Så er den sgu gal igen. WSOP Main Event 1F på tirsdag! Enormt god lir de lige formår at tilføje et par ekstra dage efter USA åbnede fra 8. nov, så vi tyre fra Europa også får lov til at komme på holdkortet.
Jeg sidder pt i San Francisco lufthavn sammen med min kæreste og venter på min forsinkede connection til Vegas. En anelse brok med fly i år, idet det var umuligt at få fat i en direkte forbindelse uden at skulle slippe 25k$ per person - og når man så oveni købet lige trækker 3 timers delay midt i det hele, ja så er det svært ikke at være på tilt fra spids.
I sådan en situation er det vigtigt, at se muligheder i stedet for problemer - så jeg spurgte mig selv: “Hvad ville Deagle Dan gøre?”, og naturligvis fandt jeg prompte et sted der serverer iskolde fadøl lige ved siden af min gate.
Planen var at smutte over på Rio i aften og regge mig så jeg slap for køen i morgen, men med ankomst kl 23:00 kan det godt være det bliver for presset.
Så vidt jeg husker har jeg haft 3 af disse blogs på PN med 3 placeringer lige omkring top100 eller bedre. Kan ikke se hvordan det skal gå galt i år!
Jeg vender tilbage i morgen når kortene er i luften. Forvent check/raises, halvstore laydowns, latterlige bluffs mod drengene der allerede er igang med at ringe til konen for at sige “honey I made it!” og masser af andet lir.
- Henrik
Ps. Nogen der ved om den indiske restaurant på Rio med verdens bedste (og heldigste) butter chicken har overlevet Covid brokken????????