Hej
Her er 4 episoder a 10 - 12 min fra espn's dækning af wsop main event 2013 der blev send den 6. aug.
(edit: Me tilføjet i overskrift )
Hej
Her er 4 episoder a 10 - 12 min fra espn's dækning af wsop main event 2013 der blev send den 6. aug.
Godt nok slidt kval, men bedre end ingenting!! :)
Underligt at der ikke er nogen, der har rippet det i ordentlig kvali...
Starter de først med at vise fra dag 3?
Ingen klip fra de første dage?
Forstår heller ikke de sidste år (mener jeg det var) valgte at vise fra dag3 af, det er da klart mindst lige så fedt at se startdagene!!
De vil gerne fortælle en historie og vise mere af dag 5-6-7, derfor er dag1 cuttet væk.
Er dog stadig nogle features der er filmet på dag1.
På pokertube er de uploadet i 360p, en del bedre kvalitetet end linksne i OP.
www.pokertube.com/videos/wsop-2013-main-event-ep01/
www.pokertube.com/videos/wsop-2013-main-event-ep02/
Skifter phill helmuth nogensinde tøj?
zunipz skrev:
På pokertube er de uploadet i 360p, en del bedre kvalitetet end linksne i OP.
www.pokertube.com/videos/wsop-2013-main-event-ep01/
www.pokertube.com/videos/wsop-2013-main-event-ep02/
de næste 2 afsnit kommer i aften US tid, så kan vel skaffes i morgen tidlig.
freakstar skrev:
de næste 2 afsnit kommer i aften US tid, så kan vel skaffes i morgen tidlig.
Nogle der ligger inde med nogle links? :)
Kan se første del af 3. afsnit er uploadet nu:
I hope so... Er en dør til at finde frem til ting via youtube :)
Har set part 1/4, men kan ikke finde de efterfølgende? Hehe.
J-Hantusch skrev:
I hope so... Er en dør til at finde frem til ting via youtube :)
Har set part 1/4, men kan ikke finde de efterfølgende? Hehe.
Niajs Tassadar! You rock.
Og takker Don_T. :)
Så er der lidt at lurer indtil landskampene begynder! :)
Kæft Hellmuth spiller god poker...
Man kan sq lige se Simon Ravnsbæk i starten af episode 4 i den AA vs k10 hånd :) gaal en stack han ellers har der..
Link? :)
Nm, har fundet dem :)
Jamen så smid da for fanden linket Hantusch :D
Smider du ikke lige et link Slimtex? Er en donk til at finde de satans link når de ikke er på youtube endnu.. :)
jannik_pro skrev:
Smider du ikke lige et link Slimtex? Er en donk til at finde de satans link når de ikke er på youtube endnu.. :)
J-Hantusch skrev:
thepiratebay.sx/browse/205/2/3
&
thepiratebay.sx/browse/205/2/4
:-)
Episode 05:
www.youtube.com/watch?v=5LZVRevzKyw&feature=youtube_gdata
Episode 06:
www.youtube.com/watch?v=ugTmVrTZK5I
Så er de kommet op på youtube, ty Slim :)
Deres pro analysis sender mig på insta-tilt.. Hellmuth der sidder med thumbs up, når en gut cr/folder et overpar på flop og Laaks og Antonios' begejstring for Doyles relativt std. call med K-høj på AA33-board. Ved godt det er lavet til et bredere publikum, men hold da fest hvor er det nogle dårlige indslag og er vel på niveau med ham kropsprogs-tarden fra tidligere år.
Og nu vil jeg snart se Ravnsbæk i aktion!
Sygt kald af Merson med 52 på 678 5 Q
JesperA skrev:
Sygt snapkald af Merson med 52 på 678 5 Q
Tassadar skrev:
Slurp Herzali
720p HD link til YouTube: www.youtube.com/user/BestFreePokerCash?feature=watch
Dog kommer episoderne ikke lige så hurtigt op som de andre.
Tassadar skrev:
Slurp Herzali
ro på sømand. natten til onsdag mener jeg de plejer at komme :-)
StalkerDanne skrev:
ro på sømand. natten til onsdag mener jeg de plejer at komme :-)
Nej, bliver nok lidt svært :) Næste afsnit er først d. 17/09-13
Nedeståede viser hvornår de forskellige har air-dato.
www.tvrage.com/World_Series_of_Poker/episode_list
grunden til 14 dage uden afsnit, er at de viser US Open for tiden.
Skod!
er i hvert fald ude nu, så det spreder sig nok ret hurtigt til de sædvanlige steder.
Helt sygt de ikke er kommet i så lang tid!!
freakstar skrev:
er i hvert fald ude nu, så det spreder sig nok ret hurtigt til de sædvanlige steder.
Feeeeedt :)
Tak Mepagirl.
Hahahhaa, hvad fanden sker der for ham kineseren i starten af afsnit 10?
Han er en pauseklovn der kommer og taber hans chips inden for 5 min..
Han minder mig om ham kineseren fra "tømmermænd i Vegas" lol
Xnuu skrev:
Hvordan finder man afsnittene i hd?
Plejer de nye afsnit ikke at være tilgængelige på denne tid om onsdagen?
Sidste onsdag kom de først på torrents ved 18-19 tiden og på youtube om aftenen ved midnat til torsdag..
