Jeg sælger min Xbox 360, som er lidt over et år gammel. Den er pæn vedligeholdt, og fejler absolut ingenting. Der medfølger 2 controller, Kinect sensor, samt FIFA 2011 og Kinect Adventures.
Kom med et bud :)
SOLGT!
Xbox 360 Slim
Mindstepris?
1000,-
Byder 1000 i første omgang så :)
Noteret :)
PLUS HDMI Kabel
OG Kinect Sports og Need for speed hot pursuit.
Hvornår vil "auktionen" slutte?
Til jeg synes jeg har fundet den rette pris.
wannaseenow skrev:
Fed auktion!
wannaseenow skrev:
Så kan du sq da lige så godt skrive en pris som du vil ha ? istedet for at sige at du min. vil ha 1000 kr ..
Jeg sælger den også for 1000, hvis der er andre der ikke byder. Men jeg har ikke travlt med at sælge den, så det er derfor jeg ikke sætter noget fast tidspunkt.
hvis du er tilfreds med minimum 1000kr får du meget mere ud af at sætte en deadline på.. jeg gider f.eks ikke byde før jeg ved hvornår du slutter auktionen og sikkert også andre der har det sådan men så kan jesper måske være heldig at shippe den til 1000kr men sæt dog en uges deadline så.
wannaseenow skrev:
Jeg sælger den også for 1000, hvis der er andre der ikke byder. Men jeg har ikke travlt med at sælge den, så det er derfor jeg ikke sætter noget fast tidspunkt.
Så kan det blive ved i 1 måneds tid eller hvordan skal det forstås?
Som chmpen85 siger, så ville en deadline være kanont, og du vil nok også få mere end de 1000 kr for den :)
Sætter en uges deadline på :) Auktionen slutter d. 15/03!
Hvor kan den afhentes henne osv? :)
Den kan afhentes i Esbjerg. Vi kan også arrangere at jeg sender den, mod at vi splejser forsendelsen :)
1100. Dog med forbehold at penge sendes når varen er modtaget eller via mellem mand har desværre blevet røvrendt et par gange. Dog kan en masse sige god for mig
1200 afhentet
chmpen85: Ja det er ok, skal nok sende den først hvis det er.
JesperA: Noteret :)
chmpen85: Nej, det er der ikke.
Så der er ikke indbygget noget plads ala 4gb eller mere? Var bare for at finde ud af hvad sådan en maskine står i osv
Nej, der er der ikke i den. Ja selvfølgelig, det er jo meget rart at vide.
thebavi: Noteret :)