Når jeg skal spille Xbox live via min Xbox 360 (Fifa og Call of Duty), er forbindelsen helt af helvede til! Jeg har aldrig har problemer med det før i fredags.. Der tog jeg strømmen fra min trådløse router en 10 mins tid, og så kørte det igen! Det virker dog IKKE i dag :Jeg kører trådløst, både router og xbox, og routeren står på tv-bordets hylde lige over xboxen, så jeg synes ikke det burde være et problem..
Jeg har testet min forbindelse på computeren, og nettet kører som det skal på computeren!
Nogen har et forslag til hvad problemet kan være og hvad jeg kan gøre ved det?
/Spasm0
Xbox360 internet problemer
Hey Spasm,
Hvilken internet udbyder har du og hvilket slags abonnement?
Det er YouSee 4mb/512kb.. Det er ihvertfald hvad testen fortæller mig :)
Det burde jo være meget fint.
Jeg har stofa, men skulle ind og sætte min x-box på allways on, inde i settings, mener dog ikke det er tilfældet ved TDC.
Så er jeg sku blank, du har kørt test på fobindelsen inde i x-boxen ik.
@op
log in din router (192.168.0.1) hvis du har den standard fra netgear som yousee sprøjter ud med ( brugernavn = username, password = password) og enable UPNP mener jeg det hedder
Hmmmm, ellers snakkede én af mine venner om, at han på trods af trådløst internet, blev nødt til at komme internetstikket direkte i boxen.
Jeg ved ikke om jeg måske ikke har udtrykt mig klart nok, men jeg kan godt logge på xbox live, men når jeg kommer ind i spillene, er forbindelsen HELT i bund, og det lagger så meget at det er umuligt at spille :Jeg har boet et andet sted i 1½ måned, og er lige flyttet tilbage, hvor det her problem så er opstået.. Da jeg boede her før (samme forbindelse og router mm. som nu) var der INGEN problemer overhovedet..
@TiltThis
Det er std. Netgear router jeg har, men jeg kan ikke logge ind på den?!
virker (192.168.0.1) ?
hvis du ikke har std password, så er det nok det password der stod ¨på den der lille usle lap papir du fik da du åbnede det første gang
når du ikke kan finde den såkan du altid bruge password reset knappen der sidder et sted på den routeren, så bliver det sat til det jeg skrev tidligere
Jeg har prøvet at trykke knappen "restore factory bla bla." på routen, men kan stadig ikke logge ind på routeren :S
Yeps, og har prøvet stort set ALT, men intet vil logge mig ind.. :(
Jeg har prøvet stort set alle kombinationer med brugernavn/username og password/adgangskode..
Hvis "den lille usle lap papir" du snakker om, er den der hedder "Din startkupon", så har jeg også prøvet det der står på den, også uden held!
Har du prøvet:
X-Box dashboard
My X-Box
System Settings
Network Settings
Test connection
?
@OP
if all else fails, så ring til yousee support og få dem til at hjælpe dig ind i routeren, tror det er 80804040
@JamesBon
Jeg har prøvet ALT hvad man selv kan gøre på xboxen..
@TiltThis
Tror jeg prøver at ringe til dem i morgen..