Withdrawel fra Fortune Poker

#1| 0

Nu står jeg og har withdrawet fra Fortune Poker ret beset, men for at denne skal kunne gå igennem, er det nødvendigt, at jeg sender de nødvendige informationer til dem (= Webdollar) - altså; navn, adresse, kortnummer og deposit-bekræftelse.

Dette har jeg nu sendt til dem 3-4 gange, men en gang sagde de bare, det ikke er blevet modtaget, hvorpå jeg sendte det igen. Nu svarer de slet ikke mere. Det er 2-3 dage siden nu.

Inde på Fortune Poker kan jeg godt annullere withdrawelen, men det er jo ikke det, jeg helst vil. Jeg vil have mine penge ud, men det er sgu svært, når de ikke svarer.

Er der nogen, der har oplevet noget lignende, og derfor ved, hvilken approach man nu kan tage?

27-06-2008 00:02 #2| 0

Hmmm.. jeg havde et lignende problem for et par uger siden.. Skrev en mail til webdollar og 20min efter blev jeg ringet op.. I mit tilfælde var det bare en sikkerheds procedure at det tog lidt ekstra tid pga. cashout'et var et større beløb..

-Da Donk

06-07-2008 21:46 #3| 0

Bump.

Nu vender jeg hjem fra en uge offline so to speak, og der er absolut intet hændt stadigvæk. Nu har jeg endnu engang sendt Webdollar en e-mail med de fornødne stykker information, så nu håber jeg, de endelig svarer.

Kan jeg ringe til dem og rede kastanierne ud ad ilden? Jeg ved, der er visse brugere herinde, der har mere eller mindre relation til Fortune Poker, men at sige det samme kan være tilfældet med Webdollar (der vel har noget med Fortune Poker at gøre) er vel en tilsnigelse desværre?

Jeg kan se transaktionen under "transaction log", hvor dens status er benævnt som "held".

Please help me? Jeg vil bare have de penge på enten min bank-konto eller min ditto poker én. Lige nu aner jeg jo ikke, hvor de er.

06-07-2008 21:52 #4| 0

Webdollar har ikke meget med Fortune at gøre, desværre. Webdollar er det firma som håndterer alt payment processing for Boss. Jeg ved ikke om PokerKings også bruger dem (de er det første Boss rum jeg har arbejdet med, som benytter en anden backend, hvilket er super nice), men ellers tror jeg at det er dem alle. Uden at have undersøgt det kunne jeg godt forestille mig, at Webdollar var eget af Boss Media (begge svenske selskaber i hvert fald).

Deres support er lige ringe så meget tyder på det.

Jeg ved ikke om James kan hjælpe, men du kan prøve at tage fat i ham på manager (a) fortunepoker punktum com.

/Mikael

06-07-2008 23:19 #5| 0

Har du fået en security kode med webdollar via alm. post ?

-Det tager normalt 1½-3 uger. Hver gang du beder om en ny kode (opdaterer), starter processen forfra...

06-07-2008 23:40 #6| 0

no its not correct that you need to ship all this details, copy of things and such, just for changing security code. A new code are automatically generated when you change town adress or such, thats correct.

But its done random checks so you prob. stuck in one of them, witch very easy can be speeded up by your VIP manager.

And it takes depending on where you live in the world,(europe) 1-4 days to get a new code per post. But again your contact with the site you play can easy fix your code with just a call. Its all up to how much service and 24/7 presence they provide. Its just a simple phone call.

cheers
a

08-07-2008 13:06 #7| 0

@Fishy:

Jeg fik koden pr. mail, da jeg depositede forud for min withdrawel - var jeg nødt til.

Jeg behøver ikke en ny kode, så vidt jeg har forstået det. Jeg vil trække mine penge ud til det Visa-kort, med hvilket jeg depositede. Til dette skulle der bruges bekræftelse af kortnummer, navn o.lign., hvilket jeg har sendt dem 5 gange nu uden svar.

Jeg er lidt i syv sind her.

Nu har jeg skrevet til James dog.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar