Sweet nu er de første wsop 2009 episodes kommet. Kan afsløre den første er fra årets 40k$ bi ! :)
De findes på pokertube
Wsop 2009 episodes !
Synes sgu ham russeren der vinder spiller ringe. Men jeg er self heller ikke pro
Tror jeg ikke at han gør, eftersom han var en af de mest vindende her til WSOP.
Hvis det er Vitaly Lunkin i taler om, så spiller han rimelig hæftigt gang PLO. Kom på FT ved World Championship i netop denne disciplin.
Han er da ikk ringe til NLHE??
jeg har lige siddet og set hele FT - good damm hvor er det bare nice - elsker ESPNs pokerudsendelser - hele setupet omkring WSOP er så sindsygt godt - det her FT har nogle rigtigt gode spillere - men vi ser selvfølgelig kun de mest spændende hænder der er gode for TV
vitaly spiller rigtigt rigtigt godt poker - til dem der syntes han er ringe - skal I bare vide at han virkelig har skills - ja han er lidt oldschool men tro det eller ej, oldschool som han er det, vinder ofte deepstack tours - og så kan han spille PLO
den der 99977 hånd med Raymer er godt nok ærgelig for ham - han begår dog en MEGA brøler ved at gå all in med de 5ere - har ikke rigtigt været en Raymer fan tidligere, pga hans briller og udseende - men han kan spille poker og er en af de mest veltalende pokerspillere der findes
Ingen tekst!
Tud73: Raymers hånd var totalt standard, slet ingen tvivl derom. Svært at bedømme Lunkin. Han ramte godt, men spillede ok poker. KT movet fra ret godt.
Isaac Haxton spiller alt for aggressivt i HU, og kommer gang på gang dårligt ind. Han burde være en bedre spiller en Lunkin og burde spille langt mere small ball i min optik.
@TUD73
Raymer er muligvis veltalende, men for satan hans kone er grim.
Ligesaa stor og uformelig som Hr. raymer selv. Og tjek saa lige Lunkins pengebaelte, whau ! I like.
only :)
Ja den fannybag er bare top grineren.. Ligeledes hans hangarounds.. Var der nogen der sagde Østeuropa! lol...
Damn hvor er det trist at se Raymer pisser sin turnering væk med 55, men okay han fik da sin indoor drivingrange..Sick..
sick ringe HU af Haxton. Men der er vel self cuttet nogle haender vaek.
Dog er hans shove paa A45 mono boardet til Vitalys potishbet da pisse ringe. Han viser jo med al tydelighed, at han ikke har taenkt sig at folde...men der laegger vel nogle foregaaende haender til grund for det move.
K7s vs. 55 hånden. Haxton og Stern
u like?
EDIT: Afsnit 2 Klip 2/4
Lucker - nope synes det virker som et standard 5$ Rebuy move. Han er sick heldig - Stern sidder med den absolut mest ønskværdige hånd Haxton næsten kan håbe på. Forstår btw ikke Sterns call heller
Jeg er virkelig også forundret over, hvor ringe Isaac Haxton fik spillet den HU. Daaaaaamn!
@Burnz - Tænkte præcis det samme. Måtte se hånden to gange. Hvordan kan man skubbe for 3 mio i 80k/160k, når den eneste action har været et limp? Kommentatorene taler som om det er totalt std.
Sterns call kan vel kun forsvares, hvis han er af den overbevisning, at et flip er den bedste edge han kan få. Han har kun 160k i pottet :S
@pokerprince. Svært at sige HU. Det kan være, at Lunkin har spillet hyperaggressivt, når kameraet har været off.. Selvom det virker en anelse usandsynligt, lol