Som jeg læser nyheden vil harrah`s ( dem som står for wsop ) ikke tillade nogen online kvallificerede til næste års wsop ( på grund af den nye lov i usa) så mon ikke der bliver let at få plads ?
wsop 2007
Er den ikke temmelig nem at slippe udenom?? Jeg mener, pokersitet giver vinderne af sæder 10000$ og så køber de sig bare selv ind. måske min logik ikke holder, men jeg kan altså ikke lige se problemet.
det er jo rigtigt, men hvor mange pokerspillere gemmer pengene til den tur, de skal nok lige spille lidt på nettet først
det er jo rigtigt, men hvor mange pokerspillere gemmer pengene til den tur, de skal nok lige spille lidt på nettet først
ESPN's seneste podcast diskuterede det ganske rigtigt, og Phil Gordon (ja, så kan man jo selv bedømme hvor meget man vil lægge i det) regnede med et deltagerantal på omkring 2200 i 2007. Af den simple grund, at mange amerikanere ikke længere kan spille online (f.eks. er der spærret på Party und so weiter), og at Harrahs ikke længere vil acceptere disse kval-registrationer.
En noget rystende udvikling, men lad os nu se tiden an :o)
//Simon