Logger ind på min Bet365 poker konto... og så er det pludselig PLAYTECH (iPoker+Tribeca)...
Hvad fanden i helvede sker der... ingen emails om det, ingen warning, leaderboard nulstillet... OMFG?!
Det var da det sygeste ever... nogen som ved noget? Har nogen forklaringer.... noget som helst?
WTF! Bet365 skifter netværk????
Jeg har fået denne mail omkring det :
Poker hos Bet365 med ét blevet meget større og bedre, med KÆMPE Jackpot STT’s, en Massiv $6,500,000 i månedlige Garanteret, større indtjeningsmuligheder og selvfølgelig en ENORM velkomstbonus som venter på dig!
Der vil ske nogen forandringer på din konto grundet dette. Hvis du ikke har gjort det allerede, skal du starte med at downloade den nye og forbedrede software fra Bet365 og bemærk venligst:
• Hvis dit nuværende Bet365 alias ikke er i brug på Ipoker netværket vil det blive overført og du kan fortsætte med bruge det, som du plejer.
• Hvis dit alias allerede er i brug, kan du frit oprette et valgfrit nyt alias, som vil blive vist, når du sidder ved bordene.
• Saldo – Saldoen du havde vil automatisk blive overført til den nye software og er klar til at spille med, når du logger ind.
• Loyalitetspoint – Alle loyalitetspoint vil blive konverteret til de nye Bet365 Meritpoint og vil omregnet til eksakt samme værdi.
Hvad er nyt?
Den nye software er proppet med spændende nye muligheder som vil forbedre din poker oplevelse hos Bet365. Det er flere borde, flere spillemuligheder og det bedste af det hele, flere præmiepenge på højkant! Mere...
For at fejre indvielsen af den nye Bet365pokersoftware og for at takke dig for din loyalitet, har vi krediteret din konto med en massiv $300 bonus. For at kræve bonusen behøver du blot at begynde at spille med den nye software og for hver 365 Meritpoints du optjener giver vi dig $5. Så enkelt er det.
Du er også blevet tilmeldt som Begynder i det nye Bet365 VIP Scholarship Program. Dette giver dig muligheden til at avancere gennem Scholarship-programmet indtil du bliver den bedste i klassen og bliver en pokerprofessor. På vejen dertil kan du optjene en større mængde Meritpoint, få månedlige bonuser og deltage i eksklusive VIP turneringer. Mere...
Som en del af rygraden i Bet365 VIP Scholarship Program arbejder du dig hen imod en stigende Meritpoints optjening og chancen til at modtage en endnu større månedlig bonus. Hvis du forhøjer din aktivitet med 25% i forhold til forrige måned giver vi dig en ekstra 20% bonus i tillæg til din standard månedlige bonus dollar belønning.
Turneringer
For at markere indvielsen af den nye software tilbyder vi dig chansen til at få fingre i stakkevis af gratis kontanter med et udvalg af eksklusive turneringer for Bet365 spillere. De kommende uger vil vi have en række Freerolls og No lose turneringer, alle med store ”Guaranteed prizes”. Et udvalg af disse turneringer inkluderer:
• $1,000 No Lose Tournament – Buy-in for bare $5 og hvis du ender op uden gevinst vil dine $5 blive returneret! (Daglig undtagen søndage)
• Eksklusive $5 000 Guaranteed Giveaway med en Buy-in på bare $3+0.30! (Hver lørdag)
• Eksklusive $2 500 Guaranteed Giveaway med en Buy-in på bare $1+0.10! (Hver onsdag, fredag og søndag)
• Daglige morgenfugl, frokost & Siesta Freerolls Eksklusivt for Bet365 spillere.
Klik her for downloade den nye software
Held og lykke til ved bordene!
Bet365
@Majaline
Den har de sgu' ikke gidet sende til mig..... :S
Er da det sygeste jeg i mit liv har været ude for at blive "overrasket" på den måde.... instant-cashout $300K bitches...
Har også lige hevet hele min rulle ud!
Så kan det være de overvejer hvor slemt de har båret sig ad en ekstra gang når de ser mine 73.56 $ er væk...
SLAM sagde det !
;-D
X
havde du skrevet det i dit første indlæg, var der sikker endnu flere der havde været dybt imponerede, over dit spil, og over dit store ego. Jeg er i hvert fald. Både over det første og det sidste.
@PeteSam
Sorry, det rigtige tal er 6.850.000 Euro....
Tror jeg casher det hele ud.... og køber en Mercedes McLaren.
Rettelse £11.790.000,00 GBP
@PeteSam
Måske kunne du tænke dig et job som stik-i-rend dreng? Kunne godt bruge en som dig. Frisk ung mand, positiv, energisk og konstruktiv.
@Zupp
Kl 15.09 havde du 300K $
kl 19.43 har du 11.790.000,00£
Jeg ville nok vente lidt med at trække mine penge ud med det skrub
@ Zupp
Skal også lige have rettet min cashout lidt.. Vandt lige en 5$ SnG inden - WEeeeeHaaaa
Knap så meget skrub som dig ;-C
X
@zupp
var du ikk igang med en ny hjemmeside? hvornår er den oppe at køre?
@zupp
vil du låne en hjerne?
uruk kan godt li' dig, men vil gerne hjælpe
Mon de slår doomswitchen fra der?
www.gadgets.dk/the-hub-of-doom.html