Gode gamle pokernet... det er en del år siden jeg sidst har været her, men det var her det startede.
I 2006 lejede pokernet et hus i Las Vegas under WSOP serien. Der var good times med poolbord i stuen, grill, online-grind og giga tv med den legendariske head butt af Zidane i VM-finalen. Den tur bød på min til dato længste grind-session med Helga Rahbek på 27 timer på den solide takst af 1/2$. Efter 13 timer var vi godt oppe, men endte selvfølgelig break even.
Jeg vil af sted og spille Main Event i år. Det er 10. gang jeg skal til Vegas og det skal være i en ordentlig hytte. Vi er et par stykker fra mit homegame som tager af sted, men jo flere jo sjovere! Hvis vi bliver nok er vi ude i den her: http://www.777rentals.com/Vegas-Fun-House
Vi er nogle gamle rotter lige under de 40, men alle er velkomne. Også de unge onlinegrinders der sidder i mors kælder og multitabler 40 tours, som der nok er flest af herinde. Men skulle det ske at Jeppe,Thomas og Mikkel, Asger B, Nick eller nogle af de andre gode gamle pokernettere stadig cirkulerer, så er 2017 vores år:)