Hey
Udlevering af billetter til den store finale søndag formiddag Vegas tid, foregår i morgen lørdag d.8 november kl.13 ved receptionen på Hotel Rio i Vegas. Jeg vil få en i min omgangskreds til at stille sig op bærende en PokerStarskasket og uddele billetterne.
Mvh Isser
WSOP ME 2008 Spectators!
Skal desværre kun høre det over radioen herhjemme, men det kunne være fedt med massere af danskere og flag derovre.
Har da også hørt at en del vil støtte Peter fra lægterne derovre
Vi er trods alt over 5 mill:)
Nogen der ved hvor mange der var ca. sidste år?
Jeg kommer ikke til vegas desværre, men følger dig herhjemmefra, og ønsker dig alt muligt held og skrub.
Peter
GL !!!!!!!
KOM SÅ !!!! Det er sateme stil og have en til at dele billetter ud!! Kom nu!
Er der nogen der gider, at tage en billet med til mig ? Jeg kan def. ikke være i Vegas før sent lørdag aften!
@Burnz
I will do it sir ♥
Ville være fedt at være der, for at raile dig. Men det bliver desværre herhjemmefra over radio.
Gi den gas og læg dem ned!!
Take it down for crying out loud, sir! Der må bare ikke laves en "Hilm". :-b
Lad nu være med at lave noget tåbeligt på FT... LOL!
ej, GL, håber virkelgit du tager den ned :)
Tja selvom det er utopi - så GL.
Du er uden tvivl den bedste spiller på det FT - så håber sgu du har skrubbet med dig!
X
Kom så Isser! Det er nu, det gælder!
Al skrub muligt skrub til dig!
Spil dit fucking spil...vær så pisseligeglad med hvad folk tænker.
Du virker iskold i ACE...i like.
Respekt herfra uanset placering
GL
GL
GL!!!!!!
Isser er god til at spille poker, selvom han ikke bruger en joker.
Isser er cool og elsker jul, i år får han måske en gave som ingen andre kan lave.
GL Isser, vis hvem der har den største tisser...
GL
er også ked af jeg ikke kan være i Vegas til at heppe fra første række Isser.. men du skal nok klare den uden mig =)
btw. bliver der ikke liveblogget et sted?
Good luck!
Det er så vildt!
GL på WSOP Main Event Final Table (!). Så bliver det ikke større!
Kæmpe skrub sendt Isser!
Har gået på gym med Isser...tæller det?
EDIT: KeysorSoze fra dStrojR's com..
starter kl 19 dk tid
Held og lykke Isser.
Har også vundet hele 0,01% af din gevinst, så tag den ned. ;)
Så oprandt dagen sgu... ship it for faen da! :-b
GL!!!!!! Det kunne være så sygt svedigt at slå Phil Hellmuths record som den yngste vinder nogensinde!!!!
Held og lykke sir.
First they will play down until 2 remain. The final 2 will finish play on November 10th and then the event will be broadcast by ESPN on
November 11th.
Kæmpe gl Isser!!!!
Hvis ikke du tager den, håber jeg sgu Demidov tager den - han virker godt nok også som en dygtig og sympatisk fyr!
xnuu: www.bwin-wsoplive.com/
Andre end undertegnet der allerede her preflop timer ud på bwin-Wsoplive?
Serveren har nægtet at svare siden klokken 18...
Nå, pokernews er sikkert klar fra klokken 19.20
Nogle alternative kilder til radio, blogs mv. hvor der bliver fulgt op?!
Hvis i bruger Google Chrome, så prøv med en anden browser... Siden kræver Microsoft Silverlight og selvom det er installeret kan Chrome ikke registrere det...
Har prøvet både Safari og Internet Explorer med Silverlight installeret, uden held.
Jeg er inde på siden, men der er kun en hvid skærm, what to do? :)
EDIT: Den er nu væk og kan trykke play, men der sker intet :(
Men utroligt... De burde da vide at siden ville blive stormet ned med det samme at klokken nærmede sig 18:00 og streamingen ville begynde, hvis det hele altså skyldes server problemer.
Tja men man kan vel sammenligne det med et DDoS angreb, der er cirka ingen server der kan holde til så mange requests samtidig. Det sker hver gang der kommer noget stort på et specifikt klokkeslet..