Er der nogen som ved om man kan følge verdensmesterskabet i poker live på internettet? Her mener jeg ikke i tekst, men hvor man ser de spiller direkte på tv borde?
wsop 2010
der er 1000000000 tråde om emnet på pokernet, så hvis du søgte ville du få 100000000 svar der sagde at man ikke kunne :)
det hele bliver dog filmet, og kan senere ses på pokertube, eller hvor det nu bliver smidt op.
Du er taget til nåde da du kun har 2 indlæg på bagen, Putte:)
...men som GT siger så er der absolut INTET live
Er ret sikker på at AndyCole har et hemmeligt link, prøv at PM ham.
som salsa er inde på, så har andycole et link hvor der streames direkte, send ham en pm.
Lol der er INGEN streams heller ikk hos andy ;)
Jeg har link....bare send $50 dollars til AndyCole på stars så shipper jeg link. kthx
@AndyCole
Ty ty - god kvalitet osv. :-)
Jeg har lige modtaget link fra AndyCole, det er nice kvalietet. Det er med 20min forsinkelse på, så der ikke kan snydes. Tak Andy
Andy´s link virker perfekt! De bedste 50 bucks jeg nogensinde har givet ud.. ♥
Var sgu lidt skeptisk ved at sende $50 til AndyCole fordi så mange skriver, at der ikke findes et stream - men selvfølgelig har nogen kontakterne iorden - og kvaliteten af det stream er jo tæt på HD kvalitet. Synes iøvrigt det er superfedt, at de skifter mellem primary og secondary feature table alt afhængig af, hvor der er action. TAAAK!
Lækkert med Theo i toppen. Håber virkeligt den gamle sølvræv kan nå helt til final table. Og så lad os håbe at Kipster får alt det skrub han manglede idag, så han igen kan komme med hvor det er sjovt.
Måske er løbet kørt for ham pga den lave stack, men så må der gambles igennem. Et par all ins og han er med igen.
Og ja ville være fedt hvis der var live video feed af main event.
Det gjorde han ikke, han har desværre noget sygdom i familien, så han var hjemme i stedet..
@skum
Takker, synes jeg nemlig også jeg læste et sted men har ikke kunnet finde det igen.