NL200 på Boss. Stacks 100BB
ATs i hånden
Villain raiser fra Co og jeg caller fra But.
Floppet kommer 77A twotoned - pot 19
Villain better 15 og jeg caller
Turn er en konge som ikke completer flushdrawet - pot 49
Villain better 38 og jeg pusher. Villain skal calle omkring 140.
I det kvarter jeg har spillet med villain har jeg spillet helt ligetil uden noget som helst lir. Villain er ukendt.
Er det helt væk det jeg har gang i?
Waste of money? Nl200
Ja, det synes jeg, hvad er det du prøver at repræsentere? og hvad er det for en hånd som han raiser pf, better flop og turn og smider til dit allin med?
Hvis du vil have info, så raise flop. Fold turn uden read.
shorthanded kan det vel forsvares, fr kan det ikke
Jeg vil som regel gerne have mere information om villains hånd, før jeg prøver at vriste ham af en split. Call, og afvent hans action på river.
reraise eller fold preflop.
er floppet i din farve? i så fald, raise floppet. egentlig er floppet et raise ligemeget hvad.
som spillet:
villain caller dig kun hvis han har dig slået, så hånden må være et bluff.
spørgsmålet er så om det er det rette sted at bluffe. det mener jeg ikke, idet vi ingen reads har på villain. han kan sagtens have AA, KK eller AK, og disse hænder caller. vi mangler den info vi ville have fået ved et re-raise preflop. så turn må være et fold.
ARGH, sæt nu forhelvede farvekoder på, eller formuler dig korrekt:), kan sgu ikke lige se om du har flushdrawet eller ej. min analyse er skrevet på baggrund af at du ikke har drawet.
Hehe, det er ikke for info at jeg pusher...
7'eren. Ax >>> 7'er > air
Jeg er også selv overbevist om at et call er mere profitabelt. Hvad gør vi så hvis villain kommer ud med et bet på river?
--------------------------
Hvad snakker du om Creative? Et call er da helt legitimt.
Ja, hånden er et bluf!
Jeg kan ikke havde flushdrawet medmindre det er backdoor....
"Hehe, det er ikke for info at jeg pusher...
7'eren. Ax >>> 7'er > air"
huh?
edit: svar lige på det her: har du farvetrækket?
...og det er det ikke
og kan ikke lige se hvor jeg siger at et call ikke er legitimt. eller, hvilket call mener du? hvilket street?
edit: lol selvfølgelig kan du ikke have flushdrawet på flop. min fejl
Jeg caller... Og checker han eller ligner det et svagt VB på river pusher jeg indover for at få et split væk
Preflop called creative.
Alex, du kan ikke skubbe ham af hvis han better river med de stacks.