Seahawks skrev:Blot til orientering kan jeg se billetterne til club world cup her I Seattle ligger omkring 65-90 for de kampe der ikke involverer Seattle sounders.
Sounders billetterne starter omkring $110 For den helt oppe under taget på 300 level.
kan godt forestille mig de bliver minimum 3-4 gange dyrere til VM. Især når det er bekræftet USA skal spille her.
Tror helt sikkert også det bliver en meget dyr omgang i USA. Derfor jeg prøver at øge mine chancer en smule inden vi kommer helt tæt på.
Thingyman skrev:Jeg købte billetter til VM i Rusland. Kan desværre ikke finde min ordrebekræftelse fra dengang, så kan ikke hjælpe med hvor, jeg købte dem. Men ret sikker på, det var det officielle UEFA site eller noget lignende - altså ikke gennem en tredjepart.
Jeg og en ven på to forskellige computere var klar til at købe, lige så snart billetterne blev frigivet, og han missede chancen for at købe noget overhovedet fra KO-fasen, mens jeg nåede at få købt semifinalebilletter til os. Finalen nåede jeg ikke.
Jeg nævner dette for at varsle om, at det er en god ide at afsøge, om du kan få fat i billetterne gennem fanklubber eller anden vis.
Fed info. Tænker der er run på i USA med en masse billethajer. Men det skal have chancen. Har også nogle venner og veninde i Miami jeg forsøger at få til at skaffe billetter 😄🙈