Jeg vil gerne ind og se noget tennis den første uge, men på hjemmesiden virker det godt nok som om folk sidder seriøst længe i kø og det stadig ikke er sikkert man kan få en billet.
Og som den dovne hund og grådige svin jeg er, vil jeg høre PN folket om de ved noget om hvad chancen for at få en billet til wimbledons grounds (muligvis centre court, no.1 og no.2, men er nok urealistisk at satse på) uden at skulle overnatte i køen eller stå op kl 4.30 om morgenen og stå i kø er?
www.wimbledon.org/en_GB/about/tickets/queue.html#joiningthequeue
Wimbledon 2010
Det undre mig sgu ikke :( Har ellers i mange mange år gerne ville se en kamp på wimbledon :)
Det er selvfølgelig muligt at få billet og specielt i den første uge, den eneste måde er dog ved, at stå i kø fra morgenstunden kom tidligt 5-6 stykker da der virkelig står mange mennesker i kø.
God tur.
Hvis du tager afsted så du står i køen inden kl 8, så skulle du meget gerne være sikret billet til grounds. Var der sidste år. Tror vi var der omkring kl 7.30 de 2 første dage, og der var stadig masser der kunne komme ind efter os. Hvis du vil have billet til center, 1 eller 2, så skal du nok overnatte i køen.
Selvom der ikke er nummerede pladser ved grounds-billetter, så er det alligevel en god ide at komme i god tid, da de attraktive baner bliver fyldt hurtigt, og så er det med at være forrest i køen.
I øvrigt er køen en oplevelse i sig selv, så stil dig frisk op om morgenen, og nyd dagen.