Benytter mig af linket herinde, downloader, registrerer mig med bodeunskoden VALUE600, depositer 1000kr og er online ca. 5 sek. før min account bliver freezed. Der står så "your withdrawel has been succesfull" og alle pengene forsvinder fra min acc. Der står så jeg skal skrive til support og det gør jeg.
Får så hele smøren med jeg skal sende pas, utillity bill osv.
Er det standard?
Wtf Vcpoker?!
De gjorde det samme med mig, hvilket betyder, at jeg ALDRIG spiller på det latterlige lortesite igen.
@SuperSennels
Men hvis dit VISA kort bliver renset af en eller anden fraudster, så kommer vi også til at høre om, hvor latterligt et lortesite det er, som ikke har sikkerheden i orden ikke?
En lille hemmelighed, hvis ikke folk selv har regnet det ud er, at sites normalt først spørger ved withdrawals for at beskytte dem selv. Forsvinder pengene først fra sitet, så hænger sitet på regningen, hvis der kommer et chargeback, men indtil da har de muligheder for at flytte penge tilbage fra konti etc. (med ret store konsekvenser for de involverede parter, men sjældent de store fra sitet).
Når de dog vælger at gøre det allerede ved deposit, er det faktisk primært for også at beskytte dig. På den måde ryger pengene aldrig i spil overhovedet før det er dokumenteret, at det rent faktisk er dig der spiller. Det reder dig fra rigtig mange problemer, hvis du rent faktisk får dit kort misbrugt på et online poker room.
I min verden er den holdning du giver udtryk for i din post her, en af de største problemer ved at drive poker site i dag. Kunderne syntes på den ene side, at du er et lortesite, hvis du tager bare 5 minutter af deres tid for at højne sikkerheden. Men gør du det ikke og en kunde som resultat kommer i problemer, så er du også et latterligt lortesite.
At finde den rigtige balance er ekstremt svært og det er ikke bare omkring sikkerheden, at dette problem opstår. Det opstår også omkring opsætning af promotions, opbygning af software etc..
Det er måske egentlig nok meget normalt i de fleste brancher, at forbrugeren agerer på denne måde, men jeg finder det dog paradoksalt, at det er så ekstremt udbredt i online poker industrien.
Må jeg ikke have lov til at opfordre til ikke at blive sure på sites grundet sikkerheden. Tro mig, jeg har lige været igennem den helt store mølle med hvad der dertil hører af "dit scan er ikke tydeligt nok", "vi skal bruge en nyere regning" etc., men i sidste ende, så er det altså for at beskytte alle parter og specielt credit card fraud er altså et ekstremt problem i online poker, fordi det er en af de nemmeste måder, at distribuere stjålne penge på.
Log on med det falske kort, dump pengene til et par venner så maskeret som muligt og så er der meget lidt der kan gøres. Derfor er det nødvendigt med strengere sikkerhed overfor specielt credit cards og jeg hilser altså disse tiltag velkommen.
Bevares, lad os endelig flame sites for dårlig support i forbindelse med disse sikkerheds tjek, men for selve politikken bør de have ros.
/Mikael
@DTM
det giver mening det du skriver, no doubt. Men hele problemet kunne have været undgået hvis VC bare informerer før man depositer at det kommer til at ske. Men gjorde de det ville antallet af folk der så fuldførte deposit nok falde, så det må handle om at finde den gyldne mellemvej....men du kan da godt følge OP's situation han vil gerne spille, smider 1K ind og konto og $ insta frosset! det er sgu da belastende....
samme finte som scandicbookmakers lige har lavet har, de havde ved en fejl kommet til at fordoble PP's over en periode og ja shit happens, men uden at melde ud om det har de rettet det og trukket en masse PP's fra folks konti. det falder som regel ikke i god jord at trække værdi fra folk uden at informere om det, fejl eller ej....
Jeg vil mene man bare skal være glad for at de gør noget for kundernes sikkerhed. Hvis bare alle sites gjorde det samme ville vi være sikrere som spillere og det ville være standard at man som pokerspiller havde en mappe liggende med de scannede info. Og så er det altså ikke så svært at smide kort og regninger i en scanner og det er trods alt kun 1 gang det skal gøres.
Er de 1000 smidt tilbage på min konto, eller står de stadig derinde, og skal jeg sende dokumenter ind før jeg kan få fat i dem, og hæve dem igen?
@DTM
Enig, men det havde du været rart med en eller anden form for advarsel. Havde regnet med at spille en tour på ipoker her kl. 23, og det bliver jeg så forhindret i :(
Jeg har nu skrevet til supporten 3 gange, og de vil ikke svare på det simple spørgsmål, om mine penge står på min konto, eller om de blev rejected. Meget frustrerende.
@ DTM
Problemet er, at de ikke fra starten giver tydeligt udtryk for hvordan deres procedurer er, da de trods alt må regne med, at 9/10 ALDRIG læser T&C's...
DTM rammer hovedet på sømmet.
balder>
Det er ikke nogen specielt god ide at have scans af det nødvendige ID til at ligge på ens computer. Man kan komme ud for rigtig mange ubehagelige ting, hvis ens computer skulle blive hacked og vedkommende også har scans af ens ID. Hvis man vil have dem til at ligge, så bør de i det mindste være krypteret.
iClickraiseU>
Hvis de har telefonsupport så ring til dem (uden at tænde af på vedkommende i den anden ende, det er jo ikke deres fejl). Det er normalt meget lettere at få tingene ordnet i "komplicerede" situationer på den måde.