Hæj allesammen. Lad os smide vmkampene på onsdag op. Før de bliver slashet.
Her er hvad der er faldet mig for øje foreløbigt:
Portugal Albanien: -1 1,40
Rusland Finland 1tal 1,36 -1 1 2,10
Brasilien Columbia 1tal 1,33 -1 1 1,80
Grækenland Schweiz 1 1,85
Litauen Færøerne 1tal 1,19 -1 1 1,62
Nord Irland San Marino -1 1 1,28
Nord irland er den eneste der ikke skriger af værdi. Dvs de skal jo vinde til min 2 overskydende hvilket ikke er super betalt til 1,28.
Portugal vandt den første kamp mod malta med 4-0 på udebane. Det viser, sammenholdt med de tidligere kvalifikationer at de ingen problemer har mod svage hold. Husker sidste em kval hvor de maltrakterede de fleste svage hold i deres pulje på hjemmebane.
Portugal har ikke råd til pointtab, jvf kun 1 point i 2 kampe mod danmark og sverige. Ligefør man bør prøve -2 til 2,05.
Rusland er pisket til at vinde for at holde trit med tyskland. Tyskland 3K 7P, Finland 3K 6P Rusland 2K 3P. Rusland kan der ikke herske tvivl om har en supertrup, der hvis de får lov til det kan udspille ethvert forsvar på kryds og tværs. Jeg regner med en 2-0 2-1 sejr til rusland. På hjemmebane bør der ikke være problemer.
Brasilien Columbia. Hvad kan man sige? Brasilien er i superform med 4-0 mod venezuela og har jo en verdensklasse trup. De kvalificerer sig med 99% sandsynlighed. Ydermere har brasilien aldrig tabt en vmkval på hjemmebane nogensinde. Columbia som alle andre hold undtagen Argentina, graver sig ned i Rio, og spiller for at komme hjem med 1 point. ? bliver om brasilien kan knække denne nød. Jeg tror det.
-1 1 til 1,80 er også godt betalt hvis man tror på en storsejr.
Grækenland virker til at være som forvandlet fra em skuffelsen og det svage spil som skuffede alle. Jeg så selv kampen mod moldova i lørdags som de vandt 3-0 og der var ingen slinger i valsen.
De 2 sidste giver sig selv. Bundhold på udebane plejer at bode for storsejre til hjemmeholdene.
Suppler endelig op hvis der er noget der er relevant at tilføje.
Vm-Kval 15/10
13-10-2008 21:45
#1|
0
13-10-2008 22:21
#2|
0
Jeg har Slovenien ude over Tjekkiet. Slovenien er opadgående, Tjekkiet er nedadgående og lidt i scoringskrise. Ihvertfald er oddsene ulige ift. realiteterne. Lidt et longshot, men værdien er ikke på tjekkerne.
13-10-2008 22:28
#3|
0
"Nord irland er den eneste der ikke skriger af værdi."
13-10-2008 22:40
#4|
0
isaac OP
Topmotivation eller ej jeg ser en klar sejr til russerne. Simpelthen pga det er hjemmebane og rusland er klassen over det finske.
15-10-2008 20:32
#6|
0
werder77
ROI: 105.06% (82)
Tja, nordirland, men mest pga. at det er Europas svageste hold de møder.
15-10-2008 20:34
#7|
0
isaac OP
Jeg dropper nordirland. Simpelthen for lave odds. Nordirland kan næsten kun skuffe.Alarmklokkerne ringer når oddset er superlavt. Næsten større værdi i at købe san marino og sælge hvis de kommer foran på et heldigt mål. Er mere på brasilien og grækenland for en lille del af pengene fra -1 rusland. |