YouSee

#1| 0

Bare glem det har ikke fået andet end negativ og kritik.

02-03-2009 12:44 #2| 0

skid yousee i munden og dø!!!













Derudover, skriv en besked? sådan en over nettet ?? men så kun hvis nettet går ned ok?

Så til grin en service i har, ringer man uden for jeres åbningstid siger den dejligtelefonsvare "uden for normal åbningstid benyt venligst vores hjemmeside" OMFGFGFFG gik på livstilt sidst da jeg sad i en million tours og sngs og lortet gik ned, og gud hjælpe mig om ikke det skete igen forleden, heldigvis har PokerStars så meget mere klasse over for deres kunder at der har refunderet en del af mine penge igen. WP PokerStars.


p.s men tak for tilbudet.


FY YOUSEE!!

02-03-2009 12:48 #3| 0

lol, jeg har ikke haft problemer med YouSee de 2 år jeg har haft det. har nu fået et mobilt bredbånd fra 3, der er vel ikke nogen der sidder i kundeservice der? :)

02-03-2009 12:52 #4| 0
OP

schultz, nu ved ikke hvordan din situration ser ud og hvordan det er gået til, men normalt hører vi aldrig klare over det er gået end og hvis det er gået ned i mere end 24 timer, for du selvf. kompentation for den tid du her nede, men selfv. og desværre ikke for den tour du var med i. Er ked af at hører den dårlige oplevelse du har haft med YouSee.

02-03-2009 12:54 #6| 0

Jeg arbejder i en børnehave. Hvis der er nogen der har problemer med deres børn, så skriver i bare en besked. Så kigger vi på det.



02-03-2009 12:54 #5| 0
OP

Mikl@

har siddet her over 1½ år og har ikke hørt nogen som helst brokke sig over det er gået ned, men kan jo være en af mine kollegaer har haft dig igennem schultz :D

02-03-2009 12:56 #7| 0

@Bakko

Mit internet har det med at hoppe af i 10 sekunder, for så at komme på igen..

Det er ret frustrerende, når man spiller poker.. Hvad kan dette skyldes?

02-03-2009 13:00 #9| 0
OP

jeg evd ikke hvilken forbindelse du har men hvis du betaler 159,- eller 189,- kan det være pga. uploaden, men 4/512 til 189 burde ku trække den, så hvis der er ydereligere problem burde du kontakte supporten og få det rettet.

02-03-2009 13:00 #8| 0

hell no fik jo aldrig fat på jeres kunderservice??i har jo kun åbent mellem 10 og 11 ( godt nok til kl 20 ) men det hjælper jo ikke når man har problemer uden for åbningstiden, har i ikek overvejet og udvide den? eller i det mindste få en vagt tlf??

02-03-2009 13:11 #10| 0

..

02-03-2009 13:27 #11| 0

@ bakko
Mit var da ellers nede nogle døgn, og har været meget ustabilt på det sidste, og den kundeservice jeg oplevede var i en sådan klasse at jeg svor overfor mig selv at jeg måtte skifte, på tords af jeg havde været godt tilfreds små 4 mdr optil. Da jeg efter over et døgn uden net ringede(grundet i ingen hotline har om søndagen, lol) fikjeg at vide mit net ville være oppe igen torsdag, altså 4 dage uden net, og hørte intet om kompensation. At den så senere på dagen fangede signalet igen var jo blot heldigt, for det var ellers helt udelukket jf. den support jeg havde snakket med.
Det er dog pænt af dig, omend denne tråd virker lidt spøjs :S

02-03-2009 13:31 #12| 0
OP

xschultz@
har du prøvet at ringe til supporten :) de har åben fra 8.30-21

Snuxa@
1. Hvorfor sku jeg ikke må det ? det er vel det samme som jeg sidder med nu hjælper folk?
2. Jeg sidder i Kundeservice ikke Support afdelen.

Måske du skulle læse tråden ordenligt før du siger noget

02-03-2009 13:33 #13| 0
OP

FlaskeW@

4 dage kompentation kan vi sagtens finde ud af hvis du stadig har YouSee.

02-03-2009 13:40 #14| 0

..

02-03-2009 13:45 #15| 0

Jeg har også selv haft YouSee i et år og aldrig oplevet det nede indtil videre, så thumps up herfra. StofaNet derimod giver mig livstilt.

02-03-2009 13:46 #16| 0

YouSee er det værste lort jeg nognsinde har haft. Dårlig kundeservice, tager jo mindst 10 min at komme igennem, og fuldstændig sick gebyrer. Havde på en eller anden måde kommet til at skylde 2 kr (aner ik hvordan, da jeg betaler beløbet på girokortet) de 2 kr fik lige to gebyrer smidt oveni, så skyldte jeg pludselig 202 kr. Samtidig blev min forbindelse lukket. Så kommer det geniale. Det tager normalt op til 10 dage hvis du skal have åbnet forbindelsen igen, men du kan også betale 800 kr, mener jeg det var, så bliver det åbnet inden for 3 dage.

Har idag Telia TV, super godt.

02-03-2009 13:47 #17| 0

hakko@ læser du ikke hvad jeg skriver??

det var UDEN for åbningstid!! fra kl 02 til kl 07 jeres net var nede

02-03-2009 13:50 #18| 0
OP

nej men hvorfor sku jeg ikke ha lov til det ? Kan da ikke se hvorfor man ikke må hjælpe folk, når man sidder i kundeservice, må indrømme jeg ikke har hørt noget om nogen selvskaber der nægter deres kundekunsulenter at ude kundeservice ?

