Hey PN jeg skal lige have et reality check om jeg forlanger for meget i forhold til service niveauet fra et poker site - eller om i på lige fod med mig synes det er dårlig service?
Sagen er den at jeg den 9/11 shipper en 11$r 8K$ GTD på Danske Spil. Denne turnering er under Playstation 4 ugen og der er addet en PS4 på toppen. Jeg er selvfølgelig super begejstret da jeg aldrig har haft mulighed for at få en ny PS lige efter release - og jeg generelt har været fan siden PS1.
Her er et Screendump fra sidste hånd - bemærk i toppen at turneringsnavnet er PS4 addet.
Her er et kort referat over sagens tidslinje
11/11 - Skriver jeg og spørger om det kører automatisk med tilsendelse af PS4 osv.
11/11 - Svarer de at hvis det er i en pokerturnering vil jeg blive kontaktet per mail( havde vidst ikke udspecificeret at det var i en poker tour jeg vandt den)
28/11 - Har jeg intet hørt og skriver derfor en mail til dem om de ved mere om hvornår jeg får min PS4.
28/11 - Får jeg et svar at vedkommende ikke ved det - men vil undersøge sagen nærmere
2/12 - Har jeg stadig ikke hørt noget og skriver derfor på både mailadressen fra ham der svarede mig sidst og deres generelle mail [email protected] om der er noget nyt i sagen.
2/12 - Svarer [email protected] at de har sendt det videre til rette vedkommende
3/12 - Svarer ham fra sidst at han har sendt den videre til rette vedkommende og beklager ulejligheden og beder mig kontakte dem igen hvis jeg ikke hører mere
5/12 - Har jeg stadig ikke hørt noget og skriver derfor en kort mail til dem hvor jeg spørger om de selv synes det er acceptabelt kundeservice at jeg efter 3 uger ikke har hørt noget konkret endnu.
6/12 - Ringer en fra DS og kommer med en masse undskyldninger - primært at det er en Party Poker promotion og de har haft travlt med at skifte til deres nye system så derfor har de ikke gjort det store ved sagen. Han afslører dog at jeg formodentlig får en kode jeg kan købe PS4eren for på nettet. Han siger at de har vildt travlt - og hvis jeg ikke har hørt noget senest onsdag ugen efter så skal jeg kontakte ham da han formodentlig har glemt det igen til den tid
10/12 - Skriver han: Jeg skriver til dig, for at fortælle at inden længe skulle du modtage en mail med en guideline og en kode til, hvordan du skal få din PS4.
Håber du kan nå at få den inden jul.
12/12 - Skriver jeg til ham at jeg stadig intet har hørt
13/12 - Svarer han at der nok går en anelse længere tid end 2 dage.
13/12 - Skriver jeg at vi nok bare har forskellige definition af hvad inden længe er.
Jeg har ikke hørt fra dem siden og synes det er røv dårlig stil at der skal gå tæt på 1½ måned uden at få noget konkret information om noget som helst.
Er jeg for krævende eller er min irritation berettiget?
Vurdering: Dårlig Kundeservice fra Danske Spil?
De skal bare sende den afsted lige så snart du har vundet touren. At det er en partypoker tour er fuldstændigt ligegyldigt, da du er kunde hos DS!
Håber en support profil får travlt nu og kontakter dig asap.
Edit: Og nå ja - Tillykke :-)
Totalt ringe stil, men vel ikke så overraskende. Generelt er service niveauet bare utroligt ringe rundt omkring.
Han siger at de har vildt travlt - og hvis jeg ikke har hørt noget senest onsdag ugen efter så skal jeg kontakte ham da han formodentlig har glemt det igen til den tid
Det er jo til at brække sig over. Han har selvfølgelig et kalender program eller lignende der fortæller ham at han skal ordne dette på dagen !!
Det er naturligvis for lang tid...
Offtopic, så ville jeg altid ringe til Danske Spil, da de har en fin telefonkundesupport... Og så får man hurtigere svar (ikke dermed sagt, at det havde løst dit problem)
Deres facebook support er ofte langt bedre end deres mail support, hvorfor vides ikke men prøv evt. den vej igennem.
Altid besværligt når det er dem der skal af med noget. Den typiske mentalitet.
nuller skrev:
du har kigget efter i din spam/uønsketmail mappe ?
Yes jeg har tjekket Spam igennem flere gange. :)
Kundeservice af den værste skuffe,
Men prøv at skriv til DS profilen herindefra kunne være han kunne fikse det
Men under alt kritik af DS
Øv, lyder efterhånden som en standard undskyldning: det er ikke os, men party poker..
