Hej jeg har efter sigende, har ikke selv tjekket da jeg ikke har sat mig ind i det, en xbox 360 9504 4GB slim, med en firmware der nu så vidt jeg kan regne ud er reflashed til stock. Jeg opdaterede via en nhl-disk. Der skete så det at min firmware åbenbart blev reflashed, og selvom jeg sætter disken i giver den mig en error af en eller anden art.
Men jeg forhører mig så hos en gut der flasher, han siger at pcb´et er locked. Så der skal åbenbart nyt pcb i, og så skal den opdateres til lt 3,0+ tror jeg firmwaren hedder.
Hvad er den billigste og bedste løsning for at få opdateret mit firmware? Og hvorhenne ikke mindst. Bor i København. Han vil have 500 for pcb og 300 for opdateringen. Det er immervæk en stor sum penge, halvdelen af hvad boxen har kostet mig.
xbox 360 9504. Hvilken firmware løsning?
26-10-2012 01:09
#1|
0
26-10-2012 12:42
#3|
0
26-10-2012 16:15
#4|
0
isaac skrev:
...med en firmware der nu så vidt jeg kan regne ud er reflashed til stock. Jeg opdaterede via en nhl-disk. Der skete så det at min firmware åbenbart blev reflashed, og selvom jeg sætter disken i giver den mig en error af en eller anden art.
Men jeg forhører mig så hos en gut der flasher, han siger at pcb´et er locked. Så der skal åbenbart nyt pcb i, og så skal den opdateres til lt 3,0+ tror jeg firmwaren hedder.
Taler du på samme måde som du skriver? Reflashed to stock? En gut der flasher? WTF? Føler mig så mega gammel...
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!