Tænker på at købe x-box 360.. men hvad skal man købe og hvilke tilbehør.
på www.gamebits.dk kan man jo se uanede mængder af tilbehør fra ekstra batterier til ekstra cooling af ens x-box.. men hvad har man egentlig behov for og hvad kan anbefales?
Samt hvilke spil?
Umiddelbart har jeg set mig varm på PES 6 synes det ser sublimt ud på et HD-fjernsyn.
Så info om tilbehør, spil og selve konsollen, evt. nogle der kender et sted man kan købe den billigt?
x-box 360 og tilbehør
Jeg har en til salg, splinterny, aldrig brugt. (Vundet i en konkurrence). Det er dog uden noget som helst andet tilbehør end et enkelt spil.
er det premium eller core version dvs. med eller uden harddisk? og evt. pris?
Tjah, det haster ikke for mig med at få den solgt, og har også en mulig køber irl, men sælger umiddelbart til højestbydende. Jeg må være dig svar skyldig mht. til hvilken version det er, da jeg som sagt slet ikke har pakket den op endnu, den står stadigvæk i papkassen fra da den kom med posten, men det kan jeg da naturligvis undersøge når jeg er hjemme igen i morgen.
Det er med harddisk. Og som sagt er den stadig splinterny og uåbnet. Såfremt jeg ikke får den solgt til min nuværende mulige køber, sælges den til højeste bud der er kommet søndag kl 22:00 - i denne tråd eller pr PM.
Det smerter at skulle sælge den, but I really need the money ;) Bor i øvrigt i Århus og skal gerne troppe op med den et centralt sted i byen så der ikke skal være udgifter til fragt, hvis det er en mulighed, ellers finder vi naturligvis ud af at få den sendt alligevel også.
Xbox 360 Premium med harddisk - et must, core kan ikke betale sig.
Fladskærms tv - vigtigste tilbehør til Xbox 360 :)
Wireless networking adapter - adgang til Xbox live hvor du kan hente spil demoer og teste spillene før du køber.
Play & charge kit - opladeligt batteri til din controller.
Game butikkerne kører vist for tiden 2 spil for 400,- med en del gode titler.
Xbox 360 Premium, er helt klart et must.
Jeg har selv pakken og er mere end glad for den.
Fremragende spil:
Gears Of War (VIRKELIG flot lavet)
Fight Night Round 3 (Ligeså flot lavet)
Tiger Woods PGA Tour 07 (Fordi Golf er fedt :p)
Test Drive Unlimited (Hvis man kan lide biler, kanon gameplay, samt multiplayerdelen)
Derudover kan du hente arcadespil som Worms (kanon griner:)) på Xboxlive.
Alt i alt synes er jeg kun tilfreds med min box
tak for rådene...
hvor ligger gamebutikkerne?
hvilket fodboldspil synes I er det bedste?
kender I et billigt sted at købe den?
Jeg har selv en 360... Jeg vil lige tillade mig at irettesætte LucasKhan - man behøver ikke en "Wireless networking adapter" for at komme på xbox live!
Man skal købe et abonnement til Xbox live (køb det for guds skyld på ebay = tæt på halv pris i forhold til DK) - det eneste adapteren kan bruges til, er hvis du har trådløs internet derhjemme, så kan du komme xboxen på det trådløse istedet for at bruge kabel.
Hvis du kan lide bilspil, så skal du tage at købe det nye Forza Motorsport 2 - det er det fedeste spil til dato! Jeg blev så grebet af det, at jeg købte Microsofts Racing Wheel til ~900kr
Play & charge kit koster 400kr - personligt kører jeg bare med alm. genopladelige batterier, hvor jeg har 3 sæt til to controllere. Så er der altid et ekstra sæt...
Mht. til gamebutikker - køb online! Der er tit mange penge at spare. Dog kører Elgiganten nogle gange med nogle rigtig gode tilbud.
Men prøv altid Coolshop.dk eller søg på spilpriser.dk og benyt dig af Coolshops prisgaranti.
Men igen, der er tit endnu flere penge at spare, hvis du køber på ebay.co.uk. Du skal bare huske at sikre dig, at det er PAL versioner (eller en anden, der virker på din PAL-maskine)...
Pokiro PM.
Jeg vil lige tillade mig at irettesætte 04uran :)
Det er korrekt at man ikke behøver wireless adapter, men sørg bare for at få maskinen på nettet.
Et Xbox Live silver abonnement er gratis, her kan du hente demoer osv. , men vil du spille multiplayer så skal du betale for et gold abonnement.
Play & charge kit koster 162,- på coolshop, men ja man kan også bruge opladelige batterier.
Game butikkerne er normalt dyre, men deres 2 for 400,- har nogle ret gode titler som GRAW, Viva Pinata, Godfather, CoD 2 mm. som allesammen koster mere hos coolshop pt.
Game butikkerne findes på Fisketorvet i Fields osv.
:)
Troede bare at "Gamebutikker" var et sejt ord for spilbutikker... men jeg kommer jo også fra Det Mørke Jylland, so what do I know? :P
Ang. Coolshop vil jeg også kun anbefale dem, når man taler om nye titler - og hvis man finder det billigere et andet sted, har de jo prisgaranti. Lidt ældre spil kan man med fordel lede lidt efter i "rigtige" butikker eller eBay