WSOP $1500

#1| 0

I dag begynder sidste event inden ME:

$1500 Freezeout.

Jeg ved at Orca og hele pokerteam.dk spiler den, andre ?

MVH

Carl

25-07-2006 20:33 #2| 0

Undertegnede

25-07-2006 20:36 #3| 0

gl til jer der spiller med. vi venter spændt på et resume efter kampen!

25-07-2006 20:51 #4| 0

os'' mig

25-07-2006 20:55 #5| 0

og gerne under kampen!!

26-07-2006 02:26 #6| 0

Out ved midt i 100/200 niveauet. Får en masse gode hænder inden første pause, men får nada betaling. Det inkluderer 2 x KK uden betaling, 2 x sets på flop uden betaling, 1 x rivered full house imod en preflop raiser uden betaling (udover preflop raiset). Alt i alt kommer jeg tilbage til 2. pause med ca. 2200 (start = 1500).

Jeg sidder sådan set ved et okay bord, der er fire spillere som tydeligtvist er gode, hvoraf en har et umenneskeligt skrub og som også ret hurtigt bliver CL ved bordet. Herudover er der en noshow (havde ca. t300 tilbage da jeg røg) samt ca. 4 typiske weak/tighte spillere.

Første mand røg efter ca. 10 mins på et flop der hed 779. Den ene spiller floppede det fulde hus med 99, dog havde den anden floppet quads med hans 77... Frigging rigged!

Manden med det umenneskelige skrub bliver hurtigt pænt irriteret på mig da jeg sidder tre pladser før ham, dvs. jeg sidder i CO når han er i BB, og hans BB fik sjældent fred. Det ender desværre i et uundgåeligt opgør hvor jeg raiser preflop med 44 og rammer et flop i retning af QJ8s som jeg CR/bluffer på. Da han pusher bliver jeg dog nødt til at lægge mig, har ca. 1k tilbage.

Herefter får jeg _ingen_ hænder, præsterede at få den præcist samme 95o tre hænder i træk. Da blinds hedder 100/200 har jeg ca. 600 tilbage, og da jeg i LMP kigger ned i QQ så pusher jeg mine små 600 ud. Foldet rundt til skrubmanden (som nok har omkring 8-10k) som tager sin tid om at kigge med et skævt smil på mig, hvorefter han caller og flipper 75o. Perfekt, eller dvs. indtil floppet kommer 725o. Oh well, 2 / Q kan redde mig. 5''eren på turn giver ham det fulde hus, og J''en på river var ikke en af mine 2 outs.

Imod samme skrubmand havde jeg et mindre incident i det forgående blind level. Jeg laver et std PF raise i CO med AKo (foldet til mig). Foldet til skrubmanden hvorefter han igen går i boksen mens han giver mig blikket. Jeg sidder og studerer hans chipstack da dealeren begynder at skubbe chipsne imod mig, fint, han har foldet, og jeg smider mine kort ud. Herefter råber skrubmanden dog op da han ikke har meldt, dealeren har bare troet at han havde mucket. De er lidt forvirring, men det ender med at jeg får mine kort igen (har ikke rørt mucken) hvorefter skrubmanden sidder og mumler lidt irriteret til sig selv hvorefter han dog endeligt mucker.

Fakta: Ca. 2900 deltagere, omtrent 700 alternates. Der var stadig alternates som registrerede sig indtil ca. 45 mins inden i første blind level. Alle alternates var kommet til bords efter ca. 2 timer.

26-07-2006 04:17 #7| 0

spændende læsning orca og surt du ikke kom i pengene, men hvad du napper vel ME:) Et spørgsmål dog, hvad fanden alternates??

26-07-2006 04:39 #8| 0

Vegas brokken fortsætter desværre........

Starter turneringen med AA 2 gange i første orbit, og tager dermed blinds ned 2 gange :-(

Efter 3 runder får jeg JJ, en limper før miog og raiser til 150 (blinds 25,25). Preflop raiseren caller og floppet kommer QQ8.

LImper checkraiser mig all in, og jeg instacaller og han viser 33 op.

Min JJ holder hjem, og jeg er doblet op i første level AAAHHHH.

I andet level hiver jeg TT op i mp, og raiser til 175 (blinds 25-50).

Knappen (der også har doblet til ca. 3000) gør det til 425, og jeg caller.

Jeg checker floppet J83, og knappen byder 500 (ud i en 925 pot). Jeg pusher med ca 2200, og han tænker længe indtil han siger "I know you are ahead, but I am gonna call", og viser AK op.

Turn K, og exit hostrup.

Det var ellers en fin chance for at komme rigtigt godt med i en turnering hvor der virkelig skal arbejdes, da stacks ikke er dybe !

Nu mangler jeg så Main Event, og jeg ber til at beats''ne stopper.....

Carl

26-07-2006 04:42 #9| 0

Ja bestemt spændende læsning så findes der altså bad beats i virkelihedes poker. Hvor gode er de der over? De er jo stadig ikke helt billige at spille med i men er der stadig en masse fisk med?

26-07-2006 05:29 #10| 0

En alternate er en spiller der registrerer sig efter turneringen er fyldt op. Der er 220 borde til at starte med, dvs. der er 2200 spillere fra start. Hvis der er flere tilmeldte, så er enhver spiller > 2200 en alternate. Alternates 2201 - 2210 skal spille på bord 301. Når bord 1 så breaker så bliver dette til bord 301 (f.eks, kan ikke huske præcist hvilken rækkefølge de brugte i dag), hvorefter alternates 2201-2210 sætter sig ved bordet og spiller med i turneringen. Alternates sætter sig med den normale start stack på 1500. De sidste alternates kom ind ved 50/100 niveauet, dvs. de starter med 15BBs. Crap struktur.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar