Ja, så fik jeg købt xbox 360 til knægten og pro evo soccer 6, puha, en omgang, men nu har jeg brugt et par timer på at lede rundt omkring på nettet og div. manualer om, at overføre org. spil til 360´erens harddisk, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af det.
Til knægtens gamle xbox var det ikke noget problem, så hvorfor alt det bøvl med 360eren.
Mit ? er så kan man overhovedet dette? nogen der ved?
Og hvordan laver jeg en xboxlive adgang uden, at skulle bruge mit kreditkort. For som de skriver er det så let, at komme igang med uden brug af kreditkort, men de vil altid have mine kreditkort nummer, de #"¤#....
Xbox 360
Jeg har også lige købt en xbox360 og den er supernice, men den larmer sq som en mindre jet-jager. Det er primært dvd-drevet der larmer mens man spiller. Desværre er det ikke muligt at overføre spillet til hd'en, måske det bliver muligt i fremtiden med chip eller noget.
Jeg tror heller ikke man kan oprette xbox-live uden kreditkort.
Man kan sagtens oprette xboxlive uden kreditkort.
Man kan købe abonnementer i diverse butikker - men det er hammer dyrt.
Købt selv mit på ebay til under halv pris af hvad man giver i danske butikker
Jeps, den larmer som en jet-jager og det blev jeg rimeligt overrasket over, at den lamer så meget.
Der følger en måneds gratis abonnement med til livegold og de skriver selv.
"Det er nemt at prøve Xbox Live Gold i en måned. Ingen Kreditkort. Ingen langtidsforpligtelser.
1. Slut din xbox 360 til din bredsbåndsforbindelse ved hjælp af bla. bla. bla.
2. Når du opretter en gamer-profil under opsætningen, skal du vælge I want to join Xbox Live for at oprette en ny Xbox Live-konto."
Det gør jeg så. Efter knægten har oprettet sig under xbox live skal en voksen så også oprette sig og jeg skal så verificere, at jeg er "voksen" ved at indtaste mit kreditkortnummer WTF....
04uran
Så et gold abonnement i fona til 799.- de da ikke rigtig kloge i den forretning.
jeg gav selv 18£ for et år på ebay...
Hvis du bare skal aktivere din gratis måned, så skal du meget ulogisk vælge silver membership der til at starte med... så kommer den og siger at du har ret til en gratis måned
Du kan ikke gemme spil orginale på harddisken, jeg har ihvertfald efter 1 år endnu ikke fundet ud af hvordan
@04uran
takker for svar. Det må jeg lige rode med vender tilbage hvis jeg laver ged idet :)
@pantherdk
Det squ egentlig for dårligt. Troede faktisk, at det var derfor der var harddisk i for at slippe for at putte DVDen i maskinen hvergang. Så forstår jeg bedre, at der er sådan en lille harddisk i.
Men fordi jeg kunne på xbox 1 var nok fordi der var chip i denne så.
Man kan godt "chippe" den. Men flasher dvd-drevet med en chip, feks nme-360 chippen. Tjek www.chip-kolding.dk/shop/
Det er det bedste jeg har kunnet finde i dk.
Grunden til at man flasher Dvd-drevet og ikke omgår biosen er noget med at den var for svær at hacke eller noget :).
De ser meget kompetente ud kolding butikken.
@isaac
virker xboxlive så stadig hvis man roder sig ud i sådan noget?
Har nu oprettet xbox livesilver nu, men der dukker ikke noget op med en måneds gratis abonnement til livegold. Måske det har noget med, at igår rodede vi rundt med et andet gamertag og da vi så idag ville signe os under xbox.com for at få et pass network et eller andet kunne vi ikke bruge vores gamle gamertag og måtte lave et nyt via xbox.com. Fandme noget bøvl. Nå, ender nok med at skulle ringe til dem..