WSOP $1500 event - Busted!

#1| 0

Så blev det tid til årets string of bad-beats and bullshit.

Vegas spiller MAX! Men bad-beatsne er sgu" de samme som alle andre steder - eller værre.

Efter 3 ugers konsistente losses, som 70% favorit eller mere med pengene inde, begynder man at gøre tab op i antal mistede lapdances. Det er MANGE!

Festen kulminerede så i $1500 WSOP-bracelet eventet i forgårs.

Starter med 1500 chips (25/25 blinds).

Efter flere sure timers fold"em har jeg 2300 men bliver flyttet 3 gange indenfor 10 mins fra mit bord til et nyt - lige ind til blinden.

Så har jeg 1400 i BB på mit fjerde bord. Kigger ned på AA. JATAK. Nu skal der dobbles - eller TRIPLES!

Dealeren deler sidste kort til knappen, men det vender sig i luften.

Normalt betyder det at alle får kortet at se og man bruger det som 1. burncard. Men dealeren begynder at skrabe hænderne ind igen.

Mig: "What are you doing?"
Dealer: "oooh, sorry, I forget I can just burn it"
Mig: "what the fuck (vender AA)"
Dealer: "HEY! Penalty for saying the f-word"
Mig: "......?"

Og så var det event ovre!
GG!

14-07-2005 00:54 #2| 0

lol

14-07-2005 01:35 #3| 0

Fuck den er så fucking lam den nye fucking regel. Fuck den LOL

14-07-2005 02:19 #4| 0

Go´ griner...men sorry på dine vegne!

14-07-2005 11:23 #5| 0

Det er sgu lamt! Jeg har fuld forståelse for at der skal retningslinjer til for at hverken dealer el. modspiller bliver overfuset. Men det virker sgu da som om at det er blevet en princip sag at straffe alle det kommer med et følesesmessigt udbrud!

Det er garenteret ok at have en jagtkniv i beltet, bare man kan fremvise gyldigt spejdertegn!

Kommer jeg til Vegas næste år, skal jeg sgu afprøve et par sætninger eller to.
Er det fx. ok at indlede hver eneste hånd med sætningen " By jolly, the penis is so errect it could crack wallnuts ", " Anyone feeling like being force feed broken glass and razorblades?" el. " Is infantacide REALLY that big a crime?" Det må sgu da være mere fornærmende end "What The Fuck"

En ting jeg definitivt må prøve, er at brøle Ejnerpiks fantastiske sætning "JEG BLIVER ALTID KNEPPET NED I BILLETEN!!!" når en tosse trække sin 2 outer på riveren. ;)

God dag til jer alle

Mvh
Morten

14-07-2005 12:56 #6| 0

Sur røv zupp3 :(

men jeg har alligevel grinet lidt i skæget over den her tråd! :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar