Hey PN,
Som altid tyr jeg til PN, når jeg har et off-topic problem, jeg ikke selv kan løse.
Sagen er den, at jeg er ejer af en Xbox 360 fra Januar 2011. De to medfølgende controllere er dog noget slidte i det, og de disconnecter evig og altid, når jeg spiller, hvilket er lettere frustrerende.
De er udstyret med batteri-delen der skal bruge AA-batterier, og det kunne jeg egentlig godt tænke mig at udskifte til det dér play and charge-system. Situationen er dog den, at to nye trådløse controllere med play and charge hos Gamestop står i 1200 kroner, og det er nærmest det samme som en helt ny Xbox. :S
Desuden har jeg fået det nye GTA V, som jeg vel ikke kan spille på min nuværende Xbox fordi den kræver mere end min maskine kan klare?
Jeg spiller dog ikke synderligt meget Xbox, så jeg er heller ikke interesseret i det helt store investeringseventyr. Førsteprioritet er, at jeg bare gerne vil have to controllere der virker, og som kan oplades.
Hvad bør jeg gøre, og hvad kan betale sig for mig?
Xbox 360-dilemma
Jeg har 2 controllere du kan få for 2 x 1.5L Cola.
en med battery pack/ledning og en med AA batterier.
De fungere fint, dog brugte :)
SNAP! - Hvor bor du? :)
Og gæt hvor jeg arbejder henne? 2860 Søborg...
Hvornår er du hjemme? :)
til OP.
har du lavet tricket med at køre noget af spillet over på en usbkey ?...
jeg har aldrig hørt om en xbox det ikke kan køre gta v
@nuller
Nej, jeg har slet ikke pakket spillet ud endnu, faktisk. Så har ikke prøvet noget af, fik det i søndags.
Kan jeg smide et USB-stik i min Xbox, og så gemmer den spillet på den? If so, så er det da rimelig smart. Men det er måske et speciel USB-stik der er tale om?
det er en normal usbkey der skal bruges, og det er den ene disk der skal ind på den og den anden disk skal ligge i drevet. men du skal lige google det. da jeg ikke kan huske hvilken disk der skal over på usbdimsen. og hvordan det skal gøres. (jeg har ps3, så der er det ikke nødvendigt ;) )