WW: Jul 2010
Det er noget tid siden WW har været på banen, nok primært pga Robinson.
Jeg vurderer, at vi sagtens kan have disse 2 spil kørende sideløbende med hinanden.
Der spilles Vanilla, dog med events, hvor der kan vindes pakker.
Alle er selvfølgelig velkomne :)
SPILLET STARTER D. 13 DECEMBER
Mindst 11 deltagere (gerne flere)
Deltagere 18/??
Jones
Jacob32DEN
CykelNille
chrja
SkatKat
InPosition
Random
Ploven13
chrisrjdk
toganim
FiveCats
DaBLAM
Marxul
Myrup
Tuznelda
Kejser_D
Twajzer
Aurvandil
in
Bliver det vanilla uanset hvad?
meld dig nu til Nille..
jeg mangler dig i Robinson, så du har bare at være med her.
Nu har jeg med stor interesse fuldt med i jeres robinson spil - Og kunne godt tænke mig at være med i noget lignende, så jeg er frisk kender dog intet til WW spil så hvis der findes nogle regler osv som jeg skal overholde må i godt lige skrive dem. bl.a. aner jeg ikke hvad vanilla er ?
@chrja
Kig i forumspil-kategorien. Der er en del tråde fra tidligere spil. Ellers se OP i denne tråd www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=198039.
@Jones
Selvfølgelig er jeg med :P
"Der spilles Vanilla, dog med events, hvor der kan vindes pakker."
Kan dette uddybes?
Vanilla betyder at der er seere, ulve og normale indbyggere og ikke andre specials.
IN
Events betyder små daglige knkurrencer hvor man kan vinde præmier der kan have lidt indflydelse på spillet (f.eks. en ekstra stemme)
OK.
Hvorfor må man KUN kommunikere i tråden? og ikke på msn osv? tager det ikke lidt af strategien?
@DaBLAM
Der kommer ikke en pakke ind af døren dagen efter, hvis det er det du håber på ;)
Jones har ret.
@Jones
Toga plejer at overtale sig selv.
Skriver lige til de andre :)
Det ligger i en eksamensperiode for mig, så jeg må desværre hoppe over :)
@Thingy
I laver ikke andet, end at drikke jer fulde på det studie alligevel...
@xitaah
Myrup er også med..
@ Cykel
Vi holder øje med FC...
Desuden koordinerer vi før spillet starter. hvem vi vil smide ud.
jeg forslår i prioriteret rækkefølge:
Jacob
Random
IP
Skatkat.
Så burde vi bare mangle en enkelt.
IN - så kan jones prøve at lynche mig
Jeg har eksamen d. 17 så jeg bliver nok lynched d. 16 pga inaktivitet
Det havde jeg heller ikke regnet med. Jeg havde tænkt mig at spille som du plejer
lol
Toga spiller "egoistisk, med hovedet under hovedet og uden at drage åbenlyse konklusioner, fordi han har travlt med at redde verden" i dette spil
@OP
Jeg kan ikke deltage i noget tidskrævende før efter d. 17. dec. Så der laver nok et eller andet PNjuleforumspil.
@OP
ryk start frem, så alle kan have tid til Holstt's Crazy Christmas Carrol!
@xitaah
Myrup 06-12-2010 16:28
in. det er det eller srp ;)
desuden tæller jeg 13 deltagere på din liste, og ikke 12 - dermed er vi på nuværende tidspunkt oppe på 14 deltagere inkl. Myrup ;)
hurtigere start - der er alt for længe til den 13 og jeg dør alligevel den første nat regardless <3
Cap den på 17 deltagere, det er det bet bedste setup til et vanilla spil og passer nok fint med interesse/startdate :)
Jeg tror bare, jeg læser med på sidelinjen af den her, selvom jeg godt kunne tænke mig at) være med i WW en dag og er blevet opfordret til det af flere forskellige... :-)
@tuznelda
Tror dette spil er en oplagt mulighed for at deltage. Events osv gør oplevelsen lidt "blødere" end ellers :)
Jeg gør opmærksom på, at der er plads til så mange som det skulle være!
Jones
jeg tror du har rigeligt at holde øje med over i robinson
Men hvis du ikke er ulv denne gang, så kan vi godt se på et mason
kejserD .. dejligt du også skal være med her :) jeg nåede jo aldrig rigtigt at "Opleve" dig i Robinson :)
nej, nej Kejser, Ingen sviner herfra!!
Du var helt klart en af de "esser" jeg havde glædet mig mest til at spille sammen med i Robinson!! Men desværre blev du jo stemt ud inden sammenlægningen :(
@ FC
Det tror jeg nok lige, men lad os holde de to ting adskilt (Kejser, tuz, toga, who ever..)
Hvem er det af os to, der har været ulv sidst?
Kom så, bare én mere!
Nej, han har ikke været med længe..
@Jones
Det erkender jeg blankt at det er mig, jeg har haft 2 ud af de sidste 3 som ulv, og især det sidste sammen med Toga og Holst var epic
Men du ved også at jeg kun lyncher dig hvis en af os er ulv ;-)
Få så lige fat på den sidste, så vi kan komme i gang.
Jeg har allerede lavet min første, meget ulvede indlæg klar,...
nej, det er fint du er tilmeldt med de to allerede.
Hvad siger folk til at vi stemmer IP ud som den første?
Bare for at tuz skal se hvordan et rigtig WW er...
Kom nuuuuu! Bare én mere!
Overtal Aurvandil til at tage det sidste spot, så han har mulighed for at gøre skaden god igen fra sidste år ;)
hvad går det her ud på, jeg ku godt være interreseret hvis jeg lige får lidt info om hvad det handler om :-)
@skamloes
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=198039.
Der står det hele!
efter min fadæse i Robinson, ved jeg ikke om jeg tør at deltage i disse spil, før jeg er sikker på at jeg har tid :P
Men følger med fra sidelinien ;)
Årh kom on Twajz bare gør det, så mason'er vi og jeg skal nok dække din ryg, gogogog :P
:P Det trækker godt nok...
aaarh... hmm... Men det er jo en juleww, agtig ting :D Så kan jo næsten ikke sige nej :D
Jeg er game med mindre det forpurrer noget? :D
Du redder os! Så har vi et spil!
Og det er afgjort at det bliver vanilla? Der kan ikke snige sig en lille luna eller noget ind? :P
Jeg har desværre ikke tiden. Spiller simpelthen for meget volleyball med 4 ugentlige træninger. Så vil aldrig kunne være der til lynch.
@Twajzer
Desværre, er ved at gøre klar til større julefrokost i aften.
Hvis tømmermændende ikke er for slemme, sendes roller i morgen, ellers må i vente til mandag formiddag ;)
nårh.. okay så :) Så må den jo bare stå på über druk i dag, og så satse på først at vågne mandag :D
Hvis der er lynch idag ville det være rart med roller - ellers kører jeg den sikre
Lynch Twajzer
Aurvandil skal vel lige tilføjes deltagerlisten, så vi nu er 18 deltagere!
God fornøjelse med den, jeg glæder mig til en kort anmelde af den- overvejer også at tage ind og se den
TILMELDINGSTRÅDEN ER HERMED LUKKET !
SNAK I DENNE TRÅD ER IKKE LÆNGERE TILLADT !
omg så skriv videre her- det er standard at tilmeldingstråden lukkes når der kommer roller