VM 2010 : Konkurrence på PN - NY TRÅD

#1| 0

Så er kassemester fundet og nu skal der gambles !
Er du frisk på at gætte slutstillingen så deltag i konkurrencen her :

Spilleregler :

1. Buy-in er 20USD, som skal overføres til StonieN på Stars eller Stonie'S nick på FTP som er bQrge23. Sidste frist er fredag d. 11/6 kl. 15.00.

2. I denne tråd skriver du slutstillingen som du forestiller dig den. Eks :
Gruppe A nr 1 : Sydafrika
Gruppe A nr 2 : Mexico
Gruppe A nr 3 : Uruguay
Gruppe A nr 4 : Frankrig

3. Når alle puljerne er færdigspillet tildeles alle rigtige placeringer 1 point og en stilling kan herefter laves.

4. De 20% bedste går videre til Runde 2. Er du blandt disse vil du kunne se det på PN umiddelbart efter de sidste kampe er spillet. Jeg skal prøve at lave løbende stillinger efterhånden som puljerne bliver færdige men vil ikke garantere noget. Hvis flere står lige vil flest antal puljevindere vinde - hvis dette også er identisk går alle videre.

5. Bemærk at frist for bud på Runde 2 er d. 26/6 kl. 15. Når du det ikke til dette tidspunkter "blindes" du ud og er disket. I runde 2 gælder det om at gætte vinderne af ottendelsfinalerne. En korrekt vinder udløser 1 point.

7. Runde 3 og dermed "FT" er de 50% bedste fra runde 2. I tilfælde af at flere står lige kommer de involverede parter alle med.

8. På FT skal man gætte alle vindere fra kvartfinalen og helt frem til finalen. Alle vindere tæller med 1 point - dog giver en korrekt gættet Verdensmester 3 point.

9. Bemærk at på FT skal man senest fredag d. 2/7 kl. 15 på en PM/mail til mig give sit bud. Man kan således ikke se sine modstanderes bud. Jeg vil offentliggøre dem umiddelbart inden kampstart kl. 16 fredag d. 2/7. Manglende bud er også her en diskvalificering. Er jeg selv nået så langt finder vi en løsning på det tidspunkt.

10. Winner takes it all - 100% af præmiepuljen går derfor til vinderen. Deals kan laves - det blander jeg mig ikke i.

11. Eventuelle tvister afgøres af - ja gæt engang - undertegnede.

God kamp :)

10-06-2010 12:37 #2| 0

Har ikke haft tid til at "bumpe" denne men foreslå at vi støtter op om Whitey's initiativ.

www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=222028

10-06-2010 12:48 #3| 0

Jeg er frisk, hvis der kommer lidt flere med. :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar