Sommeren står for døren, og det samme gør WSOP. Allerede 1. juni skydes første event igang, og det hele kulminerer med Main Event der starter 6. juli. Det bliver 7 lange uger fyldt med masser af god poker.
På PokerNet har vi selvfølgelig igen i år sørget for masser af lir til spillerne under WSOP. Vi har udvalgt de 14 vigtigste events, og du får mulighed for at sætte hold til disse.
Alt hvad du skal gøre, er at gå til følgende link:
www.pokernet.dk/events/wsop2007/fantasypoker/default.asp og sætte dit WSOP fantasy poker hold.
Der er selvfølgelig mulighed for udskiftning, så holdet kan fintunes undervejs, alt efter hvem der er hot og hvem der er broke.
Vi opdaterer selvfølgelig stillingen undervejs.
Præmierne er sponseret af PokerStars og Pokershop.dk.
1. præmien til leaderboardet (som endnu ikke fremgår af linket) er i år et lækkert chipsæt fra PokerStars, samt en duffel bag fyldt med lækkert PokerStars merchandise.
Tilmelder du dit hold senest 1. juni kl. 21, deltager i du den ekstra konkurrence "Last man standing", hvor Pokershop.dk har doneret et super lækkert Ceramic chipsæt: pokershop.dk/shop/300-alu-case-630p.html.
Vi håber på at vi kan smide lidt spurtpræmier ind undervejs i form af bøger og spillekort, men mere om dette senere.
God fornøjelse med WSOP og vores fantasy poker spil!
WSOP Fantasy poker 2007
Så er holdet lavet! Mel Judah burde dog flyttes væk fra europæere, da han er fra Australien :D
@StonieN
Godt spottet - vi får ham flyttet.
Der er sikkert flere mulige spillere der mangler. Men vi skulle jo stoppe et afsted. Jeg tror ikke vi udvider spillerlisten, medmindre folk kan finde et helt åbenlyst topnavn, som kan forventes at spillere en stribe af de listede events.
Er der et sted på nettet hvor man kan se hvilke spillere der har meldt sig de forskellige events jeg går ud fra at det er færreste der spiller dem alle sammen.
Nogle der er friske på lidt sidebets? Gene kunne eventuelt holde pengene (hvis han vil) da han vel går under trustee herinde.
@Viggosen
Nej, det er der ikke. Men de forskellige pokerblogs (bl.a. dem på Cardplayer, Pokerwire og Pokerpages plejer at starte updates en halv times tid inden start af en event, og nævner ofte, hvem af de kendte de kan se omkring sig.
@Jakobstar
Jeg tror sidebets bliver mellem dem der stoler på hinanden. Jeg har ikke så lyst til at skulle administrere 50 sidebets (medmindre vi kunne forhandle en 10%´s kommision hjem -så varmer jeg gerne pengene så længe ;-)
Falkeøje har opdaget en fejl:
55 6. juli kl. 21 World Championship No-Limit Texas Hold'em 1.000$
Instabetalt! - Utroligt man kan lave et så sublimt hold så tidligt om morgen!
@Klaphat
Godt spottet - det får vi rettet.
Vi har hen over weekenden rundet 65 hold - og man kan sagtens se på Saibots hold at det er sat meget tidligt om morgenen ;-)
Husk at melde jer til senest fredag kl. 21, så i er med i Last Man Standing konkurrencen, og kampen om det lækre chipsæt fra Pokershop.dk.
Er det med vilje at I ikke har taget den mest vindende spiller i WSOP igennem historien med ?
Eller er det fordi I ikke mener at der er nogen der ville have den "gode" Jamie Gold ?
EDIT: Jamie Gold er skam med allerede!
@Niclas
Det er en fejl. Jeg har bedt Webmaster om at rette det hurtigst muligt.
Forhåbentligt er det muligt igen i eftermiddag / aften. Hvis det skulle kikse, udsætter jeg nok starten på Last Man Standing, men så galt burde det dog ikke gå. Alle skal dog nok få en chance for at være med i begge konkurrencer!
Som en update kan jeg informere om følgende ved event 1:
Følgende er ude:
Allen Cunningham, Joe Sebok, Jesse James, Chris Moneymaker, Men Nguyen, Scotty Nguyen, Shawn Sheikhan, JC Tran, Mikael Thuritz, Nam Le, Jeff Lisandro, Greg Raymer, Gus Hansen, Allen Kessler, Shane "Shaniac" Schleger, Sam Grizzle, Chris Ferguson, Doyle Brunson, Daniel Negreanu, Huckleberry Seed, Rafi Amit, Kathy Liebert, Layne Flack, TJ Cloutier
Seneste stilling:
1. Sabyl Cohen $106,000
2. Liz Lieu $60,000
3. Fred Berger $60,000
4. Steve Austin $56,000
5. Minh Ly $55,500
6. Andreas Walnum $50,000
7. Doug Miller $45,000
8. Anh Van Nguyen $44,400
9. Freddy Deeb $44,200
10. Laith Salem $40,000
Blinds: $400/$800
Players Left: 190
Tables Left: 19
Der var tre spillere der klarede sig i pengene til event nr. 1:
Johnny Chan, Cyndy Violette, David Grey og Aaron Kanter.
Stillingen er opdateret.
Følgende spillere klarede sig videre i Last Man Standing:
MacPhersson
c-s-a
Gramm0
mollyjensen
nocs666
Jakobstar
Kalashnikov
MarcPolo
Niclas
pccp
Rosinen
StonieN
Husk at det er de hold disse havde pr. 1. juni, som der spilles videre med i Last Man Standing, mens der kan skiftes ud og oprettes hold til leaderboardkonkurrencen.
Næste event til fantasy poker starter kl. 2 i nat, og alle kan fortsat nå at være med i leaderboard konkurrencen.
Er det ikke muligt at få et større udvalg af online spillere på ?
Jeg kunne ihvertfald godt tænke mig en Brian Townsend.
@Hamdanlange
Jeg vil ikke udvide spillerlisten, nu hvor spillet er igang og der er så få dage mellem hver event. Desuden er det vel ikke nogen fordel at have online spillere på listen, til en live event ;-)
@Alle
Følgende spillere kom i pengene i event nr. 7, Pot Limit Omaha med rebuy:
Andy Black
Chau Giang
Dave "Devilfish" Ulliott
Humberto Brenes
Jeffrey Lisandro
John Juanda
Mike Sexton
Robert Williamsson III
Det var en del - og der er således ikke sorteret ret mange fra i Last Man Standing. Følgende 7 er med endnu:
MacPhersson
Gramm0
nocs666
Jakobstar
Kalashnikov
Niclas
pccp
StonieN
Eventen er ikke færdigspillet endnu, så leaderboardet er ikke opdateret - kun Last Man Standing.
Gene -
Du har set at NayZe har alle sine spillere to gange (ved ikke om det har betydning)
- Mener at noget lignende skete i sidste omgang Fantasy Poker også ;-)
@Mads Møller
Ja, der var to der havde spillere med dobbelt - det skulle nu være rettet, og vi fanger disse løbende.
@Alle
Så er der opdateret efter event nr. 7.
Leaderboardet ser ud som følger:
Niclas: 572.375
Salomonsson: 519.488
Trademan: 483.143
Jeg vender lige tilbage med de to event-vindere, når jeg har konsulteret mig med webmaster, som er den database ansvarlige :-)
Følgende spillere kom i pengene i event nr. 11:
Phil Ivey
Theo Jørgensen
Thor Hansen
Johnny Chan
Jan V. Sørensen
stillingen er opdateret efter denne event.
Leaderboardet føres af Niclas med 762.000 dollars, med 4 forfølgere på 583.000 dollars.
Følgende spillere er stadig med i Last Man standing:
Gramm0
Kalashnikov
MacPhersson
Nocs666
Pccp
StonieN
Og følgende spillere kom i pengene i event nr. 13:
Allen Cunningham
Chris Ferguson
Farzad Bonyadi
Humberto Brenes
Jason Lester
Jeffrey Lisandro
Mike Binger
Stillingen er ikke opdateret endnu, da finalebordet først spilles inat.
