WTD i Hannover 20-22?

#1| 0

Skal til Hannover med 5 venner fra d. 20-22 oktober. Vi skal selvfølgelig se FCK spille d. 20, hvilket også er grunden til, at vi tager derned. I den forbindelse kunne det være fedt at vide, hvor man skal tage i byen torsdag efter kampen og fredag aften?
Er der ellers andet man bør vide om Hannover?

11-10-2011 11:17 #2| 3

Ikke for at være en troll men:

lmgtfy.com/?q=Things+to+do+in+Hannover+

11-10-2011 12:07 #3| 0
OP

Tak for linket, men det er nu mere nattelivet jeg er interesseret i, og det synes jeg ikke rigtig jeg har kunne finde nogle gode sider omhandlende. Derudover er det altid super med PN's erfaringer når det kommer til nattelivet rundt omkring i verden :)

11-10-2011 12:10 #4| 0

Tripadvisor plejer at være rigtig god. Der er et forum der inde hvor du kan lave en tråd og stille de spørgsmål du vil. Det har jeg brugt flere gange, hvor jeg har rejst til diverse storbyer, og det har jeg synes virkede rigtig godt.

12-10-2011 01:17 #5| 1

Hannover er en lidt skør by hvad angår natteliv.

Der er 3-4 sammenhængende gader hvor det meste af nattelivet foregår, og det er Hells Angels der styrer hele det kvarter.
Tidligere var der masser af ballade i kvarteret, men da HA overtog så blev der ro,
og derfor griber bystyret ikke ind, men lader det være sådan.
Blandt andet kan du få en 81-øl flere steder.
Tysk moral...

Jeg kan ikke huske navnene på de steder jeg var den aften jeg var der, men en ven der har boet dernede i mange år plejer at anbefale Bier Börse.
Et sted med lave priser, der stiger og falder i løbet af aftenen alt efter hvad der bliver solgt.
Søde piger, billig druk osv.

www.adwax.de/dax/

Et andet cool sted skulle være Heart Break Hotel, som er et rock'n'roll sted.

Colombus bar er til gengæld et sted jeg vil overveje at holde mig fra som fodboldfan.

Der er selvfølgelig også et redlight område i kvarteret, hvis den slags falder i Jeres smag.

Redigeret af Aurvandil d. 12-10-2011 01:19
17-10-2011 14:30 #6| 0
OP

@Aurvandil

Mange tak for svaret, det er en stor hjælp :)

Er der andre, som ved noget om Hannover? Evt. noget om, hvor det er værd at spise (til en 150-300 kr.)?

17-10-2011 15:44 #7| 0
www.tripadvisor.dk/Restaurants-g187351-Hannover_Lower_Saxony.html
19-10-2011 16:15 #8| 0
OP

@BobbyOlsen

Der er desværre ikke priser på de fleste af de restauranter tripadvisor.dk linker.

Er der andre, som har lyst til at komme med nogen input inden afgang i morgen tidlig?

20-10-2011 13:33 #9| 0

Man kunne jo så gå ind på restauranternes hjemmesider ...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar