Hej jeg vil lige høre om dette er en begynderfejl eller okay. For jeg har sgu ikke omlevet noget lignende.
Mit read på villain er at i en anden HU gik han amok på riveren med en straight med flere reraises endda efter at riverkortet gør en flush mulig. stoppede først efter 5 raises da modstanderen caller ham op med en domineret straight. Endvidere spiller han 86% af alle hænder og raiser aldrig preflop.(stikprøven er omkring 100 hænder).
Seat 1: ILS22L ($17.90 in chips)
Seat 2: FCP99 ($33.05 in chips)
Seat 4: rhsc15 ($43.55 in chips)
Seat 5: rambo2780 ($35.80 in chips)
Seat 6: Superhard ($20 in chips)
Seat 7: Boltonzep ($22.45 in chips)
Seat 8: Villain ($36.05 in chips)
Seat 9: Maize ($29.25 in chips)
Seat 10: Odin ($53.85 in chips)
rambo2780: posts small blind $0.25
Superhard: posts big blind $0.50
----- HOLE CARDS -----
dealt to Odin [7s 7d]
Boltonzep: folds
Villain: calls $0.50
Maize: folds
Odin: calls $0.50
HuEmAj joins the table at seat #3
ILS22L: folds
ILS22L sits out
FCP99: folds
rhsc15: calls $0.50
rambo2780: calls $0.25
Superhard: checks
----- FLOP ----- [4h 7c 9h]
rambo2780: checks
Superhard: checks
Villain: bets $0.50
Odin: raises $1
rhsc15: folds
rambo2780: folds
Superhard: folds
Villain: raises $1
Odin: raises $1
Villain: calls $0.50
----- TURN ----- [4h 7c 9h][4c]
Villain: bets $1
Odin: raises $2
Villain: raises $2
Villain: calls $1
----- RIVER ----- [4h 7c 9h 4c][Th]
Villain: bets $1
Odin: calls $1
----- SHOW DOWN -----
Villain: shows [Tc Ts] (A Full House, Tens full of Fours)
Odin: mucks hand [7s 7d]
Villain collects $61.50 from Main pot
turnen fortæller mig at han ikke har to 4"ere, måske to ni"ere, men så ville han nok have fortsat raisingkrigen på floppen. Altså to tiere er det der kan slå mig, men jeg nægter at se mig slået af riverkortet. Måske har han flush pba. mine reads og ikke opdaget at Huset er muligt. Ja jeg ved ikke. Hvad mener I? Hårdt at miste så meget. Jeg ærgrer mig over at jeg ikke havde to 4"ere(det kunne jeg jo ligesågodt have haft udfra min bettingsekvens).
Nå jeg må lære kun at reraise nutsene - det kaldes lærepenge. Tak for evt. kommentarer
Wild Wild river!!!! FL 0,5/1
40???
Jeg vil gerne starte en diskussion om der i visse tilfælde er +ev generelt at bette uendeligt uden nuts. eksempelvis ville villain her sandsynligvis gået i bund mod pocket 4"ere
Hvor spiller du henne?
Hvorfor cappes der ikke?
Interpoker - sjovt nok du nævner det for jeg antog bare at deres regler var sådan. Men under regler kan jeg kun se at der kan raises 3 gange i hver runde. Mærkeligt.......Skal man kontakte deres support(crying call lol) eller er der andre der ved mere end jeg?
Selv en fisk kan fange en krog ;)
@ MM
På crypto spilles der ikke m cap hvis ender HU. Det kan, som i dette tilfælde give nogle gode resultater (som når dette sker).
3 gange, med mindre man er heads up på riveren, så er det indtil man løber tør for penge ;-)
Okay, spiller aldrig FL så jeg kendte ikke lige til HU-no cap reglen.
Er det en generel regl, eller er det specielt for Inter?
I gamle dage var denne regel ret normal. Nu til dags er der næsten cap alle steder. Inter er vidst også en af de eneste poker sites, der har no cap på riveren.
/Mikael
Han smider 6 bets ind på turn som ca 5% favorit. Du kan altså smide ca. 120 bets efter ham for at breake even. Tag 99 og 44 med i ligningen og stop lidt før;-)
Er der en cap på turn?
det her med at gå amok - fordi ens modstandere er en fisk, og man ved han overbetter sindsygt. Det går lidt for meget "mikro" poker i det, hvor man overanalysere hans bets for meget, og det er lidt suicide for mig ihvertfald.
Jeg er stoppet med det , simpelthen fordi jeg tar fejl for tit ifh. til de gange jeg har ret. Jeg blir simpelthen for grådig. Men altså det er jo bare mig....synes du må respekterer ham på den 4-5 bet på river dog....
Hvad laver du? Du kan da vel se, at du er slået. Uanset om du vil acceptere det eller ej. Det må være det dårligste spil jeg har set meget længe.
@ Odin
Jeg forstår godt din tankegang og dit spil, men jeg plejer som regel kun at bette i bund hvis jeg har nuts.
Hellere nøjes med et call efter 3-4 bet efter river, hvis modstanderen bliver ved med at raise. Så mister du ikke så meget hvis du er slået, og hvis du vinder er han alligevel så ringe at du nok skal få "resten af ham" senere...
Interpoker har ikke cap HU på nogen streets.
Bossmedia har heller ikke.
Jeg stopper river til normal cap tid. ca.
Lilbabs@ Ja det er rigtig nok. Jeg er kommet til fornuft :,-)
Jeg tror også jeg blev fanget lidt i min egen fælde. Hvis man better hurtigt efter modstanderens bet kan man få modstanderen til at bette hurtigt og uovervejet. Dette gjorde jeg på turnen...og strategien lykkedes mod min modstanders svage hånd. At jeg så selv fortsætter på riveren må jeg tage ved lære af for der bettede han hurtigt......Og ligepludselig hænger man med 20BB i potten...Ja ikke særligt tålmodigt. Det kan vel kaldes Rivertilt.