Men følgende spillere er stadig med i Last Man standing:
Kalashnikov
MacPhersson
Pccp
I tilfælde af at alle tilbageværende ryger ud i samme event, går alle videre til næste event, indtil vi har fundet en vinder.
Så er der opdateret efter event nr. 4, hvor hele 3 af fantasy spillerne satte sig på top 3.
Leaderboard efter event nr 4:
Niclas: 1.663.862
Salomonsson: 1.204.123
David BB: 1.124.413
Herefter 3 mand på 1.070.885
Vi har rundet 100 spillere, men der er stadig tid til at få sat et hold. Specielt 50K$ Horse turneringen vil nok flytte lidt rundt på leaderboardet.
Følgende fantasy spillere er netop kommet i pengene i event nr. 18:
Liz Lieu
Max Pescatori
William Thorson
Thor Hansen
Da ingen af de tre tilbageværende i last man standing havde en af disse på sit hold, er alle tre videre til event nr. 24 - World Championship Seven card stud high / Low.
Finalebordet i event nr. 18 spilles først i nat, så leaderboardet opdateres imorgen formiddag.
Og så har jeg mindsanten fået resultatlisten per event.
Efter lodtrækning, er der kåret følgende 4 vindere:
Event nr. 1: MacPhersson - 15.898$ (ingen lodtrækning)
Event nr. 7: Niclas - 598.300$ (ingen lodtrækning)
Event nr. 11: Holstt - 190.350$ (lodtrækning blandt 4 mand)
Event nr. 13: Niclas - 901.624 (igen og uden lodtrækning, flot!)
Tillykke til de heldige.
Hvis i ser dette, må i gerne shippe mig jeres PokerStars kontonavn. Ellers følger jeg op når Fantasy poker er afsluttet.
Præmier vedr. PokerStars sendes dog først ud efter Fantasy poker er afsluttet.
Følgende spillere klarede sig i pengene i event nr. 24:
David Sklansky
Eli Elazra
Hasan Habib
Marcel Luske
Miami John Cernutto
Mike Sexton
Scotty Nguen
Thor Hansen
Vi er nu nede på 2 spillere i Last Man Standing:
Kalashnikov:
Allen Cunningham
Cyndy Violette
Daniel Negreanu
David Pham
David Williams
Hasan Habib
Jeffrey Lisandro
Jennifer Harman
John Phan
Lee Watkinson
Phil Hellmuth
Phil Ivey
MacPhersson:
Allen Cunningham
An Tran
Daniel Negreanu
David Grey
Doyle Brunson
Gus Hansen
Joanne Liu
Lucy Rokach
Mike Sexton
Patrick Antonius
Phil Ivey
Theo Jørgensen
Disse to kæmper om et lækkert chipsæt fra Pokershop.
Så er der fuldt opdateret efter event nr. 24.
Niclas fører stadig med ca. 1,8 mio., mens der er 7-8 mand der følger efter på 1,0-1,2 mio.
Så fandt vi vinderen af Last Man Standing. Tillykke til Kalashnikov, som havde Phil Hellmuth på sit hold da vi startede, og dermed en mand i pengene i event nr. 28.
@Skumdk
Stillingen kan ses her:
www.pokernet.dk/events/wsop2007/fantasypoker/fantasy_teams.asp?sort=prizemoney
Hvis bare jeg havde vidst man os kunne skifte ud, så havde jeg også vundet den anden konkurrence ;)
K
Passer den??, jeg kan ikke forstå det, jeg har John Juanda som cashede i Event 7, $112,749 for en syvende plads, hvorfor har jeg så kun 19.000??
Med nærmere eftertanke kan det godt være at jeg ikke havde lavet mit hold ved event 7 - det kan være derfor..
@ gene
Please en update inden Fredag kl. 12:00....:-))
Ønsket skyldes et internt væddemål....!!
På forhånd mange tak....:-)
cinco
@cinco
Der er faktisk opdateret til og med event nr. 31 (Heads up turneringen)
Eneste aber dabei er at Toto Leonidas er blandt de sidste 8 i Heads up turneringen, og hans pengepræmier er selvfølgelig ikke taget med, da den ikke kendes endnu. Der er så vidt jeg kan se, kun en enkelt spiller der har Toto på holdet, så det vil nok ikke forskubbe så meget i toppen, selv hvis han skulle ryge helt til tops.
Det der for alvor vil rykke rundt på leaderboardet er 50K$ HORSE turneringen, 10K$ PLO turneringen og endelig Main Event.
Så er der opdateret igen. Der havde desværre sneget sig nogle fejl ind i dababasen, som primært Niclas havde haft gavn af. Disse er nu rettet. Heldigvis var eventvinderne som angivet ovenfor rigtige.
Stillingen er opdateret til og med final table i HORSE turneringen (disse bliver opdateret imorgen).
Stillingen ser nu ud som følger:
Niclas: 1,36 mio.
Salomonsson: 1,29 mio.
Neverfold: 1,25 mio.
David BB: 1,20 mio.
Bnlp: 1,18 mio.
Så det er blevet noget mere tæt efter disse fejlrettelser.
Jeg har også kåret en stribe nye event vindere:
Event 18: -Tomi1981- - 150.384$ (alene)
Event 24: Chess - 146.556$ (alene)
Event 28: Bakerizzle - 98.490$ (alene)
Event 31: duketdj - 46.060$ (alene)
Event 36: Dieb - 30.268$ (lodtrækning mellem 11 mand)
Tillykke til de heldige.
Hvis i ser dette, må i gerne shippe mig jeres PokerStars kontonavn. Ellers følger jeg op når Fantasy poker er afsluttet.
Præmier vedr. PokerStars sendes dog først ud efter Fantasy poker er afsluttet.
Er du endnu ikke tilmeldt, kan det nås endnu på følgende link:
www.pokernet.dk/events/wsop2007/fantasypoker/default.asp
Intet er afgjort vedr. leaderboardet før main event er overstået.
@Gene
Fuck, så er jeg jo slet ikke så overlegen i det her spil:), nej, jeg synes også mit forspring så lidt ekstremt ud, men jeg gad ikke regne efter.
Nu har jeg så regnet efter, og jeg kan altså ikke få jeres tal til at passe, ifølge mine tal burde jeg have 1511506$ (før 50K H.O.R.S.E.)
Event 1:
Violette : 11658$
Event 7:
Williamson III : 41229$
Juanda :107196$
Devilfish :332582$
Event 11:
Jan V. : 8460$
Ivey :143820$
Event 13:
Cunningham :487287$
Brenes :197348$
"Jesus" Ferguson : 19641$
Event 18:
Thor Hansen : 93008$
Event 24:
Luske : 8468$
Cernuto: : 10422$
Thor Hansen: : 27357$
Event 31:
Wasicka : 23030$
@Niclas
Ifølge webmasters udtræk, har du ikke Ivey i event 11 (143.820$) og Cernuto i event 24 (10.422$).
Hvis der er andre der har uoverensstemmelser må de gerne lige skrive til mig, så jeg kan få Webmaster til at checke op på det. Jeg har desværre ikke selv adgang til databasen, men er sikker på at Webmaster retter eventuelle fejl der måtte opstå. Det er vist ikke nogen helt nem database vi har gang i her, med datostyring og alt muligt lækkert :-)
Så er der opdateret efter HORSE turneringen.
Der blev som forventet vendt op og ned på leaderboardet efter denne turnering, og der var nogle stykker der havde vinderen Freddy Deeb på holdet.
Leaderboard ser nu ud som følger:
David BB: 3,5 mio.$
CrispyL: 3,2 mio. $
Ziber: 2,9 mio. $
Gramm0: 2,8 mio. $
lokomaster: 2,6 mio.$
Så er der opdateret efter 10K$ PLO turneringen.
Leaderboardet ser ud som følger.
