xbox 360 9504. Hvilken firmware løsning?

#1| 0

Hej jeg har efter sigende, har ikke selv tjekket da jeg ikke har sat mig ind i det, en xbox 360 9504 4GB slim, med en firmware der nu så vidt jeg kan regne ud er reflashed til stock. Jeg opdaterede via en nhl-disk. Der skete så det at min firmware åbenbart blev reflashed, og selvom jeg sætter disken i giver den mig en error af en eller anden art.

Men jeg forhører mig så hos en gut der flasher, han siger at pcb´et er locked. Så der skal åbenbart nyt pcb i, og så skal den opdateres til lt 3,0+ tror jeg firmwaren hedder.

Hvad er den billigste og bedste løsning for at få opdateret mit firmware? Og hvorhenne ikke mindst. Bor i København. Han vil have 500 for pcb og 300 for opdateringen. Det er immervæk en stor sum penge, halvdelen af hvad boxen har kostet mig.

26-10-2012 12:17 #2| 0
OP

Bumper lige skamløst.

26-10-2012 12:42 #3| 0
www.mm-konsol.dk/produkter/vis.asp?varenr=2405
26-10-2012 16:15 #4| 0
isaac skrev:
...med en firmware der nu så vidt jeg kan regne ud er reflashed til stock. Jeg opdaterede via en nhl-disk. Der skete så det at min firmware åbenbart blev reflashed, og selvom jeg sætter disken i giver den mig en error af en eller anden art.

Men jeg forhører mig så hos en gut der flasher, han siger at pcb´et er locked. Så der skal åbenbart nyt pcb i, og så skal den opdateres til lt 3,0+ tror jeg firmwaren hedder.

Taler du på samme måde som du skriver? Reflashed to stock? En gut der flasher? WTF? Føler mig så mega gammel...
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar