wsop finale - over 100 dage efter??

#1| 0

Hvad pok(k)er nu det for noget pjat???????????? At spille finalebordet til wsop i november??.

ekstrabladet.dk/poker/article1006037.ece

/henrik

11-05-2008 21:23 #2| 0

velkommen til nyhederne

11-05-2008 21:24 #3| 0

Velkommen til for 4 uger siden....

Af andet spændende nyt, Erik (whoever) og Anni (mere whoever) er også gået fra hinanden....

11-05-2008 21:28 #4| 0

ok ok - er såmænd rystet i min grundvold. Ikke så meget over min GAMLE nyhed - men mere over hvor langsom jeg er og hvordan verden så åbenbart farter forbi mit liv, uden at jeg opdager de vigtigste ting.

Sådan noget crap.

"Af andet spændende nyt, Erik (whoever) og Anni (mere whoever) er også gået fra hinanden....". Er de englændere med det sjove efternavn " Whoever"???

/henrik

11-05-2008 21:29 #5| 0

Du har vel ellers haft tid nok til at følge med på det sidste :)

11-05-2008 21:30 #6| 0

Fremragende ide.

9 spillere er med dette tiltag sikret en fantastisk kontrakt, hvorimod de med det "gamle" setup havde ganske kort tid til at sikre sig.

Jeg tror sponsor værdien for spillerne er op mod 10 doblet med dette tiltag.

11-05-2008 21:31 #7| 0

@kris_rem

Af alle verdens uretfærdigheder, ligger landet desværre således at min afdeling er undtaget fra strejke!!!. Hvor uheldig kan man være???

Står 1 - 1 i væddemål, hvornår skal der være en afgørelse??

/kittelknægten

11-05-2008 21:32 #8| 0

Har en tosset uge næste uge - men ugen efter skulle jeg være klar.

Så kan du også nå at få slebet skalpellen.

11-05-2008 21:33 #9| 0

@c_hope

Og således ville vi også kunne afholde alle finalerne ved det kommende OL.

Indledende runde i ol-måneden og så tager vi lige finalerne i februar så sponsor værdien kan øges..

/henrik

11-05-2008 23:22 #10| 0

ville være pissed over at skulle vente 100 dage med at cashe hvis jeg kom så langt, men så er der da tid til at imigrere til monaco for at undgå skat

11-05-2008 23:42 #11| 0

Hm, jeg synes det virker som en positiv ændring der måske kan gøre poker lidt mere mainstream på fjernsynet = flere fisk!

Og som DN og mange andre har udtalt, hvis det er en fiasko så reverterer vi da bare næste år!

11-05-2008 23:50 #12| 0

@mr-nurse.

lol - mage til skæv sammenligning skal man lede længe efter.

12-05-2008 00:06 #13| 0

Live er spot on!

12-05-2008 01:07 #14| 0

live er langt fra spot on.

kommer man på ft i main event, er det helt helt ligegyldigt om der går 3 måneder.

12-05-2008 01:28 #15| 0

Jeg er helt enig med c_hope. Dette tiltag vil gavne de sidste ni spillere rigtig meget på længere sigt. Synes dog stadig 100 dage er lidt for meget.. Måske de kunne nøjes med en måned eller blot et par uger..?

12-05-2008 01:53 #16| 0

Hvis der er så mange sponsorpenge i skidtet, så burde spillerne(OS,sgu!),udskyde det til vi har fået Dennis i toppen af fagforeningen!

Seriøst : Spil nu bare som de plejer.Alt andet er en hån mod os(se ovenstående)OG leflen for reklamekroner.

Nye fisk skaffer det formentlig ikke.Jeg røg da med på vognen, på første WPT på Zulu.;-)

[x]er her endnu
[x]nu med betragteligt overskud
[x]Tantra-poker FT=Tantrasex...................Tænker vi ikke INDIMELLEM på andet?

@C_hope

Min respekt for dig til trods, vil jeg minde dig om at man(jeg) aldrig skal spille donkaments for egne penge.Og hvis det betyder ventetid,så farvel donkaments...........

WSOP bliver ALDRIG det VM, det burde være med den struktur.IMO.

12-05-2008 04:28 #17| 0

Problem; få små seertal på poker i USA (boomede for 5 år siden). Hypen skal op om poker, poker skal markedsføres for at pengepungen kan fyldes.

Løsning: De bedste af det bedste fra WSOP ME(som jo som alle ved er vildt hyped) bliver markedsført i flere måneder før, således at TV stationerne kan koge suppe på det samme ben mange gange forhåbenltligt uden at seerne bliver trætte. WSOP skal fornyes. FT skal være et nyt spil, ny turnering med de bedste af de bedste (endnu mere surt af være ft bubbel boy).

Endeligt resultat: for spillerne godt eller uændret, på finaltable vinder de allerede millioner af kroner og kan dermed bruge dem fra dag 1, da enhver bank vil give kredit. Sponsorater + det løse (tv shows m.v)(koge suppe). For pokeren er det vel fint, det bliver mere kendt og mere stuerent, men på et tidspunkt er seerne mættet når de bliver pumpet og så finder de en ny sportgren at hype. De skulle begynde at sende live istedet med 15 min forsinkelse med kommentator og kort, plus med en mindre forsinkelse, eks 14 dage hvor der kan nås at afvikles nogle events.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar