Hej
$1500 kl. 20.30 max 1000 pls.
Samme som i aftes, blot gør vi
det lidt bedre idag.
(I går kun ca. 420 pls)
William free $1500 20.00 reg
Igår var vi 3 danskere ved finalebordet. Det må da kunne gøres bedre! :)
GLA :)
Så er jeg også med, så vi ses ved finale bordet :)
Jamen vi forsøger da igen så =)
Count me in, hedder: Suledk
See ya at final table!
Er også med idag... MPoddds Håber på en finale
er folk stadig med? fedter rundt med ca. 2100 chips, mangler lige en god hånd at give den gas med...
Jeg regner med at doble op igennem dig spinner :-)
Lad os nu se... =)
Så er jeg på ca. 4500, fik KT i big blind der er er raiset til 300 af aggresiv big stack, jeg og en anden caller. flop: KJ5 Jeg checker, det gør den anden også, big stack raiser 600, jeg går all-in med 1800, der foldes og big stack caller og viser AT. vinder potten uden besvær, da der hverken kom A eller Q. =)
er på 6500 nu, hvor bliver du af DTM? =)
Jeg er jo blevet flyttet fra dit bord, men jeg doblede op igennem en anden (lagde et pænt bad beat på ham), så jeg er good.
Sounds great, er du Steryou?
ja
Hmm en der ved om william Hill er begyndt at sende freerolls hver dag nu ?? eller er det bare tilfældigt at der er kommet igår og idag ??
for normalt plejer det da kun være lørdag og søndag ?
er på 1500, en klaphat går all-in på mit 1200 raise UTG, har AKu, han sidder med Q8s, og flopper self 2 par...
ja, så røg jeg ud som nr 109, bliver flyttet til et nyt bord og ryger direkte på big blind, 2 mand caller og beslutter at forsvare min blind ved at gå all-in med KJu, og bliver callet af AA. Fair nok.
Held og lykke DTM, og skriv lige hvordan det gik!
Misforstod lige dit indlæg - troede du røg ud på den der AKo hånd. Jeg regner med at vinde, så der går nok et stykke tid før du hører fra mig.
Nummer 31...
Jeg er stadig med.... nr 6 med 25 tilbage!
go go ANders!
Hmm... røg ud som nummer 14 :(
Kortene blev sq pludselig kolde... hulk hulk
Men dog ingen alvorlige beats i dag, så i morgen vinder jeg den sq!