Er blevet opfordret til at starte denne tråd. Ideen er simpel, vi laver et live arrengement omkring WSOP ME FT, hvor vi kan følge Isser! Har ikke selv tid til at stå for det, desværre. Vil derfor spørge PN om nogle har tid, til at arrangere det. Det kan evt. være et officielt PN arrangement....?
Input? Keep em comin.
WSOP 2008 Arrangement
.....
Hvad er datoen nu, ? tror da jeg kunne finde på og holde en poker-aften ;)
blog.mikkmakk.dk/#home
meget cool hvis det kommer op og stå. Jeg synes Aarhus ville være et godt sted, har dog ikke selv plads til at holde sådan noget.
Men hvis det er kan der jo holdes noget flere steder.
Og WOW jeg tør slet ikke tænke på hvis han laver en "hilm" :)
/Michael
Som Power, i Århus ;-D
Nogle der forresten ved, hvordan det kommer til at fungere med streaming? Pay per view, hvad med delay osv.?
"Og WOW jeg tør slet ikke tænke på hvis han laver en "hilm" :)"
UNJINX PLEAASSSSEEEEEEEEEEEEE
Efter lidt korrespondance med nogle ESPN folk, er der desværre kedeligt nyt for et live arrangement, da der ikke vil nogen form for live broadcasting d.9 november.
"No the delay is more than that, it won't actually air until November
11th. It's the fastest we can edit the show and put it to air. I know
it's confusing and we say it will be live, but it's really semi-live.
If your friends can catch American ESPN on their satellite dish they
will be able to watch it on November 11th also. Which is why I suggest
they follow the poker blogs or the WSOP website too because that will
give more up to the minute coverage of the tournament."
Men positive tanker er stadig velkommen.
What the f...?! Omfg... hvor tamt kan det blive. Er du gal, jeg glæder mig til at sidde og se det d. 11!
Jeg troede egentlig meningen med at flytte det 4 måneder var, at man kunne følge det live?
Nu er jeg helt lost, hvorfor så?
@ kspr
Gjorde det også.
Er der ikke nogle danskere med en mobil, som er i Vegas ,der kan live-snakke eller sms'e Pokerdanmark igennem finalen, som vel nærmest er det bedste der ske, når nu USA endnu en gang vælger at fucke med verden?
Der er kun ÉN løsning. And thats vegas baby!
so far er der vidst meldt 40-50 danskere til railen
Fede amerikanere muppets!