Det har været meldingen de to gange jeg har haft problemer, selvom de senere selv har løst problemet.
Ellers som zorro skriver, min erfaring er også det går bedre telefonisk.
Du er ikke way off, det er DS. Den ps4 skal bare insta shippes afsted til dig når du vinder sådan en tour.
Tillykke med sejren, håber du får din julegave asap :)
Og god jul mate
Tillykke.. :)
Det virker på mig som om at de kunne have fikset det på den tid det tog dem at skrive alle undskyldningerne. Så mener helt klart at servicen er dårlig i dit tilfælde.
Og tillykke med PS4 :).
@Burnz: reality check - DS yder dårlig service i denne sag.
Rigtig god stil af dig at du giver DS chancen flere gange for at levere varen, og har email dokumentation for din ihærdighed FØR du hænger dem til tørre.
Du skal jo nok få din PS4, men det er under al kritik at du skal lægge øre til så meget bullshit.
Bla bla har travlt - PLEASE!!!
Burnz skrev:nuller skrev:
du har kigget efter i din spam/uønsketmail mappe ?
Yes jeg har tjekket Spam igennem flere gange. :)
øv, men man ved jo aldrig ;).......
(det er jo hørt før at vigtige mails er røget i den forkerte indbakke)
Du har været yderst flink og meget tålmodig.
så nu er det på tide at skrue bissen på. høfligt men MEGET BESTEMT.
tillykke med den fede præmie. og glædelig jul.
Han siger at de har vildt travlt - og hvis jeg ikke har hørt noget senest onsdag ugen efter så skal jeg kontakte ham da han formodentlig har glemt det igen til den tid
Dybt elendig service. Har sjældent hørt noget lignende. Jeg overvejer kraftigt at trække mine penge ud hvis ikke der bliver gjort noget asap.
Altså de siger jo at de har meget travlt.
Kunne være en god ide hvis du laver en guideline for dem om hvordan de kan skaffe en ps4 til dig. Ved evt at påpege at elgiga har dem på avis nogle gang.
Tak for alle svarene og lykønskningerne.
Det virker til at der er udbredt enighed om jeg ikke er way off her - så det er rart med støtten. Det luner tak. Jeg har sendt ds support et link til tråden så de ved hvertfald den eksisterer.
nej nej nej nej nej ♥
lol, de skulle ikke have lov at bruge dette ord "service" på deres website :)
Elsker bare når nogen siger "hvis du ikke har hørt fra mig så ring lige igen...."
Der er simpelthen toppen af lorteservice.
Det er selvfølgelig en uheldig situation, men ikke desto mindre kan den opstå og det vil den gøre for alle en gang imellem.
Men man må tænke rationel i dette tilfælde og også se det fra Danske Spils side af. De har en "uheldig" samarbejdspartner Party Poker, som der er flere problemer med bl.a. DS pokersoftware, som snart bliver udskiftet.
Der er plads til forbedring (det er der altid for alle virksomheder), men pokerspillere er sgu de sværeste kunder at gøre tilfredse... Vi brokker os mere end den gennemsnitlige dansker, hvis der er noget, der ikke virker...
Hvis det er Partypoker der har udlovet en ps4, så er det Party Poker der har ansvaret for at tilsende dig den playstation. Der er nogle realistiske barrierer, der gør at Danske Spil ikke bare kan give dig pengene eller tilsende dig en ps4 fra Elgiganten, og det må vi simpelthen til at acceptere her i Danmark at tingene ikke kan blive løst på et splitsekund... Vi mangler simpelthen den realistiske sans...
Desuden synes jeg ikke umiddelbart at en måneds ventetid er for længe, og jeg ved de har travlt inde på DS med de nye systemer de skal have op at køre, så deres undskyldning er helt i orden.
Uheldigt at: "Han siger at de har vildt travlt - og hvis jeg ikke har hørt noget senest onsdag ugen efter så skal jeg kontakte ham da han formodentlig har glemt det igen til den tid" idet den ansatte aldrig må sige sandheden med "formodentlig har glemt det igen", selvom det oftest er tilfældet.
Vi kan ikke tåle at høre sandheden og derfor bliver al kommunikation offentligt politiksnak, hvor man ikke svarer på spørgsmålene... Det kan I takke jer selv for!
Han er formentlig en af dem op har haft kontakt til, og den nye profil er kommet efter at op har linket til denne tråd!
Velkommen til Thomas fra Danske Spil.
