Xbox360.. anyone?

#1| 0

Hey

Jeg står og skal overvejer at købe en Xbox 360 så jeg kan game lidt med venner i ny og næ og derfor vil jeg høre om vi har en ekspert eller 2 herinde der kan hjælpe mig

Valget står mellem en Xbox360 Core eller en Premium

Jeg skal ikke bruge den til internet eller download eller det andet.. Den skal bare kunne spille 1/2 player og gemme savegames.

Til en core køber jeg ekstra controller og memorycard
Til Premium køber jeg bare controller, da jeg går ud fra at man kan gemme savegames på harddisken den har (Nogen der kan bekræfte eller afkræfte)

Til mine simple behov, hvad bør jeg vælge?

Jeres meninger om emnet er meget velkomne, men for folk som bare vil spamme så find en anden post.

20-06-2009 19:40 #2| 0

jeg ville vælge premium. Fordelen ved at havde den er at gemme hele spillet på harddisken, du skal stadigvæk putte CD'en i, men det giver hurtigere loadtider, og vigtigst af alt så støjer den mindre, dvd-drevet i en xbox360 larmer horribelt.

20-06-2009 19:41 #3| 0

@ Sothys

Ok, Men hvis det kom på tale med en Elite burde jeg så overveje den i stedet? Da den har større harddisk osv..

20-06-2009 20:02 #4| 0

Jeg syntes du burde genoverveje at spille på nettet via Xboxlive, du for så meget mere ud af den.....

Du kan naturligvis spille mod andre, men også hente et hav af demo spil og gamle klassiske Arcade spil.

Nok lidt sad, men det er sgu nok noget af det jeg spiller mest efterhånden.

Så når du har trænet lidt kan jeg jo rive dig rundt i en gang Halo 3 eller noget :)

Men som de andre vælg premium....

20-06-2009 21:58 #5| 0

Du skal ikke købe Core, det er spild af penge. Min. Premium, og Elite for HDMI.

20-06-2009 22:05 #6| 0

@tiltthis

Hehe kunne være griner ;)

Jeg har faktisk fået tilbudt en Xbox 360 Elite med 2 controllers, xx spil og alt det andet for ca 2400 kr. Problemet er bare at jeg ikke er sikker på at jeg vil løbe risikoen ved en brugt maskine. Har Xbox 360'en ikke en tendens til lavere levetid end andre consoller eller er jeg misinformeret?

21-06-2009 00:34 #7| 0

Martin18
Du kan rolig købe en brugt maskine. Min var også brugt, da min første blev stjålet, og den kører stadig ;)
2400 med 2 controllers, samt xx spil, er en god deal

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar