være Stoikan1

Har aldrig hørt dette navn før, ej heller indbetalt de penge..
Kan endnu ikke se på netbank om pengene er løbet igennem.

16-10-2007 15:04 #16| 0
OP

Jeg har fået fat i unibet., Og det hele skulle være en fejl..
Jeg kiggede forkert på netbank, og de 200 kroner der er trukken er fra PokerStars og ikke unibet.. Hvilket er mig selv der satte ind for en uge siden.. Kopier lige mailen..
Men fandme for dårligt.. Nu har jeg fået spærret mit kort osv,. Og har bla bla bla..

Kære Kunde.
Mange tak for din henvendelse.

Da vi i løbet af natten lavede nogle opdateringer og vedligeholdelse på systemet er der desværre sket en fejl i systemet som har gjort at kunder har fået tilsendt indbetalings emails, men jeg kan berolige dig med at det er en fejl og du bedes ignorere dem. Vi kan sige med sikkerhed at der ikke bliver taget penge fra din konto og vi beklager selvfølgelig fejlen.
Du ønskes en forsat god dag.


Min var også storikan1

16-10-2007 15:06 #17| 0

u were right:

Comeback 16-10-2007 12:06

Lyder lidt som en attentionwhore tråd.............

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar