Jeg har købt et brugt Prosonic 28" widesceen 100 Hz tv (ikke fladskærm, det var hvad SU'en kunne række til)..
Da jeg satte min Xbox360 til, var den ikke i farver..
Jeg fandt så ind under "Display Settings", og under "PAL Settings" fandt jeg ud af at hvis jeg ændrer fra PAL-60 (som den stod på), til PAL-50, så får jeg farver på..
Problemet er så bare, at af de to eneste spil jeg spiller (Fifa og CoD-WAW) er det kun Fifa der kan køre i PAL-50, CoD kan IKKE :(
Den skriver, når jeg startet spillet op, at jeg skal ændre til PAL-60, men når jeg gør det, ryger farverne :(
What to do??
Xbox360 uden farve? :(
har du købt sådan en skærm!? Hvem fanden sælger et BRUGT prosonic tv-skærm?? Håber ikke du har givet mere end en daler for den.
Jeg er lige flyttet til Århus, er på SU og havde i forvejen kun et 21" lorte tv fra soveværelset i min tidligere lejlighed.. Jeg gav 250,- for den, og det er sgu et fint nok tv.. Lige udover det her problem..
Og ellers vil jeg da gerne takke dig for din utroligt ubrugelige kommentar på mit spørgsmål, som jeg meget meget gerne vil have fundet en løsning på..
HEHE brugt prosonic :). Jeg har haft samme problem med min gamle xbox. Der var det kablet fra xbox´en den var gal med. Har du det der displaykabel fra xbox360 hvor man kan indstille den til og fra HDTV bagpå? Ellers er der jo kun menuen dvs settings i xbox360 menuen.
@isaac
Ja, jeg har det kabel hvor man kan vælge om det skal være HD eller alm., men den står på alm., som den skal :(
Ser ud til at du skal ud og investere i et Xbox 360 Advanced SCART-kablet.