02-03-2009 13:56 #19| 0
OP

Læser ikke ? for det første har du ikke skrevet nogen steder om at det var fra 02-07 ? for det andet har du da ingen grund til at hise dig op :)

02-03-2009 13:56 #20| 0
Dårlig kundeservice, tager jo mindst 10 min at komme igennem,

det er jo intet i forhold til cybercity- minimum 45 min
02-03-2009 13:57 #21| 0
OP

10 min om at komme igennem ? hvornår har du sidst ringet til vores kundeservice ? vil godt vædde 10 dollars på hvis du ringer ind nu så kommer du igennem med det samme

02-03-2009 14:03 #22| 0

amen for helvede bakko..


Så til grin en service i har, ringer man uden for jeres åbningstid siger den dejligtelefonsvare "uden for normal åbningstid benyt venligst vores hjemmeside" OMFGFGFFG gik på livstilt sidst da jeg sad i en million tours og sngs og lortet gik ned,


det skrev jeg i mit første indlæg, men okay så forstår jeg hvis jeres service er lidt ringe hvis i ikke engang kan læse...sorry, men hader bare alt andet end mig selv.

02-03-2009 14:04 #23| 0

..

02-03-2009 14:06 #24| 0

d 13 passer fint mate :D

02-03-2009 14:08 #25| 0
OP

schultz@ hehe Okay hvis har det sådan med ting, så kan jeg sku godt forstå dig.

Sunxa@ det har jeg så ikke hørt noget om.

02-03-2009 14:10 #26| 0

@Bakko

Har da lige en enkelt kommentar - jeg oprettede internet igennem yousee tilbage i december og i denne forbindelse blev jeg lovet på skrift, at der blev faktureret i januar og efterfølgende blev givet 3 måneders gratis adgang til den valgte hastighed.
Har så opsagt mit abonnement i dag da jeg står og skal flytte - snakker med supporten og spørger undrende til at jeg har modtaget en regning til betaling for de 3 måneder nu her hvor det skulle have været gratis, men det kender support ikke noget til og siger at de nok kommer senere så - selvom aftalen var at de skulle komme nu..Ved i selv hvad i lover kunderne og hvad i fakturerer for?

Til jeres ros skal så siges at man kommer hurtigt igennem til support hvad jeg har oplevet..

02-03-2009 14:13 #27| 0

..

02-03-2009 14:13 #28| 0

@Bakko

Har I nogle gris gris kanaler i jeres tv-pakker? Så er jeg muligvis interesseret. Men kun hvis det er dig, der personligt svarer straks, når jeg ringer til kundeservice

02-03-2009 14:14 #29| 0

..

02-03-2009 14:16 #30| 0

16passer fint mate

02-03-2009 14:19 #31| 0

.

02-03-2009 14:20 #32| 0
OP

Badleguan@
Nu ved jeg så ikke hvem du har talt med og hvem der har lovet dig dette, men de aftaler mener jeg helt klart ikke vi har nogen af. VI har haft i December månede et tilbud på kabeltv hvor man ku tilmelde sig den store pakke og få den gratis frem til 010209.

Aab4Eva!@

hahaha. Hvis du bestiller en FP og en digiboks med 4 favorit, så sku der sku gerne være lidt gris til dig

Snuxa@
Synes da ikke du kan andet end at nedgøre jeg vil hjælpe folk =?

02-03-2009 14:21 #34| 0

..

02-03-2009 14:21 #33| 0

Jeg synes det virker som noget af det mest uprofessionelle længe, at direkte gå ind og poste på et random forum.

Jeg kunne se det var noget andet hvis en eller anden decideret "klagede" over noget, som man så kunne ekstraordinært gå ind og hjælpe med.

Mickey

02-03-2009 14:26 #35| 0
OP

Jamen synes da ikke jeg har skrevet noget jeg ikke må? for det første siger jeg også baer til folk HVIS det er de har brug for hjælpe kan de skrive også kører vi selfv. stadig de normale forretningsgange. Og hvis det fornærmer nogen må denne tråd da gerne stoppes.

02-03-2009 14:40 #36| 0

@ Bakko

Og der er problemet jo så - du sidder i support og kender ikke noget til sådanne aftaler - Vi er så et helt boligkompleks på over 70 lejligheder der blev lovet det - og har det faktisk på skrift mere end én gang, men ja, kan da godt se problemet i at support ikke kender til sådanne aftaler.. - og vi snakker internet - ikke kabel-tv..

02-03-2009 16:01 #37| 0

Jeg har sendt en YOUSEE HD boks retur til jer efter at i sendte en ny, får jeg et brev på at i har modtaget denne?

Og når nu hvor alle andre brokker sig, så har jeg da osse lidt brok. Jeg fejlmeldte min boks den 7. januar og i lover mig en ny senest uge efter.
14 dage går, jeg ringer igen og får at vide at den er i rest-ordre og jeg ikke skal forvente noget før starten af februar. Da første uge af februar er gået, ringer jeg igen, en uge fyr siger at "dem der ved noget" er i møde, men at han vil ringe tilbage med et svar til mig, når mødet var færdigt. Endnu en uge går og jeg hører intet fra jer. Jeg riger igen og får nu en ung dame der fortæller at i har sendt boksen til mig og jeg har afhentet den i Silkeborg. Jeg bor og har altid boet i Århus og har self. ikke afhentet nogen boks i Silkeborg. Jeg får hende endeligt overbevist om at det ikke er min boks og at det må være en fejl i jeres system.
Langt om længe modtager jeg den så i sidste uge, ca. halvanden måned efter jeg fejlmeldte den. Det er sgu ikke god service!

02-03-2009 16:08 #38| 0
OP

Helt enig. Virtuz, ved også kun de har været i rest ordre.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar