Xnuu skrev:
Hvad tror du han betaler med her? Er du aldrig nervøs for at duden har A❤️X❤️?
Mener bare, du ligner ret meget det du har, og han slår kun et bluff nu.
Tx, KJ, J8s, 86s, KK ♥, AA♥ idk, virker sygt for mig hvis en ung amerikansk reg der tydeligvis har et kæmpe ego (måske ikke så grundigt beskrevet oprindeligt) ikke betaler med dårligere mere end halvdelen af tiden.
ninjaskills skrev:
Jeg forstår den skam heller ikke?
Villain har sikkert ėt es. Jeg ville selv satse 12k for måske at vinde 31k. Skal bare have 28% for at fyren ikke har A4, A5, AJ, AT, 44, 55, TT, el evt KQ, el. usandsynlige JJ, AA?
Han kan have AQ, AK, A9, A8, A7, A6, el. ligefrem QQ, KK, A2, A3. Har min. 30-35% her.
Jeg er ikke helt sikker på hvorfor alle de der hænder du nævner i anden halvdel skulle leade. Her er mine tanker:
Vi har en midaldrende amerikansk nit. Det er helt oplagt en mand som ham er rigtigt bange for jeg har AQ/AK med flop og turn action. På river improver han rigtigt ofte til JTs, JJ, AJ og KQ der nok alle spiller pure sådan her på flop og turn. Når han så leader river, kan jeg ikke forestille mig at han har en dårligere hånd - som du selv påpeger - 28% af tiden, fordi alle hans dårligere esser ville checke og håbe at jeg checkede bag. De eneste bluffs han reelt har til rådighed er sådan noget QTs KTs agtigt og jeg forventer at selv dem håber han bare at få til showdown markant oftere end han kommer frem til at det er fedt at bluffe. Folk (især den klassiske midaldrende amerikaner der har kvalificeret sig igennem et rakerace i sin lokale kort klub i Oklahoma) spiller totalt face up og better hvad deres hånd er værd dagen lang i den her turnering.