DaddyDK1 skrev:
Helt enig.
Men der er ikke noget der er defekt(udover den gamle router), det er den nye router der ikke kan kobles på det eksisterende.
Og ja, det er måske heller ikke deres skyld -
Jeg antager du mener at den nye router ikke går online, men at du fint kan koble den til samme kabel som den gamle sad i.
Hvordan ved du at den gamle router var defekt - udover at du ikke kunne komme online? Det virker måske som et dumt spørgsmål, men så vidt jeg kan lure er dit internet stoppet med at virke, du har kontaktet support, du har fået en ny router, og dit net virker stadig ikke. Så er der umiddelbart 3 fejlkilder:
1: Din pc, antageligvis er der testet med forskellige enheder, eller du på anden måde kan se på routeren at det specifikt er den der ikke kommer online.
2: Yousee har lukket din forbindelse administrativt - eftersom du har været i kontakt med dem to gange må vi antage det heller ikke er tilfældet.
3: Kablingen fra yousees net til din router er blevet defekt. I princippet kunne det være kablingen mellem nærmeste central og indtil dit hus, men eftersom det er nedgravet kabling er det formentlig ikke det. Det efterlader kablingen i dit hus. Jeg fatter ikke ret meget af de billeder du har sendt (jeg er hverken elektriker eller yousee supporter) men det fremgår du har en del af det, så hvordan ved du med sikkerhed fejlen ikke ligger der et sted?