Jeg har lidt knas med youseeplay og håber en PN`er ved hvad jeg skal gøre
Jeg kan sagens logge ind på youseeplay og høre samt hente musik , MEN når jeg skal afspille det i Media Player kommer følgende op , og jeg kan ikke skrive min kode til youseeplay ( den accepteres ikke )
Jeg har været inde og gøre som de skriver på hjemmesiden , lige lidt hjælper det
Windows Media Player 12:
1. Højreklik 'Aktuel afspilning' og vælg 'Flere Indstillinger'.
2. Vælg fanebladet 'Afspiller' og marker 'Føj musikfiler til bibilioteket, når de afspilles'.
3. NB! Følgende er ikke nødvendigt at rette, men skal du kopiere en CD, er det en fordel at vælge MP3. Vælg 'Kopier musik fra CD (rip)' og vælg 'MP3' under 'Format' i rullemenuen.
4. Vælg fanebladet 'Bibliotek' og marker 'Hent yderligere oplysninger på Internettet'.
5. Vælg fanebladet 'Netværk' og marker 'RTSP/TCP' samt 'HTTP' og fjern markeringen i "RTSP/UDP". Det anbefales ikke at sætte flueben i 'Port' ud for 'RTSP/TCP', da det kræver avanceret opsætning.
6. Vælg fanebladet "Beskyttelse af personlige oplysninger" og marker de fem flueben under 'Forbedret afspilning og anvendelse af enheder'.
7. Genstart Windows Media Player og forsøg igen at afspille musikken.
Youseeplay expert søges
Havde det samme problem på et tidspunkt.
Løsningen blev efter megen ballade og snak frem og tilbage med supporten at de sendte mig en .exe fil jeg skulle køre der så lavede etellerandet om i mine settings..
Short version: ring til yousee
første forsøg
1.
Klik på pilen under fanen Aktuel afspilning, klik på Flere indstillinger, og klik derefter på fanen Beskyttelse af personlige oplysninger.
2.
Bekræft, at feltet Hent automatisk brugerrettigheder, når jeg afspiller eller synkroniserer en fil er markeret.
anden
1.
Klik på pilen under fanen Aktuel afspilning, klik på Flere indstillinger, og klik derefter på fanen Beskyttelse af personlige oplysninger.
2.
Bekræft, at afkrydsningsfeltet Kontroller automatisk, om beskyttede filer skal opdateres er markeret.
% edit
trejde forsøg
drmlicense.one.microsoft.com/Indivsite/da/indivit.asp
Farre skrev:
første forsøg
1.
Klik på pilen under fanen Aktuel afspilning, klik på Flere indstillinger, og klik derefter på fanen Beskyttelse af personlige oplysninger.
2.
Bekræft, at feltet Hent automatisk brugerrettigheder, når jeg afspiller eller synkroniserer en fil er markeret.
anden
1.
Klik på pilen under fanen Aktuel afspilning, klik på Flere indstillinger, og klik derefter på fanen Beskyttelse af personlige oplysninger.
2.
Bekræft, at afkrydsningsfeltet Kontroller automatisk, om beskyttede filer skal opdateres er markeret.
% edit
trejde forsøg
drmlicense.one.microsoft.com/Indivsite/da/indivit.asp
Er det ikke det jeg har gjort da jeg fulgte denne ???
Windows Media Player 12:
1. Højreklik 'Aktuel afspilning' og vælg 'Flere Indstillinger'.
2. Vælg fanebladet 'Afspiller' og marker 'Føj musikfiler til bibilioteket, når de afspilles'.
3. NB! Følgende er ikke nødvendigt at rette, men skal du kopiere en CD, er det en fordel at vælge MP3. Vælg 'Kopier musik fra CD (rip)' og vælg 'MP3' under 'Format' i rullemenuen.
4. Vælg fanebladet 'Bibliotek' og marker 'Hent yderligere oplysninger på Internettet'.
5. Vælg fanebladet 'Netværk' og marker 'RTSP/TCP' samt 'HTTP' og fjern markeringen i "RTSP/UDP". Det anbefales ikke at sætte flueben i 'Port' ud for 'RTSP/TCP', da det kræver avanceret opsætning.
6. Vælg fanebladet "Beskyttelse af personlige oplysninger" og marker de fem flueben under 'Forbedret afspilning og anvendelse af enheder'.
7. Genstart Windows Media Player og forsøg igen at afspille musikken.
Farre skrev:
første forsøg
1.
Klik på pilen under fanen Aktuel afspilning, klik på Flere indstillinger, og klik derefter på fanen Beskyttelse af personlige oplysninger.
2.
Bekræft, at feltet Hent automatisk brugerrettigheder, når jeg afspiller eller synkroniserer en fil er markeret.
anden
1.
Klik på pilen under fanen Aktuel afspilning, klik på Flere indstillinger, og klik derefter på fanen Beskyttelse af personlige oplysninger.
2.
Bekræft, at afkrydsningsfeltet Kontroller automatisk, om beskyttede filer skal opdateres er markeret.
% edit
trejde forsøg
drmlicense.one.microsoft.com/Indivsite/da/indivit.asp
Har været de 3 punkter igennem uden det har løst mit problem
Når du ringer til Yousee og de fortæller dig du skal skrive en mail til dem da der ikke ydes telefonsupport på Yousee play, så spørg om vedkommende ikke vil være så flink at ringe til en kollegahjælper og få dem til at fikse det med det samme.
Det eneste forslag jeg kan komme på så, er at prøve at downloade codecs til mediaplayeren, i det tilfælde der skulle være en opstået en fejl i en af dem du har. Ser om jeg kan huske at prøve selv at afspille med mediaplayer imorgen.
downloadede du filerne og pakkede ud, eller streamer du til mediaplayeren ... ?
hvis jeg streamer er der ikke noget problem, problemet opstår når jeg har hentet ned til PC og skal afspille dem
ok, testede lige download, og jeg bliver ikke spurgt om log in osv. når jeg afspiller.
og denne her havde du været igennem
Ring til dem. Det er ikke som sådan play du logger ind på når du bliver bedt om at indtaste kode når du vil afspille, så din bruger til dette system kan godt være fucked up uafhængig af dit yousee login, som du bruger til at logge på yousee.dk/play
Vil vædde med det bare skal nulstilles og så kører det, men det er ikke noget du selv kan gøre.
En update til andre som måske lander i samme situation
1) jeg fik fat i deres support via mail , ikke tlf
2) jeg har haft TDC inden Yousee , derfor blev den ved med at åbne en TDC play kode
3) dette var alt sammen i Firefox , da jeg prøvede samme finte i IE så gik det smurt
Mail fra Yousee :
Der er knyttet en licens til hvert eneste stykke musik på Play.
Licensen kommer ned på din pc, når du afspiller din YouSee Play-musik i Windows Media Player.
Bliver du bedt om at logge på med dit YouSee Login i Windows Media Player og dette fejler, kan det have forskellige årsager, hvor den typiske er, at man har fået sat for højt sikkerhedsniveau i enten Internet Explorer eller en firewall. Løsningen er da at nulstille internet Explorer (nederst på fanen avanceret inde i funktioner/internetindstillinger) og/eller deaktivere firewall for test.
Det kan også være, hvis du oprindeligt hentede musikken fra TDC Play og ikke YouSee Play eller med et andet login. Du kan se dit aktive YouSee Login via yousee.dk/login
Desværre kan det fejle alligevel, og den nemme løsning er da ofte at logge ind på yousee.dk/play og så hente og afspille et nummer, du ikke har i forvejen. Dette vil normalt forny samtlige YouSee Play licenser.