Håber denne torrent er legit:
thepiratebay.sx/torrent/8963193/World.Series.Of.Poker.2013.Main.Event.Part11.iNTERNAL.720p.HDTV.
Nevermind, fandt lige den samme på danishbits... :-) Fuld DL hastighed. Tror den er god nok...
J-Hantusch, link pls ???
Har du en bruger derind til?
Kræver nemlig adgang...
Ellers er mit første link oppe med flere seeders nu.
Men her er link til danish bits:
danishbits.org/torrents.php?id=218503
Har ikke bruger, venter til i morgen hvor den er lagt op så -.- :(
Nappede afsnit 13 & 14 den anden dag, i gang med afsnit 15, er det seneste afsnit der ligger på nettet ???
weird at de kalder den e17 på youtube linket, hedder e15 på fyfy siderne
på Pokertube hedder den ep 15 , og det er dag 7
Den er fra i går
stens888 skrev:
www.youtube.com/watch?v=tV4lafTpVT8&list=PLM0qtV1hBJJTTVzQ8xEvujYzw4ieVhGfg
Den her kanal plejer at være god til update i rigtig god kvali!
Den jeg linker til er nummer 15, men der er helt til 17, er det ikke lige så langt som pokertube?
Episode 19 - 20. Gogo j.c
youtu.be/cDSuwvBVruU
Enjoy
Tak. Syge meltdowns folk har. Virker ikke til, at nogen kommer til midten uden nuts/near nuts.
Man får sku lidt ondt af Morgenstern. Nogen lede coolere, hvor alt var imod ham.
Jap lidt synd for morgenstjerne og Alexander, men de er begge selv lidt ude om det.
En ellers solidt spillende JC kunne have været chipleader hvis han havde rr det J105 flop med bundset, som de fleste ville have gjort istedet for kun at call ir's c-bet. 3 mand til floppet og temmeligt vådt flop ligger et rr da lige til højre benet imo? Nogle der kan forklare det spil. Måske er det bare old school poker der backfire her?
Kommentatorerne nævner at de de har spillet meget sammen i cashgame de 2, mon ikke det er noget historik der gør det
danihjel skrev:
Kommentatorerne nævner at de de har spillet meget sammen i cashgame de 2, mon ikke det er noget historik der gør det
pot control? Tror ikke, han er interesseret i at komme ind mod et kombodraw.
Hvis der er nogen der har fundet e13 & e14 i bedre kvalitet end 240p må i meget gerne linke til mig :)
Gal hvor er niveauet lavt, i forhold til at de er 27 tilbage.
Yeah. Alexander er helt elendig og tror tyskeren får et meltdown. Hans 87o move kan være ok afhængigt af hvordan franskmanden spiller, men hans AJo...
Haha James Alexander så galen. Läste på 2+2 att det var mycket värre än de visade på tv. Till exempel så hade han flera gånger gått rakt allin med 40 blinds och callat en allin med J9 utg+1.
Den er helt sort
Ham Alexander og hans forfærdelige bror personificerer alt hvad jeg hader ved menneskeheden. For fanden, hvor var det befriende at se ham ryge ud.
Linket virker ikke længere.. Nogen der har et nyt?
wow de springer over nogle moneyjumps. Hvordan mistede NewHouse eksempelvis sin kæmpe stack?
Tassadar skrev:
wow de springer over nogle moneyjumps. Hvordan mistede NewHouse eksempelvis sin kæmpe stack?
Jeg synes 3,60 er ret flot...
Ingen tvivl om at de andre kan holde på to kort, men JC er SÅ meget mere rutineret live, at han bør køre bordet over, specielt når han er CL...
Bliver spændende, har også smidt $$$ efter ham :)
@Shamran
Imellem det 39 og 44. minut i afsnit 18 går newhouse fra CL til ude af top 10 uden vi har set ham spille en hånd. Det synes jeg er underligt.
Han har 22 mill efter pot mod anton.
@Tass
Fair enough - troede du kommenterede de 2 seneste afsnit.
I det hele taget bærer dækningen præg af den dækning man de seneste mange år har skulle formidlet ud til det brede generelle hr og fru USA uden at skele til fornyelser rundt omkring - f.eks. til EPT, hvor man får et bedre indblik i stacksizes, positioner, semilive wholecards mv.. Mange af dem der ser poker på tv idag vi har jo efterhånden fået en lidt dybere forståelse af spillet og sidder jo og tænker hvad vi ville have gjort i de forskellige spots og der er std spots imo bare mindre interessant, selvom jeg godt ved at de store flips og set up ofte er key pots i tours. Måske man kunne mixe udsendelsen op med enkelte lidt mere poker interessante spots. Synes ihvertfald specielt de sidste afsnits er lidt små kedeligt sådan ren poker mæssigt og man forventer trods alt lidt mere idag af verdens mest prestigefyldte live turnering.
Caller Carlos lige 15% af sin stack med en gutter 3-vejs efter et cbet og et call forinden!?!?
Yeah, tror han var frustreret over, at han ikke fik hejst den op preflop. Svært at sige farvel til AK. Det kender man jo.
Jeg synes også, at 3,6 er ganske ok. på JC Tran, så jeg har også smidt en del efter ham for hyggens skyld..
Udover det, så gir han ned til 2,5 på andre sider..
Er den "forkortede" version af FT kommet? Altså episode 23 og 24..
Vil gerne se hvordan FT blev spillet, men orker ikke at se ALLE hænder :-)