Uanset hvilke åndsvage undskyldninger der er for ikke at levere den ovennævnte ps4, bør kundeservice behandle kunderne med respekt!
Ovenstående eksempel er ikke det værste pokerspillere er blevet udsat for, men at det er kundens problem at huske at kontakte jer gang på gang er håbløst!!!!
Giv dog kunden en tidshorisont og en kontaktperson der tager sig af sagen.
Tag jer sammen Danske Spil!
ThomasTB skrev:
Uheldigt at: "Han siger at de har vildt travlt - og hvis jeg ikke har hørt noget senest onsdag ugen efter så skal jeg kontakte ham da han formodentlig har glemt det igen til den tid" idet den ansatte aldrig må sige sandheden med "formodentlig har glemt det igen", selvom det oftest er tilfældet.
Vi kan ikke tåle at høre sandheden og derfor bliver al kommunikation offentligt politiksnak, hvor man ikke svarer på spørgsmålene... Det kan I takke jer selv for!
WTF???
Håber ikke for Danske Spil at ThomasTB er fra Danske Spil.. For de to indlæg jeg har læst fra ham er simpelthen for pinlige. :-/
Hej Burnz,
Håber du får din PS4 snarest, det er sindsyg dårlig stil at promovere en tour med sådan en præmie, hvor man skal kæmpe en kamp for bare at få svar.
Det er i min verden, mega ringe kundeservice. Forstår slet ikke hvordan man som ThomasTB kan forsvare DS. Er iøvrigt stort set uenig i alt han skriver i indlæg 25. Længe siden jeg har set så smadret et indlæg på pokernet og der skal meget til.
Men som andre - velkommen til ThomasTB, kan se du har oprettet dig igår, så mon ikke du er oprettet umiddelbart efter OP har linket til denne tråd. Og mon ikke du er fra DS.
ThomasTB = DS medarbejder med røde ører
Jeg bliver irriteret på dine vegne!
Så må KP fandme op på jernhesten, ned i El Giganten, frem med balla-pungen og levere den personligt til din adresse. 1½ måned uden nogen former for brugbart svar er jo til grin!
God jul, Burnz!
Haha... Tror bestemt ikke ThomasTB er fra Danske Spil...
Mit read er ren trolleri... Der er også grænser for tosserierne fra Danske Spil (selvom de ofte er amatøragtige :) )
At deres samarbejdspartner eller leverandør ikke har styr på sagerne er da ikke kundens problem. Kunden handler hos Danske Spil, ikke deres leverandør... Det vil en ansat hos Danske Spil forhåbentligt aldrig klunte rundt i :P
Hvor er PN HQ ?
De plejer at kunne hjælpe med div sager
1: Thomas profilen er en dobbeltprofil som før kun har brugt PokerNet til ren spam - PokerNets fejl at indlæg overhovedet blev godkendt - Jeg synes vi skylder Danske Spil at fortælle at det med sikkerhed ikke er en af deres medarbejdere.
2: Da vi først hører om sagen nu så har vi intet kunne gøre ---der er noget fundamentalt forkert i at Danske Spil bruger PartyPoker som undskyldning og det bør de undlade fremover.
Hej Pokernet
Jeg er først nu blevet opmærksom på sagen og beklager forløbet. Da vi ikke har de pågældende præmier selv, men stadig afventer vores leverandør, vil jeg dags dato overføre et passende beløb til vores danske PS4 vindere.
Det er i øvrigt kun denne profil der udtaler sig på Danske Spils vegne herinde på Pokernet, og det er altid med navns nævnelse samt titel, så alle ved, hvem der udtaler sig.
Med venlig hilsen
Martin Grønnehøj
Poker Manager, Danske Spil
Syntes da også at Martin G's håndtering af sager gennem PN er mere end godkendt.
vil jeg dags dato overføre et passende beløb til vores danske PS4 vindere.
Hvad betyder det? Vil give dem en kompensation for at de har skulle vente så længe, eller vil I udbetale et beløb der giver dem mulighed for selv at købe en PS4?
Det er vel ret væsentligt, om de får 50 kr. for ulejligheden, og fortsat holdes hen (ikke godt nok) eller får udbetalt værdien af deres præmie (godt nok).
Hej Seigoth
Burnz har fået værdien af sin gevinst
Med venlig hilsen
Martin Grønnehøj
Poker Manager, Danskke Spil
Passende værdi må vel være til et par joypads og spil med den nølen der er foregået
BobbyOlsen skrev:
Passende værdi må vel være til et par joypads og spil med den nølen der er foregået
Og en Mercedes
BobbyOlsen skrev:
Passende værdi må vel være til et par joypads og spil med den nølen der er foregået
Mon ikke OP og Danske Spil i fællesskab kan finde ud af hvad en passende værdi er?
