Hej Alle
Kunne godt tænke mig at høre jeres mening omkring bb/100 eller BB/100
Hvornår kan man kalde sig selv for en vindende spiller, måske sågar rensende?
Går ikke ud fra at prof spillere bare tænder computeren og kører det ene Buy In ind efter det andet, men at de vel også ligger blod, sved og en pokkers masse tid foran skærmen.
Spiller Plo10, 25, 50, 6-max - hvis det er relevant iforhold til andre stakes, og måske varierer fra NLH
På forhånd tak
Egholm9
Winrate BB/100, hvornår man Chef?
Det afhænger som du selv er inde på af format, stakes og antal spillere ved bordet.
I PLO 6-max lader det til, at gode spillere godt kan rense af med 15bb/100 (7,5BB), mens tallet er lidt lavere i NLHE 6-max.
10-15bb/100 er ikke umuligt på PLO10-PLO50. Der skal naturligvis en relativt stor sample til at afgøre, at det ikke bare er en heater.
Egholm9 skrev:
Dvs. 15 bb/100 er i den høje afdeling?
Ja dine øjne bedrager dig ikke; Det er det de skriver.
Grethe skrev:
10-15bb/100 er ikke umuligt på PLO10-PLO50. Der skal naturligvis en relativt stor sample til at afgøre, at det ikke bare er en heater.
Folk plejede at sige at man havde et relativt godt billede efter 25k hænder NL-bordene. Er 50k nok på PLO, efter din mening?
Argyle_DK skrev:Grethe skrev:
Folk plejede at sige at man havde et relativt godt billede efter 25k hænder NL-bordene. Er 50k nok på PLO, efter din mening?
De folk skulle have slag med en kæp
+1 luckbox ..
Der skal bruges en langt større sample. Folk har det med at undervurdere hvor absurd meget varians der faktisk er i PLO.
Argyle_DK skrev:Grethe skrev:
Jeg mener klart, at 50k hands er for lidt til at afgøre både om du er vindende og hvor stort i PLO.
Grethe skrev:
Jeg mener klart, at 50k hands er for lidt til at afgøre både om du er vindende og hvor stort i PLO.
PIS!
:D
Haha, good run! ;-)
PLO er så sindsygt swingy, at der skal store samples til. Jeg startede selv året katastrofalt ringe, hvor det hen over sommeren tippede den anden vej...
@Back to topic
Selvom raken er høj på lowstakes PLO, er det bestemt muligt at grinde sig op derfra.
Okat tak for imputs. Lyder som om der ikke er anden udvej en bare grinde ud over stepperne
BB = big bets = 2 big blinds
(det er levn fra limit-dagene)
bb big blind
BB big bet = det dobbelte af bb
Så hvis din bb er 10/100 er din BB 5/100
BB er fra limit pokernes dage
man bør have en idé efter +200k hænder
det sagt, så har jeg selv været tabende over 100k hænder, og jeg er ret sikker på, at jeg er vindende, så det er svært at sige noget definitivt om samplesize
som jeg postede en graf over den anden dag, er det muligt at løbe 230bi under ev over 1 mirrion hænder, så det er bestemt også muligt, at være tabende, selvom man i grunden er vindende
15bb/100 er i den høje ende, ja :D
Hvad er en fornuftig bb/100 på NL100/NL200 efterhånden?