Wimbledon betting 29/6

#1| 0

Hey PN

Jeg har kigget lidt rundt på de forskellige odds, og jeg bider egentlig kun mærke i følgende kampe

Kamp 1
Dinara Safina (RUS): 1.59
Amelie Mauresmo (FRA): 2.21

Er der ikke pæn value i Safina her? Hun er trods alt seedet 1'er og Mauresmo har vel snart overskredet sidste salgsdato?

Jeg må indrømme at jeg ikke har set deres kampe ved dette wimbledon, så derfor ville det være rart med en second opinion.

Kamp 2
Robin Söderling (SWE): 8.40
Roger Federer (SUI): 1.04

Er Söderling ikke i sit livs form? Selvfølgelig er Federer syg i skalden, men alligevel.. Value?

Andre kampe (nævn ikke wozniackis) som jeg bør være opmærksom på?

\Razga

29-06-2009 14:04 #2| 0

Er ikke tennisexpert, men Safina har ikke vundet en GrandSlam endnu, og græs er ikke det hun gør det bedst på. Tror dog snilt hun hiver den hjem i 2 sæt..

29-06-2009 14:07 #3| 0
OP
ROI: 150.78% (22)

Det er jo heller ikke finalen endnu :) Den tror jeg Venus napper.

29-06-2009 14:08 #4| 0

Kamp 1 vil jeg næsten hellere sætte mine penge på Mauresmo, hun plejer altid at gøre det fint på græsset og vil sikkert gerne lige have en sidste sejr i winbledon inden hun kravler op i sit tårn igen :)

Kamp 2 vil jeg da også mene der er rimelig fin value i.

29-06-2009 14:09 #5| 0

Taget fra oddsnet.com:

"Dinara Safina har ikke imponert under gress-sesongen, og hun sliter med å få igang storspillet på gress. Timingen er ikke like bra som på andre underlag, og spillet blir litt for monotont. F.eks er serve/volleyspill så og si totalt fraværende, og hun klarer foreløpig ikke å mikse opp spillet bra nok.

Safina har slått Dominguez Lino, De Los Rios og Flipkens sålangt. Det to første matchene skulle bare mangle, mens Flipkens faktisk hadde setball i det første settet og gameball i det påfølgende, før hun kollapset til 57 16.

Amelie Mauresmo er en fabelaktig gress-spiller, og hun har miksen og et komplett spill til det underlaget. Mauresmo plasserer serven bra, har en fin slice og elegante volleyer. Av dagens tennisspillere på kvinnesiden er nok Mauresmo topp 2 når det gjelder volleys hvertfall.

Mauresmos store problem er jo at hun choker i ny og ned, og i tillegg varierer veldig i prestasjonene. Nå virker det forøvrig som hun er i form, og i tillegg er Wimbledon en turnering hun pleier å slippe seg løs i. Amelie har jo tross alt vunnet denne Slamen tidligere, og det hjelper nok på psyken.

Jeg synes Safina settes for lavt her, og det var egentlig det jeg hadde forventet også. Hun får enormt med respekt pga sine prestasjoner på andre underlag, men ser man isolert på gress-resultatene hennes har hun ikke prestert noe som tilsier at hun skal være så stor favoritt.

Jeg vurderer denne matchen som veldig åpen, med et lite favorittstempel til Safina pga at hun er så sterk mentalt. Flott verdi i hele markedet, og jeg går tungt inn på Mauresmo med 7 units."

29-06-2009 14:15 #6| 0
OP

@Andycole

Hvilke odds går analysen ud fra?

29-06-2009 14:18 #9| 0

Odds 2.85 godt nok, men det var også mere ment som en advarsel mod at gå for tungt ind på Safina.

29-06-2009 14:18 #8| 0
ROI: 44.75% (57)

Jeg tror også mere på Mauresmo end på Safina.

Kamp 2 - et eller andet sted er der vel value, men som du selv skriver så er Federer "syg i skalden", og det tror jeg ikke vores svenske ven sætter en stopper for.

29-06-2009 14:18 #7| 0
ROI: 44.75% (57)

Jeg tror også mere på Mauresmo end på Safina.

Kamp 2 - et eller andet sted er der vel value, men som du selv skriver så er Federer "syg i skalden", og det tror jeg ikke vores svenske ven sætter en stopper for.

29-06-2009 14:20 #10| 0

Tror på dig..

Har lavet forskellige kombispil, så hvis Lisicki, Mauresmo og Søderling vinder, så snupper jeg 3k i lommen ;) gl.

29-06-2009 14:23 #11| 0
OP

@Madsreality

Det var nu mere for at få de andres mening om kampene :D Men god lir hvis de holder for dig ;)

29-06-2009 14:27 #12| 0
OP

@Andy

Jeg går ikke hårdt ind på nogle af kampene. Er bare lidt for hyggens skyld her i sommervarmen :)

Men tak for reminderen.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar