Har fået et nyt spil til min Xbox 360 i julegave. Jeg sætter mig til at spille, men har et kæmpe problem. I starten af spillet får man en lille tutorial om hvilke knapper man skal bruge til at gøre hvad.
Problemet er så at jeg simpelthen ikke kan se hvilke knapper de hentyder til. Lige meget hvor tæt eller langt fra jeg står fra skærmen kunne det ligeså godt være A som B. Eksempel: Press B to jump.. Og jeg læser: Press ?? to jump.
Dette er ikke det eneste spil jeg har haft det samme problem med. Det er samtlige spil til Xbox 360. Nu ved jeg at mit syn er perfekt, så det er ikke det.
Så mit spørgsmål er om jeg virkelig skal ud og investerer i et nyt fjernsyn eller er der andre der har samme problem? (Eller har Microsoft gjort det til en gætteleg)
Mit fjernsyn er ikke fladskærm, men af den gamle dybe type med et 30KG billedrør.
Mvh. en meget frustreret gamer der forhelvede bare vil kunne spille sit nye spil ;)
Xbox 360. Er jeg blind?
25-12-2008 01:37
#1|
0
25-12-2008 02:26
#2|
0
Har ingen problemer med at se knapper på min xbox 360, men den er så koblet til en flad, men er knapperne ikke farvet i spillet?? Y=gul osv.
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!