VM2026 billetter

#1| 0

Hej allesammen,

Har brug for hjælp til at sikrer mig nogle billetter til dette event!!

Planen er allerede lagt til at holde fri under hele event, men vil jo også gerne se nogle kampe.

Håber på at skaffe billetter til en 2-3 kampe i Miami og måske en enkelt i Canada eller Mexico.

Kunne være fedt at se enten Ukraine, Holland eller Danmark spille, men ved selvfølgelig godt det er lidt tidligt og kvalifikationen først skal overståes.

Men hvordan er fremgangsmåden til at få fat i billetter?

26-12-2024 16:14 #2| 1

Til UEFA kampe har jeg før tiden skrevet mig op på deres hjemmeside til kampe. UEFA og CL finaler og lignende. Kunne forestille mig nogen lignende til vm. Eller igennem rejse selskaber der har speciale i fodbold rejser. 

26-12-2024 21:11 #3| 1

Fifa har en side, hvor du i første omgang kan registrere din interesse i at købe billetter. 

NY Times har en lille artikel. Tror du ikke der er meget breaking news i det. 

26-12-2024 21:44 #4| 1

Hvad Danmarks kampe angår, så forventer jeg at der bliver nul problemer med at få billetter som medlem af DBU fanklub (koster 100 kr om året)
Hvis vi kommer med, får vi tildelt flere billetter end der realistisk set er efterspørgsel på.

Leger selv med tanken om en Vegas/VM sommer i 2026.

Men hvis du ved allerede nu at du gerne vil se kampe i Miami, så søg når FIFA åbner for salg.
Chancen vil jeg vurdere som fin.

26-12-2024 22:21 #5| 0
OP

Mange tak for svarene indtil videre =)

Var hovedsageligt et spørgsmål om netop at undgå kæmpe overpris på billetterne.

Vil forsøge at få mig tilmeldt :)

Kom endelig med flere guldkorn, tænker ikke jeg er den eneste med VM2026 tanker :D

27-12-2024 08:06 #6| 1

Blot til orientering kan jeg se billetterne til club world cup her I Seattle ligger omkring 65-90 for de kampe der ikke involverer Seattle sounders.

Sounders billetterne starter omkring $110 For den helt oppe under taget på 300 level.

kan godt forestille mig de bliver minimum 3-4 gange dyrere til VM. Især når det er bekræftet USA skal spille her.

Redigeret af Seahawks d. 27-12-2024 08:06
27-12-2024 15:38 #7| 1

Jeg købte billetter til VM i Rusland. Kan desværre ikke finde min ordrebekræftelse fra dengang, så kan ikke hjælpe med hvor, jeg købte dem. Men ret sikker på, det var det officielle UEFA site eller noget lignende - altså ikke gennem en tredjepart.

Jeg og en ven på to forskellige computere var klar til at købe, lige så snart billetterne blev frigivet, og han missede chancen for at købe noget overhovedet fra KO-fasen, mens jeg nåede at få købt semifinalebilletter til os. Finalen nåede jeg ikke.

Jeg nævner dette for at varsle om, at det er en god ide at afsøge, om du kan få fat i billetterne gennem fanklubber eller anden vis.

29-12-2024 16:47 #8| 0
OP
Seahawks skrev:

Blot til orientering kan jeg se billetterne til club world cup her I Seattle ligger omkring 65-90 for de kampe der ikke involverer Seattle sounders.

Sounders billetterne starter omkring $110 For den helt oppe under taget på 300 level.

kan godt forestille mig de bliver minimum 3-4 gange dyrere til VM. Især når det er bekræftet USA skal spille her.

Tror helt sikkert også det bliver en meget dyr omgang i USA. Derfor jeg prøver at øge mine chancer en smule inden vi kommer helt tæt på.

Thingyman skrev:

Jeg købte billetter til VM i Rusland. Kan desværre ikke finde min ordrebekræftelse fra dengang, så kan ikke hjælpe med hvor, jeg købte dem. Men ret sikker på, det var det officielle UEFA site eller noget lignende - altså ikke gennem en tredjepart.

Jeg og en ven på to forskellige computere var klar til at købe, lige så snart billetterne blev frigivet, og han missede chancen for at købe noget overhovedet fra KO-fasen, mens jeg nåede at få købt semifinalebilletter til os. Finalen nåede jeg ikke.

Jeg nævner dette for at varsle om, at det er en god ide at afsøge, om du kan få fat i billetterne gennem fanklubber eller anden vis.

Fed info. Tænker der er run på i USA med en masse billethajer. Men det skal have chancen. Har også nogle venner og veninde i Miami jeg forsøger at få til at skaffe billetter 😄🙈

29-12-2024 22:27 #9| 2

Søg billetterne gennem fifa, når der bliver åbnet op for dette. Der vil som min. være kat 1-3, hvor jeg ikke tror kat 3 bliver så dyrt. Kat 1 koster formentlig 150-200 dollars pr billet til gruppekampene og naturligvis mere jo senere i turneringen. 

Personligt tror jeg der bliver rift om billetterne, men søg en masse kampe og så skal det nok lykkes. 

Jeg har været til samtlige slutrunder (på nær Qatar..) siden 2012 via denne vej.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar