Hvor kan man finde gårsdagens afsnit?
Har tjekket div. tuber uden succes...
WSOP 2009 main event?
Der gik kludder i det da ham (tilsyneladende den eneste i hele verden*) skulle rippe afsnittene fra ESPN, fordi de forlængede showet forinden WSOP. Derfor vil det først blive rippet, når ESPN genudsender søndag.
*AnonTroll fra thepokerbay.
Lader til der alligevel er kommet nogle afsnit på banen. Er ved at hente dem nu.
OMG den første episode af ME er godt! Så fedt at se ham der Veldhaus (staveplade sikkert) bare rykker alt og alle rundt!!!
Hvordan F***** kan pinkhaus insta mucke QQ på turn på et 8558r board, efter Velhaus donkleader to gange i træk?!?! Altså, han tænker højst 5 sekunder inden han mucker, og for tredje gang ved bordet, viser Velhaus et kæmpe bluff op!
Muenz fik da vist også nok med sin 76h. 150/300, 1050 fra Cunningham, call, 4K fra Velhaus med K4s, Muenz skubber 18,4K (!!) med 76h, Velhaus kan man lige se sidder og siger dammit, så caller han og slår Muenz ud - EPIC! :D
Jep, superfedt første afsnit, "RasZi" Veldhuis fik godt nok kørt alt og alle over! Desværre var andet afsnit slet ikke af så høj karakter.
Er der bred enighed omkring, at ham Veldhuis spiller uhyre godt?
@ PP
Det er svært at sige ud fra de få hænder vi har set indtil videre! Men af det der er vist so far, so har pwned alt og alle!
@ManCini:
True dat. Jeg mener bare, han kommer ud i unødvendigt mange marginale spots så tidligt i turneringen. Aktuelt samler han en masse chips op, ja, men han er virkelig også heldig mht. sine modstandere.
Derudover mener jeg, Mike Matusow spiller forholdsvis ringe. Hans fold af QJs på et 962s-bord, da hans modstander vælger at bet/shove stort over Mikes raise, er imo helt forfærdeligt. Derudover kommer han latterligt skidt ind med TPGK (KQ) på et andet tidspunkt.
Ham dodge er da ikke for god. Limp-folder Q7o lol. Eller da han limper a9o på button, flop kommer A38. Mike Check-raiser ham. Turn 3, Mike skyder 3/4 pot (meste af stacken og dodge folder). Helt ærlig, hvad er det mike repræsenterer her? AJ-AK må man formode han raiser preflop. 88 ligeledes. 33 unlikely da der kun er 1 kombination. AT er den enestem ulighed, men mon ikke han blot check-caller der?
@ PP
Jeg synes han aktuelt spiller fremragende! Det er en spiller, der lader til at forstå, hvornår han skal have speederen i bund. Måske er det for TV'ets skyld, måske spiller han altid sådan, måske ikke. Det ved vi ikke. Jeg synes han spiller fuldstændig korrekt i dette afsnit. Folk er bange for ham, og selvom han repper tæt på ingen ting, rigtig ofte, så tør folk ikke calle ham. Det udnytter han.
@ Raiseren
Dodge er bare piv ringe. Du er selv inde på hvorfor :)