Okay, kom med alle de bedste og nemmeste måder at komme til WSOP07 på i denne tråd. Vil fandme gerne deltage, men at købe sig ind er nok at skyde over målet!
WSOP 2007 kvals
Pacific har vist også en imorgen.
Jeg kan kun spille poker frem til start maj, efter det skal jeg rejse rundt uden comp, så jeg føler mig lidt presset.
@Turbo
Billigst: Freerolls...Oh yeah! :o)
Størst chance: Stars?
Nemmest: ???
Freerolls gider jeg ikke. Det skal være noget, hvor der enten er få deltagere eller flere pladser. Helst flere pladser, da jeg går ud fra, at man kan spille spillet lidt mere i endgamet.
Ladbrokes ser faktisk fornuftigt ud, dem vil jeg prøve.
@Turbo
Hmmm, der snakkes jo fx. om overlay på Martinpoker...men det er ikke sikkert de er begyndt med kvals endnu!
Men GL!
Ladbrokes pakke ser bedst ud foreløbig med det addede.
MEN man kan kun vinde et sæde derinde og det er sku for sygt.
Regn dog med mange sites som minumum adder ophold igen så på ladbrokes er det måske knap så godt som det ser ud.
Tjek Betonbet (microgaming)
Der er selvfølgelig masser af kvaller til finalen.
1500$+100$ og sæde til 1/10.
fly, hotel i 15 dage og 500$ spending money er inkl. i pakken.
Jeg regner stærkt med at det er Bondo du skal afsted med, og han er jo altid hyggelig :)
Sidste år boede vi på C. Palace og for en low/middle limit spiller som mig var det sweeeet ;)
Hvad med kvals til de mindre turneringer? Der er en WSOP event der starter den 2. juni (NLHE til 1500 dollars). Det passer lige tilfældigvis med at jeg skal være i vegas i den periode.
Findes der kvals nogle steder til den event?
Mvh
Rune
Full Tilt plejer at køre noget kval til de mindre tours.
Lee Jones fra Stars skriver direkte, at de ikke kan se den store reklameeffekt i disse, og derfor ikke kører kvals til dem, men som silverstar og bedre i deres FPP program kan man købe entry til dem for W$.
Vil da også lige gøre opmærksom på at DMi online poker for klubber har et WSOP sæde.
Det er en one step freeroll hvor vinderen får et sæde, fly og hotel til WSOP. Ud over det er der 25.000 til klubben han kommer fra.
Første heat er 1. Marts klokken 21:00 på Betway.com
Top ti i hvert heat går videre til finalen (der er seks heats) hvor altså 60 spillere, spiller om et WSOP sæde samt alle de andre præmier.
Go vind
/Leslie