Profil Prize money
CrispyL $ 3.528.847
David BB $ 3.499.265
Gramm0 $ 3.135.439
Lithas $ 2.898.277
Dieb $ 2.895.095
lokomaster $ 2.894.968
ziber $ 2.867.912
MarcPolo $ 2.730.849
creative $ 2.606.333
Gromnir $ 1.782.769
Der er nu kun to turneringer tilbage, og det bliver nok primært main event, som kan være med til at vende op og ned på leaderboardet.
Det er stadig muligt at ændre justere på sit hold eller tilmelde sig på:
www.pokernet.dk/events/wsop2007/fantasypoker/default.asp
Main event starter om kun 2 dage!!!
Så er der opdateret efter 5K 2-7 draw turneringen, som Erik Seidel lige har vundet.
Leaderboardet ser nu ud som følger:
David BB $ 3.897.855
CrispyL $ 3.602.660
Gramm0 $ 3.327.353
MarcPolo $ 3.129.439
ziber $ 3.059.826
Dieb $ 2.968.908
lokomaster $ 2.968.781
Lithas $ 2.898.277
creative $ 2.680.146
Gromnir $ 1.782.769
Det skal blive spændende at se, hvordan det hele ser ud efter main event. Mon ikke et par af de store fantasy spillere kommer langt, og kan vende op og ned på det hele.
Sidte frist for at ændre eller sætte hold er vist nok imorgen kl. 21. Det fremgår af reglerne.
Jeg får trukket nogle event vindere indenfor nogle dage, for de forregående events, så vi kun har main event tilbage.
Kan vi få en update på hvilke fantasy spillere der stadig er med i ME?
Så er spillet opdateret excl. finalebordet:
Der er kun Lee Watkinson tilbage af fantasy spillerne, tilgengæld er der en 5-6 mand der har ham på holdet, så jeg tror det hele kan ændre sig meget, alt efter hvordan han ender på leaderboardet.
Jeg har også fundet de sidste event vindere (excl. main event):
Event 39: Gramm0 - 2.536.128$ (lodtrækning mellem 3 mand)
Event 45: JesperP - 63.984$
Event 50: Coolkjaer - 463.401$
Event 54: jklaen - 442.878$
Tilbage er nu kun finalebordet med Watkinson og ikke mindst Philip Hilm, som dog ikke er med i fantasy spillet.
Lee Watkinson endte på 8. pladsen til knap 600.000$, og dermed skete der ikke de store forskydninger i slutstillingen, som ser ud som følger:
Profil Prize money
David BB $ 3.980.331
CrispyL $ 3.863.236
Gramm0 $ 3.481.547
Dieb $ 3.181.672
ziber $ 3.142.302
MarcPolo $ 3.129.439
lokomaster $ 3.020.179
creative $ 2.916.816
Lithas $ 2.898.277
CoSMoS88 $ 2.222.171
Tillykke til DavidBB med sejren og de øvrige 9 med den præmiegivende placering på leaderboardet.
I vil modtage en PM hurtigst muligt.
Jeg har endnu ikke overblik over, hvem der tjente mest i event 55, men vil få dette snarest.
Så er jeg tilbage efter en kort ferie.
Vinder af event nr. 55 blev Joggebabz (739.893$ - lodtrækning mellem 3), som også har mod enh PM.
Tak til alle deltagerne (120 stk.).
Jeg forventer at vi vender tilbage igen, med en ny sæson af EPT fantasy poker. I må meget gerne PM´e mig allerede nu med mulige fantasy spillere.
fik sgu min for længe siden. har dog ikke modtaget DE OVERDÅDIGE præmier endnu, men det kommer nok :D
FØJ for en omgang forskelsbehandling!! Jeg vil have den taske, kop og PokerStars hat ASAP"!"!!#"!" ;)
@Dieb
Jeg har allerede dit Stars nick. Så bare rolig.
@Alle
Min PokerStars kontakt har ikke svaret min mail med oversigt over vindere endnu, og hun lovede i sin tid at sende præmierne direkte ud. Jeg har faktisk sendt en rykker til hende i morges. Så i må nok væbne jer med lidt mere tålmodighed.
Må jeg ikke godt snart få min PokerStars TASKE ? Please be om pænt?
Mangler faktisk også noget merchandise...?
lol PokerStarstaske FTW