Finalebordet blev sendt i går i USA på ESPN og er at finde på forskellige medier.
Hilms hjerneblødning ELLER geniale spil kan dermed genses.
Er der nogen, der kan mindes lignende "turn of events" i nogen EPT, WPT eller WSOP? Det er jo crazy at manden går fra chipleader til ude på så få hænder...
WSOP ME FT 2007 på ESPN...
Geniale play.
I said it back then, and i'll say it again - WTF laver ham Childs med sin QQ - Han har da et instacheckraise AI på det flop mod Jerry Yang der spillede galt aggro de første par orbits.
Mickey
må indrømme hilms allin ser pænt dumt ud.. synes også dengang det var et bonehead play mod en spiller som Yang der var calling station.
var dog glad for at se han også fik beats along the way og ikke var pikkeheldig hver evig eneste hånd
Jeg havde lige betalt 20 $ og sat kaffe over og i løbet af 10 min var idioten ude, har aldrig set noget så åndsvagt.
Jeg ville vinde siger Philip Hilm som undskyldning, OK godtaget, men kunne han ikke vente til 4-5 var ude før han skiftede til idiotspil.
Skuffende finalebord, præget af flips trods de sidder dybt. Trist at den dårligste spiller ved bordet vandt. Må dog give ham kredit for at have analyseret på egne styrker/svagheder og lagt en plan, der viste at holde stik. Han ville ikke bare sidde pænt på sin plads og folde sig et par pladser frem i pengene.
Mickey:
Faktisk er det QQ hånden som Childs folder, der for alvor sætter Yang igang. Han har ikke været ret meget out-of-line op til det punkt.
Nogen der ved hvad Yang havde i hånden hvor Hilm caller 10xBB raise i BB med KQ, C/C flop med gutshot og C/F turn? (hånden før Hilm røg ud)
Vores bud var ihvertfald at Yang var glad for turn foldet.
Kipster har du set nogle af de øvrige WSOP afsnit? Syntes faktisk at Yang spillede udemærket op til FT..
Og lad os nu droppe snakken om hvorvidt det var et dårligt eller godt move af Hilm..
Thanks. Vores antagelse var forkert :)
Hilms move var drivende, givet table dynamics. Yang havde været meget aggro. Yang's calling range ifht. hans aktuelle turnbetting range må nødvendigvis være lille nok, til at Hilms turn C/skub er et rigtig godt move. Iøvrigt missede han altså en del outs.
Udover det kan den den overordnede strategi selvf. diskuteres (om Hilm skulle prøve at tage kontrol af bordet eller ej).
Må indrømme at jeg godt kan lide Hilms move, omend jeg nok ikke selv ville have haft nosserne til at lave det i dén situation.
Fedling: Ja, jeg har set afsnittene op til. Bla. a. betaler han et skub fra Hevad Khan med A6 på et AKQ board. At dømme ud fra Hevads reaktion er han lidt chokeret over at hans KQ er god når nu Yang vælger at betale, hvilket må betyde at Yang ikke er committed.
Misforstå mig ikke, det er en bedrift at at nå et Main Event FT i sig selv. Og Jerry Yang har sikkert også været blandt de 50% bedste spillere i turneringen. Han var dog den dårligst funderede pokerspiller på det finalebord, men havde den bedst forberedte strategi til at matche sine evner.
Misforstå mig ikke, det er en bedrift at at nå et Main Event FT i sig selv. Og Jerry Yang har sikkert også været blandt de 50% bedste spillere i turneringen. Han var dog den dårligst funderede pokerspiller på det finalebord, men havde den bedst forberedte strategi til at matche sine evner.
Lyder bekendt. LOL
Stefan Raffay
Hilm: Kalder 10bb pfr med KQo oop. Kalder derefter ATxflop med samme hænd - altså ikke et lille bet - oop - og gir så op på turn. 85s-hånden kan sagtens forsvares, men det kan det dér altså ikke.
Yang: Raiser 10*bb pf - lol?
Rahme: Henrivende dårligt spillet i den KK-hånd.
Childs: LOL
What a donkfest.
K
"Hilm: Kalder 10bb pfr med KQo oop. Kalder derefter ATxflop med samme hænd - altså ikke et lille bet - oop - og gir så op på turn. 85s-hånden kan sagtens forsvares, men det kan det dér altså ikke."
Meget enig. Kæmpe reversed implied med denne hånd, mod dette PFR, OOP. Tror måske også den leder til 85-hånden (som jeg synes er godt spillet. Yang må forventes at folde en stor del af sin range til turn-CRet. Man kan diskutere om det er nødvendigt at tage kampen op på dette tidspunkt med 85s OOP, men hånden ligner med det begrænsede info vi har et super semi-bluff).
Alt i alt var det forfærdeligt at se på. Watkinsons repush med 40xBB og A7o i en blindbattle var grim, Yangs call med JTo var forfærdeligt (seriøst, WTF?! Mod top 50% har han 45%, og det er ikke fordi potten tilbyder gode odds), en af klaphattenes kommentar om at Tuan Lam's semibluff med OESD var skidt 'fordi han risikerede sit turneringsliv på et draw' var nonsens.
Produktionen var forfærdelig, vi fik meget lidt spil og kun all-in hænder at se, og Yang og Watkinsons kone skulle seriøst holde deres kæft om the Father.
Umiddelbart spillede russeren sin shortstack super godt, og Khan spillede også solidt, selvom hans opførsel op til FT var pisse irriterende.
Enig i at Watkinsons push med A7 var grim, men hvad sker der for Yang's call? Elendigt spillet af dem begge imo.
"Yang og Watkinsons kone skulle seriøst holde deres kæft om the Father."
Helt enig.
Jeg syntes faktisk ikke at Rahmes skub med KK var så forfærdeligt, Yang var sku tæt på at lægge den ned og jeg tror han havde gjort det hvis Rahme bare havde holdt sin kæft eller gået væk fra bordet noget i den stil.
Desuden er callet imo forfærdeligt med A6.
Yang lægge top par? - dont think so.