Hjææælp!?
Muligvis et noob spørgsmål, men har ikke haft held (læs evnerne) til at finde strukturen for ovennævnte tour på munkebjerg på søndag?
håber selvfølgelig på at pokernet har svaret!
(og så kunne det selvfølgelig være interessant at høre om der er andre der har planer om at spille den?)
/Durrrrminator
WPT 1100 dkkr bounty tour søndag
10k startstack 15 min blinds
Står her
Fandt det ved at søge på Google efter "wpt munkebjerg"
Regner også med at spille den - synes dog tilmeldingen er lidt sløj.
Jeg er tilmeldt! Har 10% tilbage, så hvis en vil ha' lir, så skriv en PM!
GL til alle :)
Spiller også, GL boys. :-)
Har 2 skud i sattelit bøssen idag .. Så håber jeg spiller main istedet for :)
hvornår tror i den er slut ??
Hvor mange er tilmeldt pt? :-)
60....jeg er også med. Så god value allerede for jer.
Jeg vandt.
Mange tak. :-)
wd lider. hvor meget gav den ?
Omkring 11k + 2k i bountys :-)
en skam den først lukkede efter late reg til wpt så :) Passede lige med bi, drinks og mad !
Blev nummer 9.....penge til 8 :-)
wtf....så har jeg cashet?
Loooool Sunino! :-D
Ham shortstacken med PokerStars wear, der var på FT, var han Pro? :-)
Det tvivler jeg sgu på
Okay, han så bare bekendt ud. Kan du så hjælpe mig med navnet på ham jeg var HU mod? Ham med briller og DS wear.
liderdider skrev:
Okay, han så bare bekendt ud. Kan du så hjælpe mig med navnet på ham jeg var HU mod? Ham med briller og DS wear.
Han var en kæmpehat imo.
Lavede nogle moves der burde give et par advarsler.
@SuperS
9. pladsen stod på nederste linje for sig selv på skærmen - sikkert derfor du missede.
Lagde jeg ikke mærke til på FT, hvad gjorde han da du sad med ham Kris?
Jeg rykker all in og SB overvejer om han skal calle eller folde, da hatten som BB indikerer at han folder. Jeg mener det er dårlig stil.
I en anden hånd forlader han bordet, inden han har actet. Jeg mener, at sidder man ved bordet og har fået en hånd, så bliver man til man har foldet.
Iøvrigt mener jeg han lod sig blinde for langt ned imens jeg sad med ham - men det må han jo selv om. Mener bare det virker langt fra en proff.
Tillykke med resultatet btw. :)
Ja okay, den fejl med at forlade bordet og dermed acte out of turn kom jeg også til at lave, men dealerne var super flinke til at forklare mig de ting jeg ikke vidste.
Lyder godt nok som halvdårlig stil fra hans side.
Mange tak! :-)