Hvis i har valgt at udbetale pengene i stedet, så kunne I jo køre en PN Tour om den PlayStation når I får den udleveret fra Party?
LOL ThomasTB. Det er en EPIC post på få sat ind der.. Vågn så igen. 1½ måneds ventetid er ikke i orden. Om ikke andet kunne man forventningsstyre OP, så han fik et ærligt svar.
Shiit en griner ThomasTB
Nu er der nogle af os der vil holde udbyderne lidt i ørene, men fair nok at LoneRangR og N-V-M går ind for at tie ting som dårlig behandling ihjel
Lidt pinligt for DS at der først sker noget, når der kommer en tråd her. Der skal vist strammes lidt op på de interne procedurer, så support-folkene rent faktisk bringer problemerne videre i systemet og ikke bare sylter dem med en forklaring om, at man har travlt...
Hvorfor overhovedet have en support-funktion, når man helt tydeligt ikke tager kunderne alvorligt???
vandt et digital video camera i 3000 give away. gik ca 5 uger men det kom uden problemer
BobbyOlsen skrev:
Nu er der nogle af os der vil holde udbyderne lidt i ørene, men fair nok at LoneRangR og N-V-M går ind for at tie ting dårlig behandling ihjel
LOL, bare LOL
Skriv til Witten og sørg for at bumpe den her tråd op i ny og næ. Det er jo ganske enkelt for sølle. Og DS viser da så klart at de ikke ønsker at løse det ordentligt.
Hvis Danske Svindel kunne købe dem til 4 kilo, så kunne de jo bare gøre det og sende den. Vi har et postvæsen her i landet, så det burde selv de kunne finde ud af. Siden det så ikke er muligt må de jo give det reelle beløb eller den præmie de har lovet.
Men på den anden siden. Hvad havde man snart ventet :/
BobbyOlsen skrev:
Nu er der nogle af os der vil holde udbyderne lidt i ørene, men fair nok at LoneRangR og N-V-M går ind for at tie ting som dårlig behandling ihjel
Man læser det man gerne vil hva?
Jeg nævner ikke med et ord at det skal ties ihjel jeg påpeger blot at du fremstår som en kegle når du forsøger at komme med bud på hvad Danske Spil skal give OP for den dårlige behandling. Mon ikke OP er voksen nok til selv at forhandle en evt. kompensation uden dine gode råd?
lol, man skriver et svar i din nye tråd og trykker opret indlæg. Wupti, så er tråden væk.. WP PN.
Lidt sørgeligt af PN igen ikke tillader kritik af samarbejdspartnere.
Hvaaaa sker der!! Det ændrer jo ingenting!! Lad os forbrugere høre om de dårlige oplevelser såvel som de gode!! Og DET var fair kritik!!
Wupti så kom tråden tilbage:D
Den anden tråd er kommet tilbage - det skyldes ikke at PN ikke vil have kritik af samarbejdspartnere - men at Witten egentlig vil have holdt det i en tråd - men da der var kommet svar i den anden valgte han at beholde den.
Beklager forstyrrelsen men det handlede ene og alene om (som sædvanligt) at have den bedst mulige oplevelse for brugerne af PokerNet.
Den nye tråd er retableret dog uden Drejers indlæg da det ikke på noget tidspunkt er registreret i vores database.
Ok fair nok.. så mangler vi bare respons fra DS
witten skrev:
Beklager forstyrrelsen men det handlede ene og alene om (som sædvanligt) at have den bedst mulige oplevelse for brugerne af PokerNet.
Den nye tråd er retableret dog uden Drejers indlæg da det ikke på noget tidspunkt er registreret i vores database.
Hvorfor ikke bare skrive at den er lukket og man kan skrive i den her i stedet for at slette den? Det andet kommer kun til at skade jer selv.
Det er rigtig dårlig stil af Danske Spil... Men hva kan man efterhånden forvente. synes generelt at deres service niveau er dårligt. Og isär dem der sidder ved deres tlf ved ikke särlig meget om poker og spil hvis man spörg indtil det... Men alt for dårligt service niveau
Nu når vi snakker dårlige service og denne sag. Martin grönnehöj hvorfor er det ikke muligt at udbetale flere gange på en dag???? hvis man selv betaler gebyret?? Det kan man på alle andre pokersider... Forstå simpelthen ikke problemet og at i ikke lytter til hva jeres kunder önsker